Kde je cidlo teploty motora?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

a tobě to netopí nebo se to přehřívá? jestli ne, tak tam ani nejezdi, zbytečně vyhozenejch 5000,- a hlavně u upadené vrtulky ta teplota nepadá, jen stoupá
v_est
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 27 led 2006, 20:38
Odpovědi: 0
Bydliště: vitkovice v krkonošich

Příspěvek od v_est »

Huml píše:a tobě to netopí nebo se to přehřívá? jestli ne, tak tam ani nejezdi, zbytečně vyhozenejch 5000,- a hlavně u upadené vrtulky ta teplota nepadá, jen stoupá
topi ale ne tolik jak by mnelo kdyz mam topeni na plno tak jeto jako na pulku to znamena ze mezi pulkou a na plno neni rozdil a budik ukazuje 90° c . nevim taky se mi zda že mne tahal za fusakly kdyz mne tvrdil ze muzu uvarit motor at co nejdriv prijedu nevim co stim :?
octavka 1.9 tdi usmolenejch 66 KW
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

a nehřeje se to při zátěži? každopádně by chtělo, aby to prohlídnul někdo fundovanej
v_est
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 27 led 2006, 20:38
Odpovědi: 0
Bydliště: vitkovice v krkonošich

Příspěvek od v_est »

Huml píše:a nehřeje se to při zátěži? každopádně by chtělo, aby to prohlídnul někdo fundovanej
ne při zatěži se to nehřeje ale nevim jestli mam budikum věřit
octavka 1.9 tdi usmolenejch 66 KW
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

A když ti to spadne na těch cca50,sahal jsi na hadice k chladiči?
to by jsi poznal jestli ta teplota spadla,protože na 50 udržíš bez problému ruku.
v_est
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 27 led 2006, 20:38
Odpovědi: 0
Bydliště: vitkovice v krkonošich

Příspěvek od v_est »

pafka píše:A když ti to spadne na těch cca50,sahal jsi na hadice k chladiči?
to by jsi poznal jestli ta teplota spadla,protože na 50 udržíš bez problému ruku.
jo udrzim nejhorsi ze i chladic je studenej pri 90°c stim autem jezdim do prace 15 km a 2 dny uz to neudelalo ale pred 14 dny sem byl v praze tak na dalnici mi takhle spadla teplota 90°c na 50°c a zvolna zas vystoupila na puvodni teplotu a za celou cestu 150 km to bylo v pořadku
octavka 1.9 tdi usmolenejch 66 KW
v_est
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 27 led 2006, 20:38
Odpovědi: 0
Bydliště: vitkovice v krkonošich

Příspěvek od v_est »

tak sem byl v autorizovanem servisu na oprave a vymněnili termostat překontrolovali vodní pumpu , překontrolovali teplotní čidla+prace a vyplaz jsem 3500 kč. a včera to znova udelalo že mi spadla teplota a projevuje se to stejně kvuli ktere sem na opravu jel (wallbash) dnes sem byl reklamovat praci tak pri z jejich stanky je vše v pořadku předemnou napojili auto na diagnostiku a vše v pořadku žadné zavada nebyla nečetla prekontrlovali zase znava čidla ty vykazovali normalní hodnoty tak jsou taky v pořadku budiky v palubovce taky choděj tak už nevim čim by to mohlo byt :? hadice k chladiči je horka ale samotnej chladič je studenej :?
octavka 1.9 tdi usmolenejch 66 KW
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

To je jako by se dělal vzduchový pytel v chladící soustavě . Na prasklou hlavu to nevidím , spíš těsnění a křivá hlava.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

to v_est: někdo je neponaučitelnej, to čidlo teploty bude na 100% špatný a stojí asi 500,-(origo), hlavně, že to máš za 3500,- zkontrolovaný. Jo a pokaždý to chybu na VAGu napsat nemusí, hlavně když blbne ta část čidla pro teploměr.
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

To by se ale dalo snad zjistit VAGEM v měřených hodnotách ř.j. motoru. a přístroj.desky. Mělo byto ukázat rozdílné teploty.? Nebo ne ?
Uživatelský avatar
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chiptuning »

jen pro info v autokelly origo cidlo asi 230kc uz jsem jich kupoval nekolik :P
kiru
Přispěvovatel
Příspěvky: 295
Registrován: 25 led 2006, 17:23
Odpovědi: 0
Bydliště: SR

Příspěvek od kiru »

no jo pane Huml, to máte marný...
v_est
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 27 led 2006, 20:38
Odpovědi: 0
Bydliště: vitkovice v krkonošich

Příspěvek od v_est »

Huml píše:to v_est: někdo je neponaučitelnej, to čidlo teploty bude na 100% špatný a stojí asi 500,-(origo), hlavně, že to máš za 3500,- zkontrolovaný. Jo a pokaždý to chybu na VAGu napsat nemusí, hlavně když blbne ta část čidla pro teploměr.
přeci jen spoleham na to že v autorizovanem servisu sou fundovany a školení mechanici i když otom žačiním pochybovat na VAGU jsem byl a předemnou technik se napojil a žadna chyba. dvě čidla překontrolovany a lišily se od sebe třema stupněma 72°c 75°c ale je tam jeste jedno a to byto mohlo byt to na VAGU se neukaže a prej mi to udelaj na počkaní otazka čtvrt hodinky jinak vymněněnej termostat za 800 kč zbytek byla prace
octavka 1.9 tdi usmolenejch 66 KW
v_est
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 27 led 2006, 20:38
Odpovědi: 0
Bydliště: vitkovice v krkonošich

Příspěvek od v_est »

pafka píše:To by se ale dalo snad zjistit VAGEM v měřených hodnotách ř.j. motoru. a přístroj.desky. Mělo byto ukázat rozdílné teploty.? Nebo ne ?
to snad není možny to by mne trefilo to auto ma najeto 80 420 km a nehonim to když je to studeny a vubec to auto šetřim a puvodni majitel snad tim nestich nic zkurvit když sem to před dvouma rokama kupoval tak to mnělo najeto 21 000 km (wallbash)
octavka 1.9 tdi usmolenejch 66 KW
Uživatelský avatar
Tec
Přispěvovatel
Příspěvky: 372
Registrován: 23 čer 2006, 06:17
Odpovědi: 0
Bydliště: ZV (SK)

Hlava Mr. Huml

Příspěvek od Tec »

A je to. Teplota nekolise. Jazdim s tym uz par dni. Od vymeny cidla teploty je vsetko OK. Takze netreba termostat, ani tesnenie pod hlavou, ani ine katastroficke scenare, doma potme som to cidlo vymenil za par minut a po par dnoch jazdenia sa sporadicke kolisanie teploty stratilo. Huml mal pravdu. (teda v mojom pripade urcite)
Octavia I combi r.98, 1.9 TDI, 90HP, AGR, +cip vraj 25HP a 60Nm
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“