Problem so startom(studeny) alebo po cca 8hodinach

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Mas alebo si mal podobny problem ako ja?

Ano-ak ano podel sa so mnou prispevkom ako sa javi problem tebe
4
50%
Nie
4
50%
 
Celkem hlasů: 8

Uživatelský avatar
vitusmotuz
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Registrován: 17 lis 2009, 13:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od vitusmotuz »

idem skusit toto: Engine Speed (RPM) Sensor -G28-, checking

Test requirements
The Motronic Engine Control Module (ECM) - J220- fuses OK.
Battery voltage at least 12.5 volts.
All electrical consumers such as, lights and rear window defroster, switched off.
Vehicles with automatic transmission, shift selector lever into position “P” or “N”.
A/C switched off.
Ground (GND) connections between engine/transmission/chassis OK.
Ignition switched off.

Start diagnosis
The Engine Speed (RPM) Sensor -G28- detects RPM and reference marks. Without an engine speed signal, the engine will not start. If the engine speed signal fails while the engine is running, the engine will stop immediately.

Function test
Connect the scan tool.
Switch the ignition on.
Using the scan tool, check the engine speed:

Diagnostic text -------------------------- Specified value
Engine rotations per minute (RPM) --- Idle speed

End diagnosis and switch ignition off.
If the specified value was not obtained:
Checking internal resistance

Disconnect the gray Engine Speed (RPM) Sensor -G28- electrical harness connector -arrow-.

Obrázek

Using a multimeter, check the Engine Speed (RPM) Sensor -G28- terminals 2 to 3 -see insert- for resistance

Obrázek

Specified value: 480 to 1000 Ω (at approx. 20° C)
– Check Engine Speed (RPM) Sensor -G28- terminals 1 to 2 and 1 to 3 for short circuits.
Specified value: ∞ (infinity)
If any of the specified values are not obtained:
Replace the Engine Speed (RPM) Sensor -G28-
Teraz: VW Touran 2.0 TDI 8V 103kW;Highline 2008; Kód motora: BMM; Kód prevodovky: KNR;
Kedysi: VW Polo 1,4 16V; Comfortline 2003 kod motora BBY č.prevod. GET;
Diagnostika: USB OBD II K+CAN; VCDS 17.1.3 CZ by jokir
dodi911
Aktivista
Příspěvky: 2073
Registrován: 16 zář 2007, 18:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od dodi911 »

Ja som pisal o tomto g28, premeraj a poriadne napruz kontakty.
Uživatelský avatar
vitusmotuz
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Registrován: 17 lis 2009, 13:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od vitusmotuz »

idem k autu urobim aj foto ak tak.
Teraz: VW Touran 2.0 TDI 8V 103kW;Highline 2008; Kód motora: BMM; Kód prevodovky: KNR;
Kedysi: VW Polo 1,4 16V; Comfortline 2003 kod motora BBY č.prevod. GET;
Diagnostika: USB OBD II K+CAN; VCDS 17.1.3 CZ by jokir
Uživatelský avatar
vitusmotuz
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Registrován: 17 lis 2009, 13:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od vitusmotuz »

este raz ti to vysvetlim.Hore pri vacke mam hallov snimac to je G40 vzadu na bloku motora ide kabelas s konektorom do snimac klepania G61 no a potom na prevodovke je dalsi snimac a to by mal byt ten G28? po jeho dpojeni mi neukazuje rychlost na pristrojovej doske, ale ani pocas jazdy PC nevyhodnoti a neulozi ziadnu chybu.Tak a moja otazka teraz znie: Ten snimac je 3kontaktovy dava udaje do RJ motora aj do budikov? ma dve funkcie alebo len jednu? Pretoze ak ked ho odpojim a neukazuje rychlost znamena ze je funkcny zly by bol jedine ak by mal davat udaje este do RJ, ale preco sa neulozi ziadna porucha to nechapem
Naposledy upravil(a) vitusmotuz dne 24 říj 2010, 21:00, celkem upraveno 1 x.
Teraz: VW Touran 2.0 TDI 8V 103kW;Highline 2008; Kód motora: BMM; Kód prevodovky: KNR;
Kedysi: VW Polo 1,4 16V; Comfortline 2003 kod motora BBY č.prevod. GET;
Diagnostika: USB OBD II K+CAN; VCDS 17.1.3 CZ by jokir
Uživatelský avatar
vitusmotuz
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Registrován: 17 lis 2009, 13:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od vitusmotuz »

Obrázek
Teraz: VW Touran 2.0 TDI 8V 103kW;Highline 2008; Kód motora: BMM; Kód prevodovky: KNR;
Kedysi: VW Polo 1,4 16V; Comfortline 2003 kod motora BBY č.prevod. GET;
Diagnostika: USB OBD II K+CAN; VCDS 17.1.3 CZ by jokir
dodi911
Aktivista
Příspěvky: 2073
Registrován: 16 zář 2007, 18:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od dodi911 »

Ked odpojis snimac g28, snimac otacok nieje mozne, aby ti motor bezal, lebo nema signal od otacok a tym padom ti neriadi vstrekovanie. Ty ked odpojis snimnac o ktorom pises a neukazuje ti rychlost pocas jazdy tak odpajas nahon od prevodovky na signal rychlosti, aj ten ma 3 kontakty. Ked odpojis snimac otacok ,tak sa diag. sprava presne tak ako pri tvojom videu, kde v meranych hodnotach mas rpm 0 v bloku 004 na 1 mieste. Tu mas nieco o jeho merani http://leteckaposta.cz/608568799 . Meraj to rano, ked to nechce startovat. Na dielenskom manualy, tom prvom mas umiestnenie konektora pre g28 na pozicii 2.
Uživatelský avatar
vitusmotuz
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Registrován: 17 lis 2009, 13:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od vitusmotuz »

ok takze uz v tom mam konecne jasno! nemal som preto, lebo som nevidel nikde ten G28 snimac a myslel som si, ze to je ten vzadu co meria rychlost vozidla tento:

Obrázek

, ale blbost.Schovava sa za takou zaslepkou na zotrvacniku naozaj poriadne zasity hajzel jeden wrr nasiel som ho tak ze som siel po kabelazi

Obrázek

tu prihadzujem ako zmerat snimac G28 - inak som meral to napatie je tam 5V cize do snimaca stava ide.Este skusim premerat podla tohoto kabelaz k RJ motora a uvidime ci bude Ok ale myslim ze ano lebo ked odpojim ten snimac tak motor vobec nechce chytit

Obrázek

Obrázek

Obrázek
Teraz: VW Touran 2.0 TDI 8V 103kW;Highline 2008; Kód motora: BMM; Kód prevodovky: KNR;
Kedysi: VW Polo 1,4 16V; Comfortline 2003 kod motora BBY č.prevod. GET;
Diagnostika: USB OBD II K+CAN; VCDS 17.1.3 CZ by jokir
dodi911
Aktivista
Příspěvky: 2073
Registrován: 16 zář 2007, 18:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od dodi911 »

Skus ho vybrat , precistit a napruzit kontakty na snimaci aj na kabelazi. Mozu ti vznikat prechodove odpory, napr. vplyvom vlhkosti, alebo takehoto niecoho. Ked to bude signal ok aj rano ked nebude na prvy tuk startovat, tak potom napada len niejaka sw chyba. U vw bola niejaka uprava sw koli zlemu startu, ale uz napamatam, ze co, ale asi sa to tykalo immpbilizeru v zdruzenych pristrojoch, ale to nakoplo a skapalo.
Uživatelský avatar
vitusmotuz
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Registrován: 17 lis 2009, 13:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od vitusmotuz »

no inak ako vidiet na foto je k nemu strasne zly pristup som sa dnes pokusal no bal som sa, ze by som ho uz naspat nenasroboval, ale urcite to neako este skusim.Inak ked motor chyta uz po tom nastartovani cely den tak snimac moze byt aj tak zly?
Teraz: VW Touran 2.0 TDI 8V 103kW;Highline 2008; Kód motora: BMM; Kód prevodovky: KNR;
Kedysi: VW Polo 1,4 16V; Comfortline 2003 kod motora BBY č.prevod. GET;
Diagnostika: USB OBD II K+CAN; VCDS 17.1.3 CZ by jokir
dodi911
Aktivista
Příspěvky: 2073
Registrován: 16 zář 2007, 18:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od dodi911 »

Urob to co som pisal a rano ked budes startovat zmeraj signal co ide do rj motora. Pokial to bude ok skontroluj ci nieje novsia verzia sw, flash jednotky koli zlym startom.
Uživatelský avatar
vitusmotuz
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Registrován: 17 lis 2009, 13:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od vitusmotuz »

inak k tej diagnostike co si pisal tak tam ta nula je ale preto lebo pri startovani sa diagnostika odpoji a necita udaje pretoze ju odpojilo prerusenie pri otoceni klucom chapes? a chvilu trva kym sa spamata co je vsak chyba :(
Teraz: VW Touran 2.0 TDI 8V 103kW;Highline 2008; Kód motora: BMM; Kód prevodovky: KNR;
Kedysi: VW Polo 1,4 16V; Comfortline 2003 kod motora BBY č.prevod. GET;
Diagnostika: USB OBD II K+CAN; VCDS 17.1.3 CZ by jokir
dodi911
Aktivista
Příspěvky: 2073
Registrován: 16 zář 2007, 18:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od dodi911 »

Mne to mera normalne aj pri starte, ako potom chces merat napr. startovacie otacky.
Uživatelský avatar
vitusmotuz
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Registrován: 17 lis 2009, 13:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od vitusmotuz »

no vsak to ! je to riadna kravina ze sa to odpoji.A co pouzivas ty aky program?
Teraz: VW Touran 2.0 TDI 8V 103kW;Highline 2008; Kód motora: BMM; Kód prevodovky: KNR;
Kedysi: VW Polo 1,4 16V; Comfortline 2003 kod motora BBY č.prevod. GET;
Diagnostika: USB OBD II K+CAN; VCDS 17.1.3 CZ by jokir
dodi911
Aktivista
Příspěvky: 2073
Registrován: 16 zář 2007, 18:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od dodi911 »

Vagcom 704cz
Uživatelský avatar
vitusmotuz
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Registrován: 17 lis 2009, 13:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od vitusmotuz »

a ten ti to neodpaja? si pripojeni aj ked neotocis klucom? aj ked startujes?
Teraz: VW Touran 2.0 TDI 8V 103kW;Highline 2008; Kód motora: BMM; Kód prevodovky: KNR;
Kedysi: VW Polo 1,4 16V; Comfortline 2003 kod motora BBY č.prevod. GET;
Diagnostika: USB OBD II K+CAN; VCDS 17.1.3 CZ by jokir
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“