VW LT35 vobec nechyta
Moderátoři: šulda, Moderátoři
VW LT35 vobec nechyta
Vecer vpohode chlapik s nim prisiel, ale rano uz neslo nastartovat.
klucikom sa otoci, zapne sa zhavenie (kontrolky viditelne pohasnu) a potom starter roztoci motor ale ten sa nechyta. Vobec... =ziadny dym, len pocut jak starter toci motorom.
nafty by malo byt v nadrzi dost (asi 20l)
Baterka je OK, skusal som ju nabyt + externy zdroj druhe auto.
Da sa nejako skontrolovat ci tam ide nafta? je tam nejaka manualna pumpicka? kde sa to odvzdusnuje? motor 2,5TDI kodove oznacenie AHD 75kw '98
mate nejake skusenosti, tipy?
dakuje kwiko
klucikom sa otoci, zapne sa zhavenie (kontrolky viditelne pohasnu) a potom starter roztoci motor ale ten sa nechyta. Vobec... =ziadny dym, len pocut jak starter toci motorom.
nafty by malo byt v nadrzi dost (asi 20l)
Baterka je OK, skusal som ju nabyt + externy zdroj druhe auto.
Da sa nejako skontrolovat ci tam ide nafta? je tam nejaka manualna pumpicka? kde sa to odvzdusnuje? motor 2,5TDI kodove oznacenie AHD 75kw '98
mate nejake skusenosti, tipy?
dakuje kwiko
na vag si najprv musim vyrobit takyto prevodnik, http://www.motorshop.sk/redukcia-vw-lt-p-1510.html
Milos mi uz davnejsie napisal ktore kabliky pospajat... ale vag mi aj tak momentalne nejde s novym notbukom
Milos mi uz davnejsie napisal ktore kabliky pospajat... ale vag mi aj tak momentalne nejde s novym notbukom

Pokud je tam podélný dvouřemenový 2,5tdi pětiválec,tak bych šel po zadním rozvoďáku na čerpadlo.Párkrát jsem se s tím už setkal že se škubnul a nejelo to.A to ani trošku....
Pak bych asi zkusil napájení na čerpadle a zkusil jestli jde z přepadu z čerpadla nafta.A nebo zkusit povolit trubku ke vstřiku jestli se objeví nafta tam.Ale to by alespoň trošičku kouřilo....

Pak bych asi zkusil napájení na čerpadle a zkusil jestli jde z přepadu z čerpadla nafta.A nebo zkusit povolit trubku ke vstřiku jestli se objeví nafta tam.Ale to by alespoň trošičku kouřilo....
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Je, Ahd z Audi A6 alebo z Volva S/V70
O tom zadnom rozvodaku viem, len sa mi zda divne ze by praskol remen prave pri startovani.
A to by ho trebalo zdvihnut co je trocha problem (prazdna hmotnost 2,1t a 2,55 vyska je problemom aj pri prezuvani) ale by som si zvaril najazdy...
Ked nad tym rozmyslam, rad by som hlavne vylucil moznost, ze padla nafta. tak hladam know-how ako sa to zaplavuje ked sa meni naftovy filter, alebo ci to ma nejaky iny system...
Nakoniec budem asi musiet zasockovat informacie vo VW servise

O tom zadnom rozvodaku viem, len sa mi zda divne ze by praskol remen prave pri startovani.
A to by ho trebalo zdvihnut co je trocha problem (prazdna hmotnost 2,1t a 2,55 vyska je problemom aj pri prezuvani) ale by som si zvaril najazdy...
Ked nad tym rozmyslam, rad by som hlavne vylucil moznost, ze padla nafta. tak hladam know-how ako sa to zaplavuje ked sa meni naftovy filter, alebo ci to ma nejaky iny system...
Nakoniec budem asi musiet zasockovat informacie vo VW servise

Na ten řemen se můžeš podívat z kabiny,když sundáš ty plasty na prostředku tak tam jsou taková dvířka.Já osobně když potřebuji zalejt palivový filtr tak používám vývěvu co ji mám na výměny olejů.Zapojím ji na zpátečku a už to teče.Jinak ho musíš zalejt ručně.Jinak si myslím,že problém bude spíš někde v el.protože jak jsi psal tak ráno ani neškytla a kdyby spadla nafta tak chytne a hned zdochne podle mého.Podívej se jestli nemáš problém v konektoru,kterým je připojeno čerpadlo je v takovém plastovém pouzdře pod baterkou.Mrkni tam a podívej se zrovna na konektor řj.hned vedle.
Do VW TDI som sa nikdy kukat nemusel, ale asi nastal cas si doplnit vedomosti...
Remen som skontroloval, zda sa byt OK.
Povymienal som relatka a poistky z druheho (takeho isteho LT35) co zatial funguje.
Zobral som si multimeter a zacal som merat ku comu som mal pristup a porovnaval s druhym LT, ale vysletky boli rovnake.


a prezrel som, prestriekal este tieto 4 konektory, za baterkou aj pod nou boli suche, a zdali sa byt OK.

cvakat tam cvaka viacej veci a jedna je urcite v cerpadle.

Remen som skontroloval, zda sa byt OK.
Povymienal som relatka a poistky z druheho (takeho isteho LT35) co zatial funguje.
Zobral som si multimeter a zacal som merat ku comu som mal pristup a porovnaval s druhym LT, ale vysletky boli rovnake.


a prezrel som, prestriekal este tieto 4 konektory, za baterkou aj pod nou boli suche, a zdali sa byt OK.

cvakat tam cvaka viacej veci a jedna je urcite v cerpadle.