Vnutornosti vstreku PD

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
mgbiker
Přispěvovatel
Příspěvky: 346
Registrován: 24 črc 2010, 16:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Kosice, Slovensko

Vnutornosti vstreku PD

Příspěvek od mgbiker »

Keby niekoho zaujimalo ako mna co je vo vnutri vstreku a preco sa neda tak lahko rozobrat bez poskodenia tak tu davam par obrazkov...

1.obrazok znazornuje ako je to poskladane vo vnutri "nosa" vstreku

2. obrazok - zakruzkovane tycky ktore sa zlomia pri povolovani "nosa" pretoze tryska ktora je na konci je zapecena karbonom v obale nosa a toci sa to aj s vnutornostamiObrázek
Obrázek

3. schematicke zakreslenie vstreku
mgbiker
Přispěvovatel
Příspěvky: 346
Registrován: 24 črc 2010, 16:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Kosice, Slovensko

Příspěvek od mgbiker »

aby nedoslo k zlomeniu vo vnutri treba postupovat podla tohto navodu http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=20181
princip spociva v uchyteni vstreku za trysku aby sa netocili vnutornosti, ale ja som nechcel znicit trysku
mgbiker
Přispěvovatel
Příspěvky: 346
Registrován: 24 črc 2010, 16:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Kosice, Slovensko

Příspěvek od mgbiker »

este ta schema vstreku
Obrázek
Uživatelský avatar
Kuba
Přispěvovatel
Příspěvky: 279
Registrován: 23 led 2006, 21:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od Kuba »

Dík za skvělý info.
U rotaček TDI nebyl problém vstřikovač doma rozebrat a vnitřek za pár korun vyměnit a nastavit na správnej otevírací tlak.

U PD pokud vyměním vnitřek, je to taky třeba vypodložkovat na správný otevírací tlak ? Kolik ten vnitřek na DIESELPOWERu stojí ? Asi se to tak často nemění jako u rotačky že ? (Krom tuningu)
VW BORA 1,9 TDI PD, 96 kW
mgbiker
Přispěvovatel
Příspěvky: 346
Registrován: 24 črc 2010, 16:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Kosice, Slovensko

Příspěvek od mgbiker »

no pochybujem ze sa tam nieco podlozkuje vo vnutri, rozobera sa to hlavne kvoli tomu ze ludia chcu vymenit trysku za vacsiu a pripadne to vycistit, na vstreku z vonku sa menia O kruzky a na spodku je medena tepelna podlozka a na konci sa to nastavuje podla navodu od pana Humla
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... t=vstrekov
Uživatelský avatar
koco
Aktivista
Příspěvky: 1931
Registrován: 11 říj 2006, 14:02
Odpovědi: 0
Bydliště: SR-TT

Příspěvek od koco »

Myslím že tam nie je čo nastavovat, myslím tým otvárací tlak a pod. pretože tlak tam robí zatlačenie piestika (na obrázku označený zelenou) a otvára sa el. impulzom. Kontroluje sa tam asi len rozprach a úkap trysky.
AUDI A4 Avant TDI, AFN, 764, 11mm, 1749VA, jednohmota HDS, egrOFF, katOFF, soft, 288/245
mgbiker
Přispěvovatel
Příspěvky: 346
Registrován: 24 črc 2010, 16:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Kosice, Slovensko

Příspěvek od mgbiker »

vstrekovac ktory je na obrazkoch hore (z motoru ARL), bol vraj nefunkcny pretoze mu odisla elektronika - vie mi niekto vysvetlit co je myslene tou elektronikou?? pretoze ja som tam nasiel len jeden elektromagnet (alebo elektromagneticku cievku) ktora po pripojeni na 12 V pekne cvakala, takze nerozumiem co na tom moze byt zle (hm)
malim9am
Přispěvovatel
Příspěvky: 204
Registrován: 16 čer 2008, 11:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od malim9am »

hm .. tak asi to byl kec .. jestli civka cvaka, tak je asi ok ..
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Jednotka si bere info o rychlosti otevření (BIP) ventilu z průběhu budícího proudu, tak jestli to zkreslovalo...
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Janosik93
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Registrován: 10 úno 2009, 06:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko

Příspěvek od Janosik93 »

alebo cievka preráža na kostru
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

jde to rozebrat a složit bez zničení čehokoli, tzn. vytáhnout trysku a znovu ji použít jinde a dát tam třeba jinou ;) není to zas tak složitý
mgbiker
Přispěvovatel
Příspěvky: 346
Registrován: 24 črc 2010, 16:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Kosice, Slovensko

Příspěvek od mgbiker »

ano to je jasne, ide len o to ako uchopit trysku aby sa netocila...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“