vozidlo:
Škoda Octavia 2, 4x4, 2.0TDI 8V
modifikace za cca 10let provozu:
- trysky FB R783
- hybridni TD TSC230 (sice produkt Turbosportu, ale houkat jak sanitka prestalo az po vyvazeni u Olega)
- DPF+EGR off
- software Dieselpower
a dale:
- problemy s hlavou (vyreseno):
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=154466
- vymena spojky LuK za Sachs (lamela+pritlak SRE, 2hm setrvak Sachs)
- oprava hucici prevodovky (Sixta)
- nova BMM vacka
- vymena ECU (k.o. rizeni ventilu PD vstriku, vyreseno)
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=147931
- vymeneny chladic voda/olej (puvodni netesnil a i v serii prosakoval olej do vody)
- vymenene srouby na hrideli vahadel (nektere puvodni tam nepatrily)
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... &start=315
- prechod z oleje VW 507.00 na 505.01

Ta BMM hlava byla spatna uz z Boleslavi. Po vymene a repasi nahradni hlavy z AJM to auto jezdi paradne a hlavne startuje na brnk i pri -20°C s temer KO baterkou. Hlavou jsem mel zacit a usetril bych si spoustu starosti. Ale kdo to mohl tehdy vedet.
Po letech jsem tak konecne dal dohromady svou O2 a uz jen jezdim. Kdby se me nekdo ptal, jestli bych do toho sel znovu, tak reknu nikdy. Stalo to prakticky to same co porizovacka auta. Ale to svezeni se jen tak nezazije