Ako vybrat to spravne ANALOGOVE webasto?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

Marek_A4 píše:ako je potom najlepsie zapojit C-ko na CAN-ove auto..??
najskor asi ,,nijak,, ak pominieme moznost pripojenia sa priamo na vetrak kurenia tj. rele a vykonovy odpor ktorym sa spusti ventilator na pomale otacky (podobne sa zapajali bufiky na autach ktore mali manualne kurenie), otazne je vsak v akych polohach su klapky v klime pri vypnutom stave...druha moznost je pouzit Wbus kontroler ktory je schopny posielat data po CANe aby sa klima aktivovala...ale sa zmierit s tym ze budes mat zohriatu iba vodu v motore :)
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
Marek_A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Registrován: 10 úno 2009, 12:11
Odpovědi: 0
Bydliště: J/Z SK

Příspěvek od Marek_A4 »

no mat ohriaty motor a musiet skriabat okna nie je moc zaujimava kombinacia... :) ..takze je nejaka moznost ako s tym vypiect, alebo C-cko teda nezapajat na CAN-ove auto a v tom pripade je mi na nic..? :(
CAHA 125 kW TDI CR
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

Marek_A4 píše:no mat ohriaty motor a musiet skriabat okna nie je moc zaujimava kombinacia... :) ..takze je nejaka moznost ako s tym vypiect, alebo C-cko teda nezapajat na CAN-ove auto a v tom pripade je mi na nic..? :(
asi nanic bez zloziteho bastlenia...ale pre tu srandu mozes skusit priviest 12V na ten pin D1 na klime ci sa nahodou nespusti, pozeral som do schem a ten pin nie je zapojeny a mozno ponechali jeho funkcnost zachovanu, tazko povedat... ale ber na vedomie ze Cko ako nezavisle kurenie ma jednu nevyhodu, pokial aktivujes aj klimu(=vetrak v kureni) a prezenies to s dobou kurenia a nemas uplne v poriadku baterku tak mozes skoncit s vyhriatym autom ale uz nenastartujes :) bufik aj s obehovym cerpadlom zere asi 40W, ale klima a vetrak si potiahne viac, preto zvycajne nezavisle kurenia (nie prihrievace) mali 2 baterky.... este inak by tu bola teoreticka moznost ako vyuzit Cko ale musel by si mat dialkovy start auta :)
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

Takze u sveho auta mam nastavene klapky pri vypnute klimatizaci tak ze mi jde vrchnima pruduchama vzduch.

je to dano tim ze mam solarni šibr kterej mi prohani v lete nebo kdyz na nej sviti slunko vzduch v aute takze neco tam otevreneho mit budu vzdy takze pokud je to vedeno na vetrak auta tak mo t bude foukat do auta vzduch pres vetrak (rele odpor aby se to nemotalo na plnej).

ale nevim presne v jake poloze je pak klapka pro teplej vzduch jestli zustava v poloze otevreno nebo se uplne uzavre.

docela by me zajimalo privest naten pin D1 tech 12 jeslti se klima zapne musim to zkusit.

skoda ze nevim jake je nataveni te klapky na teplej vzduch jinak bych to mel uz vyresene
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

ono by sa teoreticky naslo este jedno riesenie okrem pinu D1, je sice troska ,,dirty,, ale funkcne by mohlo byt (u starsich typov funguje v pohode), a to ze klima ma dve napajania, stalu 30ku a potom od spinacky 75ku (Xko) (pin C13 na klime), riesenie by bolo v prepinacom rele zapojenom v ceste tohto signalu do klimy, tj. rele v kludovom stave by prepustalo 75ku normalne do klimy od spinacky, a pri zopnuti rele by sa tam priviedlo 12V z ineho zdroja, takto by sa klima mala zapnut a fungovat v poslednom stave aky bol pred vypnutim zapalovania...otazne je zas co na to CAN ci by klima nehadzala chybu komunikacie....vsetko je to len o skusani :)
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
kemar
Přispěvovatel
Příspěvky: 542
Registrován: 26 led 2006, 23:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od kemar »

ja bych to napojil na ten pin D1 a musi to chodit
interni info z Webasto navodu na instalaci do A4 :-D
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

kemar píše:ja bych to napojil na ten pin D1 a musi to chodit
interni info z Webasto navodu na instalaci do A4 :-D
jj A4 to je stejne jako A6 a S6 tkaze zkusim to na to D1 jen se zptam ty piny jsou nejak oznacene vzadu mel sem to kdysi rozdelane ale too sem tam nehledal tak at to vim nez do toho zasahnu.
problme bude vyndat klimatizaci nemam ty klice na vyndavani
Marek_A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Registrován: 10 úno 2009, 12:11
Odpovědi: 0
Bydliště: J/Z SK

Příspěvek od Marek_A4 »

kemar píše:ja bych to napojil na ten pin D1 a musi to chodit
interni info z Webasto navodu na instalaci do A4 :-D
A4 ale aky rocnik? S CAN alebo neCAN? Posles mi prosim ta ten navod na mail? Diky moc ;-)
CAHA 125 kW TDI CR
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

avatar píše:
kemar píše:ja bych to napojil na ten pin D1 a musi to chodit
interni info z Webasto navodu na instalaci do A4 :-D
jj A4 to je stejne jako A6 a S6 tkaze zkusim to na to D1 jen se zptam ty piny jsou nejak oznacene vzadu mel sem to kdysi rozdelane ale too sem tam nehledal tak at to vim nez do toho zasahnu.
problme bude vyndat klimatizaci nemam ty klice na vyndavani
vzadu na klime mas 4 konektory, Dcko je ten najvetsi a ma 16pinov, je tam este jeden 16pin ale ten je mensi, ostatne maju ine pocty pinov :) a pin 1 tam je oznaceny :)
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

Marek_A4 píše:
kemar píše:ja bych to napojil na ten pin D1 a musi to chodit
interni info z Webasto navodu na instalaci do A4 :-D
A4 ale aky rocnik? S CAN alebo neCAN? Posles mi prosim ta ten navod na mail? Diky moc ;-)
neries CAN ci neCAN, najprv vyskusaj ci pri vypnutom zapalovani ked pripojis na D1 12V sa klima zapne a mala by napisat HE, ak ano tak mas skoro vyhrate :) ak nie tak len CAN only (tusim to bola adresa 3E5)
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
Marek_A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Registrován: 10 úno 2009, 12:11
Odpovědi: 0
Bydliště: J/Z SK

Příspěvek od Marek_A4 »

tomiisp píše:neries CAN ci neCAN, najprv vyskusaj ci pri vypnutom zapalovani ked pripojis na D1 12V sa klima zapne a mala by napisat HE, ak ano tak mas skoro vyhrate :) ak nie tak len CAN only (tusim to bola adresa 3E5)
A ak by sa teda spustila po pripojeni 12V na D1 v rezime HE, nefuka vtedy vetrak na max..?? alebo co je este ta druha polovica uspechu..?
Zapojenie a velkost konektorov je taka ista ako pises vyssie? Diky Tomi ;)
CAHA 125 kW TDI CR
Uživatelský avatar
majkl1
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Registrován: 20 črc 2007, 18:41
Odpovědi: 0
Bydliště: VWysočína

Příspěvek od majkl1 »

Těch 12V je potřeba natáhnout do zapojenýho štekru, nebo stačí vytáhnout konektor a na D1 poslat proud?
Passat 4motion AVF
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

Marek_A4 píše:
tomiisp píše:neries CAN ci neCAN, najprv vyskusaj ci pri vypnutom zapalovani ked pripojis na D1 12V sa klima zapne a mala by napisat HE, ak ano tak mas skoro vyhrate :) ak nie tak len CAN only (tusim to bola adresa 3E5)
A ak by sa teda spustila po pripojeni 12V na D1 v rezime HE, nefuka vtedy vetrak na max..?? alebo co je este ta druha polovica uspechu..?
Zapojenie a velkost konektorov je taka ista ako pises vyssie? Diky Tomi ;)
v rezime HE idu vcelku pomaly, je to rezim urceny priamo bufiky...druha polovica je dokablovat samotne TTC :) zalezi ci mas stary typ alebo novsi (Wbus) tj. hranate alebo ovalne hodinky, u starsich bol vystup pre aktivaciu vetrakov/klimy priamo z bufika, u novsich je ten vystup na hodinkach :) a taktiez treba zhodnotit stav a kapacitu baterky aby ta to nenechalo niekde :)
a tie konektory su rovnake, to sa hadam od 92 roku nezmenilo :)
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
Marek_A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Registrován: 10 úno 2009, 12:11
Odpovědi: 0
Bydliště: J/Z SK

Příspěvek od Marek_A4 »

No hodinky k tomu nemam, chcel by som tam pridat telestart T90, ale bufik by mal byt rok 2004 vymontovany z VW T5... bude W-bus na nom alebo na RJ telestartu?

Mam taky pocit ze ta asi navstivim :) Kde to presne pobliz CZ byvas? :)
CAHA 125 kW TDI CR
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

majkl1 píše:Těch 12V je potřeba natáhnout do zapojenýho štekru, nebo stačí vytáhnout konektor a na D1 poslat proud?
D1 treba do konektoru, su tam aj ine signaly bez ktorych ta klima nepobezi
Marek_A4 píše:
pobliz CZ je TN :) 2004 uz by mal byt Wbus, na telestart sa musim pozret ako sa pripaja :)
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“