Montáž MAXIDOTu G4

VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

GolfinoIV
Přispěvovatel
Příspěvky: 701
Registrován: 23 úno 2008, 10:16
Odpovědi: 0
Bydliště: ZA

Příspěvek od GolfinoIV »

uz sem se s tym stretol ze i kdyz veme 0 pevny interval hlasi chybu toho cidla
extrem
Přispěvovatel
Příspěvky: 422
Registrován: 15 úno 2007, 22:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od extrem »

GolfinoIV píše:uz sem se s tym stretol ze i kdyz veme 0 pevny interval hlasi chybu toho cidla
A podarilo sa ti to potom vyriesit ci nie?
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Mne to nelasi chybu TOG cidla, ale najaku uplne inu len uz nepamatam aku (asi nieco s ABS ci co (crazy) ). Neviem neriasim to. Nastavil som xxx1x premenlivy servisny interval a je klud. Ale ja mam TOG a spinac v zamku kapoty, len som chcel nastavit pevny servisny interval.
motortech
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Registrován: 26 pro 2009, 11:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od motortech »

Chlapci, chcem strcit pouzite can budiky maxiDOT (920) TDI (r.v.2003) do necan auta (919) konkretne O1 Combi 4x4 TDI (AGR) r.v.99, SLX, 799AH komfortka, RJ motora je 018 pajkovacia, je tam climatronik tak ze snimac teploty G17 tam je. Povodny kluc s 3gen. immo chipom z auta od tych maxidot budikov tiez mam. Co ma ale naozaj zaujima je ci mi bude ukazovat otackomer. Kamos mi tvrdi ze vraj nie :? A a airbagy mi vraj ostanu tiez svietit? Dakujem za rady
jurosdi
Aktivista
Příspěvky: 1243
Registrován: 05 pro 2009, 21:11
Odpovědi: 0
Bydliště: topolčany- SR

Příspěvek od jurosdi »

Ja som dával maxidot do 1.9SDI r.v 99. Ten otáčkomer Ti pôjde,ked zmeníš kódovanie v RJ motora. Musíš zadat kódovanie ,ktoré podporuje CAN výstup. Teraz to máš určite vypnuté. Tiež my "múdry" tvrdili,že nepôjde otáčkomer-a funguje. Musíš ale zmenit pinovanie na štekroch do prístrojovky. Pôvodný vodič na pozící č.11-modrý šteker musíš odpojit. Signál pre otáčkomer pôjde cez CAN rozhranie. Problém je len s kontrolkou žhavenia-tá nepôjde.
Uživatelský avatar
Vaša
Přispěvovatel
Příspěvky: 757
Registrován: 23 led 2006, 18:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vaša »

kontrolka žhavení půjde - jen hlásí chybu ale funguje korektně
kontrolka airbagů bude svítit
OOOO A4 Avant Quattro 125kW ++
OOOO A2 1,4 TDi ++
jurosdi
Aktivista
Příspěvky: 1243
Registrován: 05 pro 2009, 21:11
Odpovědi: 0
Bydliště: topolčany- SR

Příspěvek od jurosdi »

Mne tá kontrolka nejde rovnako ,ako spotreba na Maxidote. Môže byt problém,že tá RJ nedáva signál cez CAN??? Pretože pôvodná prístrojovka mala signál o žhavení na poz. 13, ale Maxi-budíky tam majú tuším svetlá..
Otáčkomer nabehol až po tom prekódovaní RJ motora na aktívny CAN výstup..
GolfinoIV
Přispěvovatel
Příspěvky: 701
Registrován: 23 úno 2008, 10:16
Odpovědi: 0
Bydliště: ZA

Příspěvek od GolfinoIV »

pokial mas data bus pohonu naitahnuty do budikov a ide len otackomer ale neukazuje spotrebu tak s tym proste bez zmeny rj nic neurobis
jurosdi
Aktivista
Příspěvky: 1243
Registrován: 05 pro 2009, 21:11
Odpovědi: 0
Bydliště: topolčany- SR

Příspěvek od jurosdi »

Mám motor AGP. RJ boli dve.Mám tam tuším tú novšiu. Išla by tam RJ z AQM?? Je to rovnaký motor len má tuším normu E3. Nemá RJ pre AQM už 120-pin vstup???? Čo by si poradil??
GolfinoIV
Přispěvovatel
Příspěvky: 701
Registrován: 23 úno 2008, 10:16
Odpovědi: 0
Bydliště: ZA

Příspěvek od GolfinoIV »

pokial tam je uz novsia euro norma tak to len tak jednoducho nepojde

a nie su len dve je viacero variant tych jednotiek
jurosdi
Aktivista
Příspěvky: 1243
Registrován: 05 pro 2009, 21:11
Odpovědi: 0
Bydliště: topolčany- SR

Příspěvek od jurosdi »

V Etke som našiel len dve RJ pre AGP.
Do výr.čísla 275 061 je jednotka 038 906 013 AL.
Od výr.čísla 275 061 je jednotka 038 906 013 AS.
GolfinoIV
Přispěvovatel
Příspěvky: 701
Registrován: 23 úno 2008, 10:16
Odpovědi: 0
Bydliště: ZA

Příspěvek od GolfinoIV »

Takze ide o octu?

Data bus si tahal alebo bol?
motortech
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Registrován: 26 pro 2009, 11:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od motortech »

jurosdi píše:Ja som dával maxidot do 1.9SDI r.v 99. Ten otáčkomer Ti pôjde,ked zmeníš kódovanie v RJ motora. Musíš zadat kódovanie ,ktoré podporuje CAN výstup. Teraz to máš určite vypnuté. Tiež my "múdry" tvrdili,že nepôjde otáčkomer-a funguje. Musíš ale zmenit pinovanie na štekroch do prístrojovky. Pôvodný vodič na pozící č.11-modrý šteker musíš odpojit. Signál pre otáčkomer pôjde cez CAN rozhranie. Problém je len s kontrolkou žhavenia-tá nepôjde.
Preco nepojde ja uz mam ledky nie ziarovku ako prve octy. A palubny pociatac tam uz je a riadne funguje, takze nevidim dovod preco by mi nemalko ukazovat spotrebu?
GolfinoIV
Přispěvovatel
Příspěvky: 701
Registrován: 23 úno 2008, 10:16
Odpovědi: 0
Bydliště: ZA

Příspěvek od GolfinoIV »

ake cislo budikov si tam mal a ake mas?
jurosdi
Aktivista
Příspěvky: 1243
Registrován: 05 pro 2009, 21:11
Odpovědi: 0
Bydliště: topolčany- SR

Příspěvek od jurosdi »

GolfinoIV píše:Takze ide o octu?

Data bus si tahal alebo bol?
Áno-je to Octavia. Ja som reagoval na ten príspevok predo mnou ohladom maxiku do Octy Tdi r.v 99. Ten data bus tam bol origo na pozícií č.19 a č.20. Dorábal som len CAN od komfortky na pozície č.8 a č.9.
Odpovědět

Zpět na „Diagnostika - software/hardware VW group (vag-com, supervag, ...)“