od koho hybrid

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

seatleoncuprajirka
Přispěvovatel
Příspěvky: 79
Registrován: 24 zář 2008, 13:26
Odpovědi: 0

od koho hybrid

Příspěvek od seatleoncuprajirka »

cau od koho je nejlepsi koupit hybrida na ARL,psal jsem do turbosportu a rekli mi tricet za novyho,to mi pride dost,x lidi mi rikalo ze to je do dvaceti tak jestli nemate jinej zdroj,slysel jsem ze je dela jeste hydrant?
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1130
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha city

Příspěvek od Dukes »

To je normální cena. Hydrant turba určitě nedělá.
Obrázek
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3697
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Zkus zavolat sem:
http://www.turbopower.cz/
Oct asv 2000, DieselPower
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Pája 19 píše:Zkus zavolat sem:
http://www.turbopower.cz/
Konkretne + 420 608 206 312 a presne specifikuj sve pozadavky a ocekavani ... jen musis mit realne naroky. Cim vyssi pozadavek na maximalni vykon, tim pozdejsi je nastup. Fyzikalni zakony nelze obejit ;)

A kdekoliv se ptas, ptej se, zda je k dosazeni zminovaneho maximalniho vykonu zapotrebi aditiv nebo staci jen nafta a vzduch, jake jsou realne moznosti turba z hlediska maximalni hodnoty tlaku.

Zakladem je pak protokol o vyvazeni, kde by mely byt uvedeny hodnoty (ne jen ujisteni, ze bylo vyvazeno).
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
hydrant
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 17 čer 2009, 10:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od hydrant »

Nebo zavolej sem...je fakt, ze ja turba nedelam...

www.rrauto.cz
Seat Ibiza FR 1,9Tdi 96Kw trosku upravena ;-)
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7582
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

a nebo zvážit použití nějakého vhodného sériově vyráběného turba + případně vyřešit zástavbu...
seatleoncuprajirka
Přispěvovatel
Příspěvky: 79
Registrován: 24 zář 2008, 13:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od seatleoncuprajirka »

díky za rady kluci :) ,mam predstavu tak 220-230ps ale to musim dat i trysky co?
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

seatleoncuprajirka píše:díky za rady kluci :) ,mam predstavu tak 220-230ps ale to musim dat i trysky co?
Zalezi jak moc mas opotrebene svoje. ale dal bych od DP aspon Powerplous 1043 a na nich se da 230koni udelat, teda ja udelal :) na seriich do 220 pujde.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
seatleoncuprajirka
Přispěvovatel
Příspěvky: 79
Registrován: 24 zář 2008, 13:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od seatleoncuprajirka »

porad nad tim musim premejslet a jsem uplně v lese :?

v tom prvnim mi rekli hybrid cca na 195ps to se mi zdá málo to si tam rovnou muzu nechat normal chip,a v tom druhym cca. do 230ps.
a k tomu bych dal trysky, ale nevim jaky v tom jsou rozdily sprint 783 nebo powerplus 1043.
proste bych rad mel 220ps a treba 480NM s co nejmíň kouřem
jak by jste to poskladali vy?
a nehlede na to se bojim ,kdyz to tam vsechno nandam za tri-petky a zjistim ze malo davaj vstriky to bych si vyskub
Uživatelský avatar
JasteR
Aktivista
Příspěvky: 3290
Registrován: 30 srp 2006, 18:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od JasteR »

seatleoncuprajirka píše:porad nad tim musim premejslet a jsem uplně v lese :?

v tom prvnim mi rekli hybrid cca na 195ps to se mi zdá málo to si tam rovnou muzu nechat normal chip,a v tom druhym cca. do 230ps.
a k tomu bych dal trysky, ale nevim jaky v tom jsou rozdily sprint 783 nebo powerplus 1043.
proste bych rad mel 220ps a treba 480NM s co nejmíň kouřem
jak by jste to poskladali vy?
a nehlede na to se bojim ,kdyz to tam vsechno nandam za tri-petky a zjistim ze malo davaj vstriky to bych si vyskub
pokud chces 220HP bez koure tak nebudes moct setrit na kompomentech
minimalne 230HP hybrida treba od Adreho
trysky fb race pd
a kdyz nebudes delat vyfuk chtelo by to apson egr a kat off..
+ jina spojka samodrejme..
a pak kvalitni SW dieselpower ;)

PS:chip na serii pro dlouhodoby jezdeni je rozmny tak do 185hp..
na serii tryskach 220hp bez koure rozhodne neudelas, to bys musel mit hodne povedeny kus motoru s minimem km, jo a 3petky ti na to rozhodne stacit nebudou..

..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

Obrázek
seatleoncuprajirka
Přispěvovatel
Příspěvky: 79
Registrován: 24 zář 2008, 13:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od seatleoncuprajirka »

dik to jsem chtel vedet
:) a jeste jedna nehodícíse sem otázka, je to auto pak jeste na normální jezdení?? dá se s tim jeste normálne jezdit kazdejden do prace a v lete do chorvatska a o kolik se zvysi spotreba kdyz tam jsou ty trysky
Uživatelský avatar
cupra
Aktivista
Příspěvky: 1330
Registrován: 25 bře 2007, 07:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Nemšova,SK

Příspěvek od cupra »

seatleoncuprajirka píše:dik to jsem chtel vedet
:) a jeste jedna nehodícíse sem otázka, je to auto pak jeste na normální jezdení?? dá se s tim jeste normálne jezdit kazdejden do prace a v lete do chorvatska a o kolik se zvysi spotreba kdyz tam jsou ty trysky
jasne ze sa da...pri normalnom jazdeni ani nevies ze tam mas taky vykon...a spotreba kludne aj mensia ako doposial...zalezi len od tvojej pravej nohy... ;)
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

seatleoncuprajirka píše:dik to jsem chtel vedet
:) a jeste jedna nehodícíse sem otázka, je to auto pak jeste na normální jezdení?? dá se s tim jeste normálne jezdit kazdejden do prace a v lete do chorvatska a o kolik se zvysi spotreba kdyz tam jsou ty trysky
jak už psal Forest , počítej s pozdějším nástupem turba , pokud jsi zvylej na popojíždění po městě na 1500 ot tak na to zapomeň , a s tou spotřebou :) zeptej se Foresta nebo jiných kteří šli do velkých trysek zakolik jezdí :D
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

seatleoncuprajirka píše:ale nevim jaky v tom jsou rozdily sprint 783 nebo powerplus 1043
Pokud vim tak ve svetlosti (= vnitrni prumer). R783 dodaji jeste o neco vice paliva v ramci rozumne doby vstriku a jsou vhodnejsi v pripade, ze chces jit do vetsich vykonu.
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

1pavel píše:zeptej se Foresta nebo jiných kteří šli do velkých trysek zakolik jezdí :D
Delas, jako kdyby sis nedelal na velky trysky zalusk ... srdce by chtelo, ale hlava nepovoli :P

Ja mam R783 a jezdim dlouhodoby prumer 8,1 ... ale nutno podotknouti jakym zpusobem - rad si uzivam pruzne a sportovani jizdy. Mit ten samy objem v benzinu, neverim, ze bych byl pod 20 ... vsak proto mam TDI, jinak bych mel davno asi Saaba v benalu (vim, rouham se, ale to jsou snad jedine motory s hodnotami krouticiho momentu jako maji TDIcka).

Jen dodam, ze muj otec (a to neni zadnej klouboukar) s nim nema problem jezdit do 6 ...njn, starsi vytrenovana noha a klidnejsi srdce (noteeth)

PS: pro dokresleni, s ARL turbem a IC jsem jezdil tak o litr min, ale pravdou je, ze jsem tam mel taky podstatne mensi vykon a o turbo min :twisted:
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“