Přehřívání 2.5 td
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 15 říj 2010, 15:59
Přehřívání 2.5 td
Nazdar chlapi mam omegu 2.5td rok 1996. Před rokem odešla vodni pumpa a uvařilo se to. Od te doby to nikdo neumí opravit. Mám tam novou vodní pumpu, kompletně udělanou hlavu, nový termostat, nový chladič a stále s tím nejde jezdit. když auto stojí na místě můžu dát plný plyn na 5 minut a teplota se ani nehne. Když se rozjedu a jedu nad 2000 otáček začne teplota stoupat a to tak že během 5 vteřin jde z 90 na 105 stupňů a ihned to vyhazuje vodu ven přes víčko nádobky. Všechny opravy byly provedeny v BMW servise, ale už ani oni neví co s tím. Když jezdím do 2000 ot. (nespíná turbo) tak se teplota ani nehne a voda se neztrácí, ale stačí jet třeba 20 vteřin při 3000 ot. a uvaří se to. Děkuji za cenné rady.
viskospojka ti v ziadnom pripade nemoze vyhnat motor k cervenemu polu, mal som nefunkcnu visku, pri teplom motore som ju zastavil a s kludom pretocil aj do druhej strany a s prehrievanim som nemal ziaden problem ani pri 35 stupnovych teplotach, samozrejme nie v kolonach, to som neskusal ale tam by sa teplota mohla dvihnut.
Uz hlavne prestante pisat ze viska sa zopne a bezi, pre nerozumejuceho cloveka je to akokeby sa zapal gombik a vrtula sa rozbehla na 2 stupen. Je to kravina, vo viske sa vplyvom tepla od motora olej roztlaci na lamely ktore sa k sebe dotlacia a tym sa roztoci na otacky motora, ale je to pozvolne, nie ziadne ze stuk a viska mi bezi rovnako a potom stuk a zas bezi pomaly.
A skontroluj si tu hlavu ci je vazne dotiahnuta, odvzdusnene keby to nemal tak sa mu zacne hriat skor a nevrati sa do normalne teploty samo. Moze byt aj ta hlava alebo tesnenie ale najjednoduchsie je skor sa pozriet na tie sroby a dotiahnut to a az potom skusit rozoberat nie?
Uz hlavne prestante pisat ze viska sa zopne a bezi, pre nerozumejuceho cloveka je to akokeby sa zapal gombik a vrtula sa rozbehla na 2 stupen. Je to kravina, vo viske sa vplyvom tepla od motora olej roztlaci na lamely ktore sa k sebe dotlacia a tym sa roztoci na otacky motora, ale je to pozvolne, nie ziadne ze stuk a viska mi bezi rovnako a potom stuk a zas bezi pomaly.
A skontroluj si tu hlavu ci je vazne dotiahnuta, odvzdusnene keby to nemal tak sa mu zacne hriat skor a nevrati sa do normalne teploty samo. Moze byt aj ta hlava alebo tesnenie ale najjednoduchsie je skor sa pozriet na tie sroby a dotiahnut to a az potom skusit rozoberat nie?