právě, já to taky zkusil jen jednou...spíš se mi líbí, že mohu jet kolem 190 kopec nekopec...TDIPOWER píše:Jak jsem psal výše - nerad to trápím v takových točkáchJim píše:já to na 15kách dostal za 220, dál už to neukazuje...samo dle tacho..TDIPOWER píše:220 na plecháčích 15'', 210 na litých 18''. Krátká převodovka![]()
Je to podle tachometru.
max.rychlost....
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300

BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300

-
Smoke
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
nezkoušel, zatím nejvíc 220 dle tacho, 195/60 15´´, mírný kopeček, jen sprint 764, origo nevím, ale bylo to slabé.
Naposledy upravil(a) Smoke dne 06 led 2008, 16:26, celkem upraveno 1 x.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
-
petr bures
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 205
- Registrován: 07 zář 2006, 17:28
- Bydliště: mlada boleslav
To je krása ty otáčkypetr bures píše:AUDI A4 TDI 66KW trysky a vyfuk prev z noveho modelu 220km 3500 otacek jeste by sla ale pletl se mi blbec
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Moje rec.titan0306 píše:To máš 7 rychlostí ne?petr bures píše:AUDI A4 TDI 66KW trysky a vyfuk prev z noveho modelu 220km 3500 otacek jeste by sla ale pletl se mi blbecTakový otáčky nemám ani se 6° převodovkou
Nekdo se tady z nas snazi udelat de..li
Kdyby napsal na 4500, tak verim. Ale takle ne e, opravdu ne.
A4 2.5TDI V6 Avant Quattro 2002 132kW 8E B6, manual 6-ti; all origo
-
petr bures
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 205
- Registrován: 07 zář 2006, 17:28
- Bydliště: mlada boleslav
-
petr bures
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 205
- Registrován: 07 zář 2006, 17:28
- Bydliště: mlada boleslav
Tohle téma se řešilo a řeší snad na všech autoserverech, tady jsem čekal kdo s tím první vyrukuje a rozpoutá diskuzní bitvu.lt.kubosh píše:Tohle tema bude prdel teprve az ho najde nejaky investigativni novinar.
"Klienti Dieselpoweru - nebezpecni pirati silnic"
Já osobně jsem "maximálku" nezkoušel, nedovolují mi to špatná kola(zimní) resp. strach z větších rychlostí po okrsce nad 160km/h.
Mám se docelá rád, proto nebudu teď v zimě riskovat ale počkejte na jaro!!

Naposledy upravil(a) Radim205D dne 24 pro 2006, 02:25, celkem upraveno 1 x.
E91 N52B30 
maximalku moc neresim , stejnak ji clovek nevyuzije, dulezity je zrychleni a hlavne pruzny zrychleni, jestli to nekdo vytahne z kopce u mirosovic na D1 na 240 nebo 260 je fakt jedno, dulezity je jak mu auto zrychluje od 100kmh nahoru , hlavne pokud je na dalnici provoz, a jako ze je a samej kamion
a takovy ty foto tacho vypadaj pekne ale moc toho nereknou, tacho muze v rychlostech nad 200kmh premerovat klidne i o 20kmh jiny zase jen o 4kmh, takze je to dost nesmerodatny, jediny co ma smysl je dat vedle otackomeru GPS a srovnavat udaje z GPS
a takovy ty foto tacho vypadaj pekne ale moc toho nereknou, tacho muze v rychlostech nad 200kmh premerovat klidne i o 20kmh jiny zase jen o 4kmh, takze je to dost nesmerodatny, jediny co ma smysl je dat vedle otackomeru GPS a srovnavat udaje z GPS
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp


