Ford Sierra 2,3D - čerpadlo????
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 79
- Registrován: 10 dub 2006, 21:11
- Bydliště: Ostrava
Ford Sierra 2,3D - čerpadlo????
Mám hodně velký problém. Včera večer jsem vyměnil kompletně nemrznoucí kapalinu v chladiči a dneska ráno jsem už neodjel. Točil jsem jako šílený a vždycky to jen tak občas prcalo a ne a ne to chytit. Zkusil jsem stop ventil - byl pod napětím ale necvakal. Vyndal jsem z něj tedy tu tyčinku a zkoušel to znova natočit a furt nic. Pak jsem ještě sundal trubky ze vstřikovačů a čerpadlo vůbec nedává naftu. Dělá jen kap, kap. Nemohl jsem jej tím dlouhým startováním se špatným stop ventilem zničit? Všiml jsem si ještě jedné věci. Jak je ten kus co rozděluje vodu (neumím se vyjádřit ale myslím to těleso ve kterém je termostat), tak z té spodní hadice mi začala prolínat voda. Aspoň to tak vypadá, že je to jakoby z té spodní hadice i když mi to tak trošku příjde jako by to šlo spíše od někud z toho tělesa - je tam špatně vidět. Mohla ta nová kapalina způsobit nějaký průsak a něco zlikvidovat? Vím že když se dá nový olej, tak to taky občas teče i když ten starý vůbec netekl. Díky za každou radu a pokud by byl někdo v Ostravě či okolí kdo by to dokázal po nalezení závady spravit, budu vděčen. Martin
Ford Sierra 2.3DX, r.v.87 a jedna 21053
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 79
- Registrován: 10 dub 2006, 21:11
- Bydliště: Ostrava
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 79
- Registrován: 10 dub 2006, 21:11
- Bydliště: Ostrava
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 79
- Registrován: 10 dub 2006, 21:11
- Bydliště: Ostrava
Nevím sice k čemu ten mail potřebuješ, ale prosim : martin_kubik@email.czČAJÍK píše:JÁ UBRAL NA PRAVÉ NOZE A SPOTŘEBA JE DOST DOBRÁ. ČERPADLO TI NEVYMĚNÍM BO TO HODNĚ PRÁCE, A JA NEMÁM MOC ČAS.INAK NAPIŠ TVUJ EMAIL.
Ford Sierra 2.3DX, r.v.87 a jedna 21053
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 79
- Registrován: 10 dub 2006, 21:11
- Bydliště: Ostrava
Závada vyřešena. Problém byl ve stop ventilu. Nejenom, že necvakal, ale povolilo i těsnění co je v té horní části elektromagnetu (tam kde se připojuje káblík od napájení). Výsledek byl ten, že i po vyndání toho zastavovacího pístku auto stejně nejelo, protože tlak utíkal kolem té izolační hlavy. Doporučuju všem tohleto několikrát pořádně prověřit než se budete pouštět do větších akcí jako já a měnit čerpadlo, protože utratíte zbytečně moc peněz, času a úsilí a pak stejně nebude všemu konec, protože bude problém najít někoho, kdo vám solidně nastaví předvstřik.
Ford Sierra 2.3DX, r.v.87 a jedna 21053
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 79
- Registrován: 10 dub 2006, 21:11
- Bydliště: Ostrava