nazor na Spojkový set F1 Racing Stage

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Champion
Přispěvovatel
Příspěvky: 293
Registrován: 08 zář 2009, 20:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia-NR
Kontaktovat uživatele:

nazor na Spojkový set F1 Racing Stage

Příspěvek od Champion »

vas nazor pripadne nejake skusenosti .

http://www.highperformanceparts.cz/kata ... ProdPage=2

konkretne na VW G4 TDI ATD 74KW uvazujem ist na 200hp



Obrázek

Spojkový set F1 Racing Stage 3 - VW Golf 2.8 VR6 (93-02). Pro výkon do ca 473Nm a 381PS.

Součástí setu jsou:
- zesílená kevlarová lamela 228mm x 28 zubů (carbon kevlar disc);
- zesílený přítlačný talíř;
- odlehčený setravčník chro-moly (váha 4,672kg);
- spojkové ložisko;
- kit šroubů;
- trn.


cena s DPH 11546 Kč co je celkom OK


alebo slabsi


Obrázek


Spojkový set F1 Racing Stage 2 - Spojkový set F1 Racing Stage 2 VW Golf 3/4 1.9TDi 66-81KW. Pro výkon do ca 404Nm a 321PS.

Pasuje na motory s jednohmotnostním i dvouhmotnostním setrvačníkem. Idéální výměna za dvouhmotnostní spojkový kit, který je nevhodný k jakýmkoliv dalším úpravám motoru.

Součástí setu jsou:
- zesílená kevlarová lamela 228mm (carbon kevlar disc);
- zesílený přítlačný talíř;
- odlehčený setravčník chro-moly (váha 4,831kg);
- spojkové ložisko;
- kit šroubů;
- trn.


cena s DPH 12851 Kč
Golf IV 1.9TDI ATD PD, EGR-KAT=OFF, spojka VR6+ kovokeramika, prevodka dlha EWT, vstreky AL, turbo hybrid, sanie ARL, custom FMIC 60mm, custom NEREZ vyfuk 63mm, brzdy RS 312/256 , Lowtec stelovak -6cm , 18" REPLICA RS4 carbon, look R32, soft by DTech
grim
Přispěvovatel
Příspěvky: 779
Registrován: 19 bře 2006, 13:58
Odpovědi: 0
Bydliště: UH

Příspěvek od grim »

jestli mě paměť neklame, tak z toho prvního setu (pro vr6) bys nepoužil setrvák, protože má jinou rozteč děr pro uchycení na kliku.
Uživatelský avatar
Champion
Přispěvovatel
Příspěvky: 293
Registrován: 08 zář 2009, 20:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia-NR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Champion »

a co kvalita vydrzi nieco ten set ?
Golf IV 1.9TDI ATD PD, EGR-KAT=OFF, spojka VR6+ kovokeramika, prevodka dlha EWT, vstreky AL, turbo hybrid, sanie ARL, custom FMIC 60mm, custom NEREZ vyfuk 63mm, brzdy RS 312/256 , Lowtec stelovak -6cm , 18" REPLICA RS4 carbon, look R32, soft by DTech
Uživatelský avatar
skoda
Aktivista
Příspěvky: 1182
Registrován: 11 bře 2008, 16:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od skoda »

473NM ti podle me udrzi i klasicka spojka.
Kdyz das pritlak VR6 a poradnej matros HDS 2x3,5 nebo 4mm.Tak by melo drzet.
Bosch kts 570,vcds,Beeprog
Lusťa
blázen
Příspěvky: 1416
Registrován: 23 led 2006, 17:42
Odpovědi: 0
Bydliště: okolí Prahy

Příspěvek od Lusťa »

skoda píše:473NM ti podle me udrzi i klasicka spojka.
Kdyz das pritlak VR6 a poradnej matros HDS 2x3,5 nebo 4mm.Tak by melo drzet.
podle tebe nebo to máš vyzkoušený?
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

mám 450Nm na sériovém obložení a setu ATD
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
skoda
Aktivista
Příspěvky: 1182
Registrován: 11 bře 2008, 16:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od skoda »

Lusťa píše:
skoda píše:473NM ti podle me udrzi i klasicka spojka.
Kdyz das pritlak VR6 a poradnej matros HDS 2x3,5 nebo 4mm.Tak by melo drzet.
podle tebe nebo to máš vyzkoušený?
Ne odskouseny to nemam jen moje domenka.
Koukni na ladase ma 450 na seriovem oblozeni.Takze kdyby dal Hds a tlustsi matros tak by to tech 470 mohlo udrzet.Mozna ne jak rikam moje domenka.Vim jenom ze uzivatel brouk ma 480nm na ser ublozeni a VR6 pritlak jenom.A nespominam si ze by mi rikal ze mu to klouze..Urcite se nekdo jeste ozve.
Bosch kts 570,vcds,Beeprog
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Tak ono mozem mat aj krutiaci moment 700Nm na seriovom oblozeni, ked s tym patricne budem jazdit.... ;)
Suhlasil by som s Lustom... uz som si s lamelami cosi odskusal.... a mozno nove a za studena to udrzi 450, ale uz nie zohriate alebo po 10 tis.km ;) Bavime sa teraz o sportovom zaobchadzani, tzn. pravidelne plny plyn v pasme max. krutiaceho momentu...
Ak by to tak bolo, tak su Sachs PCS a podobne sady na 2 veci a asi by vyrobca bol padnuty na hlavu keby to za tie peniaze skusal predavat ;)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Lusťa
blázen
Příspěvky: 1416
Registrován: 23 led 2006, 17:42
Odpovědi: 0
Bydliště: okolí Prahy

Příspěvek od Lusťa »

Ladas píše:mám 450Nm na sériovém obložení a setu ATD
tak uvidíme časem, jak se to bude chovat. Každopádně by to bylo super, kdyby to dlouhodobě udržela, ale moc tomu nevěřim. Když jsem ještě před 5 lety měl motor AJM 175hp 440Nm, tak seriová 240mm spojka po chvilce odešla.
jajic
Přispěvovatel
Příspěvky: 393
Registrován: 07 bře 2008, 10:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Ropice

Příspěvek od jajic »

moc do toho nevidím,ale jako laik bych řekl,že hodně záleží na softu-průběhu krouťáku
pokud je "naloženo" odspodu,tak spojka trpí víc
OI 4x4 TDI, 127kW ,VB,AL,312/256ATD;-)
no smoke,no fun ;-)
Uživatelský avatar
Hegesak
Přispěvovatel
Příspěvky: 777
Registrován: 04 dub 2010, 13:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Hegesak »

ja mam 175PS 404 NM a original lamela nevydrzela a proklouzava tak jdu skusit nechat oblozit nejakou silnejsi ale ne kovokeramiku snad to uz udrzi...
Škoda Octavia RS III
VW PAssat B8- 110KW
lukas1
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 15 lis 2009, 15:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od lukas1 »

Mám identické hodnoty jako Hegesak, pokud se bavíme o 240mm. Seriová spojka to držela asi půl roku, pak jsem musel nechat opravit převodovku(ulomený nýt držící vidličku řadící 1ku a 2ku), tak jsem rovnou nechal lamelu přeobložit HDS a stale drží.
OI 1.9TDi PD 96kw ASZ - 404,3Nm 175,02PS by TDIfun
Uživatelský avatar
Champion
Přispěvovatel
Příspěvky: 293
Registrován: 08 zář 2009, 20:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia-NR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Champion »

a co odlehčený setravčník váha 4,672kg bolo mi spomenute ze odlehceny setrvak na TDI je slepa ulicka (teda pokud to neni len na sprinty) .Aky je vas nazor na to ?
Golf IV 1.9TDI ATD PD, EGR-KAT=OFF, spojka VR6+ kovokeramika, prevodka dlha EWT, vstreky AL, turbo hybrid, sanie ARL, custom FMIC 60mm, custom NEREZ vyfuk 63mm, brzdy RS 312/256 , Lowtec stelovak -6cm , 18" REPLICA RS4 carbon, look R32, soft by DTech
Uživatelský avatar
skoda
Aktivista
Příspěvky: 1182
Registrován: 11 bře 2008, 16:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od skoda »

Na sprinty asi dobre ale na normalni jezdeni asi zbytecne.
Muj nazor.
Zalezi na tobe na co to chces.
Bosch kts 570,vcds,Beeprog
Lusťa
blázen
Příspěvky: 1416
Registrován: 23 led 2006, 17:42
Odpovědi: 0
Bydliště: okolí Prahy

Příspěvek od Lusťa »

taky jsem se o odlehčený zajímal před lety,ale do normálního provozu je to na prd. Budou padat hrozně rychle otáčky. Setrvační síla bude pryč. Budeš muset šlapat na plyn pořád, takže spotřeba nahoru. Na sprinty asi dobrý,ale do provozu o ničem. Osobní zkušenost ale nemám
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“