Marek_A4 píše:ako je potom najlepsie zapojit C-ko na CAN-ove auto..??
najskor asi ,,nijak,, ak pominieme moznost pripojenia sa priamo na vetrak kurenia tj. rele a vykonovy odpor ktorym sa spusti ventilator na pomale otacky (podobne sa zapajali bufiky na autach ktore mali manualne kurenie), otazne je vsak v akych polohach su klapky v klime pri vypnutom stave...druha moznost je pouzit Wbus kontroler ktory je schopny posielat data po CANe aby sa klima aktivovala...ale sa zmierit s tym ze budes mat zohriatu iba vodu v motore
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik
no mat ohriaty motor a musiet skriabat okna nie je moc zaujimava kombinacia... ..takze je nejaka moznost ako s tym vypiect, alebo C-cko teda nezapajat na CAN-ove auto a v tom pripade je mi na nic..?
Marek_A4 píše:no mat ohriaty motor a musiet skriabat okna nie je moc zaujimava kombinacia... ..takze je nejaka moznost ako s tym vypiect, alebo C-cko teda nezapajat na CAN-ove auto a v tom pripade je mi na nic..?
asi nanic bez zloziteho bastlenia...ale pre tu srandu mozes skusit priviest 12V na ten pin D1 na klime ci sa nahodou nespusti, pozeral som do schem a ten pin nie je zapojeny a mozno ponechali jeho funkcnost zachovanu, tazko povedat... ale ber na vedomie ze Cko ako nezavisle kurenie ma jednu nevyhodu, pokial aktivujes aj klimu(=vetrak v kureni) a prezenies to s dobou kurenia a nemas uplne v poriadku baterku tak mozes skoncit s vyhriatym autom ale uz nenastartujes bufik aj s obehovym cerpadlom zere asi 40W, ale klima a vetrak si potiahne viac, preto zvycajne nezavisle kurenia (nie prihrievace) mali 2 baterky.... este inak by tu bola teoreticka moznost ako vyuzit Cko ale musel by si mat dialkovy start auta
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik
Takze u sveho auta mam nastavene klapky pri vypnute klimatizaci tak ze mi jde vrchnima pruduchama vzduch.
je to dano tim ze mam solarni šibr kterej mi prohani v lete nebo kdyz na nej sviti slunko vzduch v aute takze neco tam otevreneho mit budu vzdy takze pokud je to vedeno na vetrak auta tak mo t bude foukat do auta vzduch pres vetrak (rele odpor aby se to nemotalo na plnej).
ale nevim presne v jake poloze je pak klapka pro teplej vzduch jestli zustava v poloze otevreno nebo se uplne uzavre.
docela by me zajimalo privest naten pin D1 tech 12 jeslti se klima zapne musim to zkusit.
skoda ze nevim jake je nataveni te klapky na teplej vzduch jinak bych to mel uz vyresene
ono by sa teoreticky naslo este jedno riesenie okrem pinu D1, je sice troska ,,dirty,, ale funkcne by mohlo byt (u starsich typov funguje v pohode), a to ze klima ma dve napajania, stalu 30ku a potom od spinacky 75ku (Xko) (pin C13 na klime), riesenie by bolo v prepinacom rele zapojenom v ceste tohto signalu do klimy, tj. rele v kludovom stave by prepustalo 75ku normalne do klimy od spinacky, a pri zopnuti rele by sa tam priviedlo 12V z ineho zdroja, takto by sa klima mala zapnut a fungovat v poslednom stave aky bol pred vypnutim zapalovania...otazne je zas co na to CAN ci by klima nehadzala chybu komunikacie....vsetko je to len o skusani
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik
kemar píše:ja bych to napojil na ten pin D1 a musi to chodit
interni info z Webasto navodu na instalaci do A4
jj A4 to je stejne jako A6 a S6 tkaze zkusim to na to D1 jen se zptam ty piny jsou nejak oznacene vzadu mel sem to kdysi rozdelane ale too sem tam nehledal tak at to vim nez do toho zasahnu.
problme bude vyndat klimatizaci nemam ty klice na vyndavani
kemar píše:ja bych to napojil na ten pin D1 a musi to chodit
interni info z Webasto navodu na instalaci do A4
jj A4 to je stejne jako A6 a S6 tkaze zkusim to na to D1 jen se zptam ty piny jsou nejak oznacene vzadu mel sem to kdysi rozdelane ale too sem tam nehledal tak at to vim nez do toho zasahnu.
problme bude vyndat klimatizaci nemam ty klice na vyndavani
vzadu na klime mas 4 konektory, Dcko je ten najvetsi a ma 16pinov, je tam este jeden 16pin ale ten je mensi, ostatne maju ine pocty pinov a pin 1 tam je oznaceny
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik
kemar píše:ja bych to napojil na ten pin D1 a musi to chodit
interni info z Webasto navodu na instalaci do A4
A4 ale aky rocnik? S CAN alebo neCAN? Posles mi prosim ta ten navod na mail? Diky moc
neries CAN ci neCAN, najprv vyskusaj ci pri vypnutom zapalovani ked pripojis na D1 12V sa klima zapne a mala by napisat HE, ak ano tak mas skoro vyhrate ak nie tak len CAN only (tusim to bola adresa 3E5)
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik
tomiisp píše:neries CAN ci neCAN, najprv vyskusaj ci pri vypnutom zapalovani ked pripojis na D1 12V sa klima zapne a mala by napisat HE, ak ano tak mas skoro vyhrate ak nie tak len CAN only (tusim to bola adresa 3E5)
A ak by sa teda spustila po pripojeni 12V na D1 v rezime HE, nefuka vtedy vetrak na max..?? alebo co je este ta druha polovica uspechu..?
Zapojenie a velkost konektorov je taka ista ako pises vyssie? Diky Tomi
tomiisp píše:neries CAN ci neCAN, najprv vyskusaj ci pri vypnutom zapalovani ked pripojis na D1 12V sa klima zapne a mala by napisat HE, ak ano tak mas skoro vyhrate ak nie tak len CAN only (tusim to bola adresa 3E5)
A ak by sa teda spustila po pripojeni 12V na D1 v rezime HE, nefuka vtedy vetrak na max..?? alebo co je este ta druha polovica uspechu..?
Zapojenie a velkost konektorov je taka ista ako pises vyssie? Diky Tomi
v rezime HE idu vcelku pomaly, je to rezim urceny priamo bufiky...druha polovica je dokablovat samotne TTC zalezi ci mas stary typ alebo novsi (Wbus) tj. hranate alebo ovalne hodinky, u starsich bol vystup pre aktivaciu vetrakov/klimy priamo z bufika, u novsich je ten vystup na hodinkach a taktiez treba zhodnotit stav a kapacitu baterky aby ta to nenechalo niekde
a tie konektory su rovnake, to sa hadam od 92 roku nezmenilo
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik
No hodinky k tomu nemam, chcel by som tam pridat telestart T90, ale bufik by mal byt rok 2004 vymontovany z VW T5... bude W-bus na nom alebo na RJ telestartu?
Mam taky pocit ze ta asi navstivim Kde to presne pobliz CZ byvas?