Ako vybrat to spravne ANALOGOVE webasto?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Marek_A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Registrován: 10 úno 2009, 12:11
Odpovědi: 0
Bydliště: J/Z SK

Příspěvek od Marek_A4 »

avatar píše:no jsem rad ze tomu kluci rozumite uz se tesim az kuchnu tu klimu a rozlustim tajemstvi me S6 C5 a jeho D1 pri priojeni 12V.

Pokud sem to dobre pochopil tak v nejlepsi pripade se klima zapne a zapne se i vetrak (pokud bude mit v okruhu teplou vodu).

nebo se sepne klima a budu muset jeste vetrak rozhodit pres tu 75
Ak sa ti po pripojeni 12V na D1 zapne klima, tak bude zapnuta v rezime HE, cize bude zapnuty aj vetrak...u teba to teda bude asi viac realne ako u mna ;)
CAHA 125 kW TDI CR
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

Marek_A4 píše:Pristavim ti na hranie moje auto..? :) Asi to chapem s tym rele, musi mat kontakty 87, 87a, 30 a spinacie na cievku.. v klude bude zopnuta 30ka s 87a, v zopnutom stave 30ka s 87kou.. Ako by malo byt prudovo dimenzovane..?
tak si to pochopil dobre, 30ka rele musi byt na kabli od klimy, 87cky na 75ku a nejakych stalych 12V...prudovo dimenzovane nic moc, u A4 klimy je 75ka iba aktivacia (tusim tam bol kabel 0.35mm2) a klima ma svoje vlastne silove napajanie z 30ky.

avatar: u S6 C5 je sice D1 funkcna, ale tam je treba preklenut aj 75ku tj, spolu s D1 dalsie rele ktore do zvazku klimy pritiahne 12V namiesto 75ky (ak mas solarnu strechu tak sa to da priamo pripojit na izolacne rele strechy)
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

tomiisp píše:
Marek_A4 píše:Pristavim ti na hranie moje auto..? :) Asi to chapem s tym rele, musi mat kontakty 87, 87a, 30 a spinacie na cievku.. v klude bude zopnuta 30ka s 87a, v zopnutom stave 30ka s 87kou.. Ako by malo byt prudovo dimenzovane..?
tak si to pochopil dobre, 30ka rele musi byt na kabli od klimy, 87cky na 75ku a nejakych stalych 12V...prudovo dimenzovane nic moc, u A4 klimy je 75ka iba aktivacia (tusim tam bol kabel 0.35mm2) a klima ma svoje vlastne silove napajanie z 30ky.

avatar: u S6 C5 je sice D1 funkcna, ale tam je treba preklenut aj 75ku tj, spolu s D1 dalsie rele ktore do zvazku klimy pritiahne 12V namiesto 75ky (ak mas solarnu strechu tak sa to da priamo pripojit na izolacne rele strechy)
solarni strechu mam
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

avatar píše:
tomiisp píše:
Marek_A4 píše:Pristavim ti na hranie moje auto..? :) Asi to chapem s tym rele, musi mat kontakty 87, 87a, 30 a spinacie na cievku.. v klude bude zopnuta 30ka s 87a, v zopnutom stave 30ka s 87kou.. Ako by malo byt prudovo dimenzovane..?
tak si to pochopil dobre, 30ka rele musi byt na kabli od klimy, 87cky na 75ku a nejakych stalych 12V...prudovo dimenzovane nic moc, u A4 klimy je 75ka iba aktivacia (tusim tam bol kabel 0.35mm2) a klima ma svoje vlastne silove napajanie z 30ky.

avatar: u S6 C5 je sice D1 funkcna, ale tam je treba preklenut aj 75ku tj, spolu s D1 dalsie rele ktore do zvazku klimy pritiahne 12V namiesto 75ky (ak mas solarnu strechu tak sa to da priamo pripojit na izolacne rele strechy)
solarni strechu mam
tak tam sa to rele dava medzi rele strechy (pin 6 rele) a menic napatia zo strechy (4mm2 kable) lebo to rele strechy priamo vedie stavu na 75ku klimy :)
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
Marek_A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Registrován: 10 úno 2009, 12:11
Odpovědi: 0
Bydliště: J/Z SK

Příspěvek od Marek_A4 »

Aky typ webasta sa vlastne origo montoval do VW group od roku 2004 pre CAN bus..?
TTV, TTC, alebo TTE..??
CAHA 125 kW TDI CR
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ThrashTheTrash »

Marek_A4 píše:Aky typ webasta sa vlastne origo montoval do VW group od roku 2004 pre CAN bus..?
TTV, TTC, alebo TTE..??
Řekl bych že TT-V,ale nechť mistři oboru potvrdí :-)
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

mne sa tiez zda ze to bolo TT-V (v Tourane bolo urcite V), Ecko je slabsie 4.2kW, Audi uvadza oficialne oznacenie 912-D a s toho to nepoznas kym nevidis :)
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

taky sem nekde cetl ze to je TT- V do tech starsich audin se davalo TT- Z\S -B myslim jeslti sem to dobre cetl

tomiisp - ciste nahodou cislo tho rele strechy neznas abych ho nemusel hledat ale dis tak ho najdu po dratech odte 75
pepem
Přispěvovatel
Příspěvky: 141
Registrován: 24 led 2006, 09:06
Odpovědi: 0
Bydliště: PN

Příspěvek od pepem »

Marek_A4 píše:Aky typ webasta sa vlastne origo montoval do VW group od roku 2004 pre CAN bus..?
TTV, TTC, alebo TTE..??

aj, aj
do Q7,Touareg sa dava/lo TTC
TTE je slabe pre motory 1,9 a vyssie
pepem
kemar
Přispěvovatel
Příspěvky: 542
Registrován: 26 led 2006, 23:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od kemar »

ja bych po zjisteni ze potrebuju tak jako tak CANovou komunikaci neresil zadny rele a dalsi kraviny kolem ale sehnal proste to topeni co umi CAN kumunikaci coz je Thermo Top V!!!
Zapojis to podle toho jak to ma byt a musi vse makat jak ma.
Ja mam tohle original topeni v Octavii II a mas pak v maxidotu komplet menu na programovani, klima se ti pousti automaticky atd...
Navic do toho vede vsehovsudy par kabelu a nic slozityho
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

avatar píše:taky sem nekde cetl ze to je TT- V do tech starsich audin se davalo TT- Z\S -B myslim jeslti sem to dobre cetl

tomiisp - ciste nahodou cislo tho rele strechy neznas abych ho nemusel hledat ale dis tak ho najdu po dratech odte 75
to rele resp. RJ pre solarnu strechu by malo mat cislo 385 ale este by malo byt jedno rele, na drziaku co je pod palubkou a ma iba 3 pozicie, tam by malo byt klasicke prepinacie rele (pozicia 2) a podla origo zapojenia by malo stacit na pin oznaceny T na tom rele priviest 12V a cele sa to prepne (tak ako pri aktivnej streche a vetrani), ak chces mozem ti poslat origo schemu od toho :)
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
Marek_A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Registrován: 10 úno 2009, 12:11
Odpovědi: 0
Bydliště: J/Z SK

Příspěvek od Marek_A4 »

kemar píše:ja bych po zjisteni ze potrebuju tak jako tak CANovou komunikaci neresil zadny rele a dalsi kraviny kolem ale sehnal proste to topeni co umi CAN kumunikaci coz je Thermo Top V!!!
Zapojis to podle toho jak to ma byt a musi vse makat jak ma.
Ja mam tohle original topeni v Octavii II a mas pak v maxidotu komplet menu na programovani, klima se ti pousti automaticky atd...
Navic do toho vede vsehovsudy par kabelu a nic slozityho
A vies prosim ta o nejakom "libovem kousku" TT-V aj s palivovym a vodnym cerpadlom za rozumnu cenu? Ked tak SZ. Díky ;-)
CAHA 125 kW TDI CR
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

tomiisp

napsal sem ti na SZ muj email na poslani tho schematu at se taky vzdelavam ale myslim ze si mi to popsal docela pekne
Marek_A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Registrován: 10 úno 2009, 12:11
Odpovědi: 0
Bydliště: J/Z SK

Příspěvek od Marek_A4 »

No ak som si dobre este raz pozrel schemu, tak to spinacie rele medzi 75ku je vlastne origo zapojenie, takže to moc až také bastlenie asi nebude...či..? :)
Obrázek
CAHA 125 kW TDI CR
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

Marek_A4 píše:No ak som si dobre este raz pozrel schemu, tak to spinacie rele medzi 75ku je vlastne origo zapojenie, takže to moc až také bastlenie asi nebude...či..? :)
v principe ano, tuto schemu som nejak detailnejsie nepozeral :) a ked sme u bastlenia, by som bol zvedavy co by povedal na origo schemu z S6 C5 kde tych rele je dobastlenych hodne a to ani nema druhu baterku :)

avatar: mas to v mailu :)
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“