Chip ARL okoli Pardubic
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Motor je sice stejný,ale každej díl je odlišný (nastavení neni nikdy uplně stejné). Jak už psal fun, každý turbo se chová jinak a steně jsou na tom i další komponenty.
Každej svého štěstí strůjcem.
Ale když je to tak,jak píšeš, že je ti jedno, jestli se ti propálej písty nebo podobný věci, který znamenaj KO pro tvůj motor, tak potom pohoda. Jen ti tady chtělo pár lidí dát radu.
Každej svého štěstí strůjcem.
Ale když je to tak,jak píšeš, že je ti jedno, jestli se ti propálej písty nebo podobný věci, který znamenaj KO pro tvůj motor, tak potom pohoda. Jen ti tady chtělo pár lidí dát radu.
ne, to mi v žádném případě není jedno, jen sem se nikdy nesetkal s tím že by někdo laboroval v motoru než udělá chipLusťa píše:Motor je sice stejný,ale každej díl je odlišný (nastavení neni nikdy uplně stejné). Jak už psal fun, každý turbo se chová jinak a steně jsou na tom i další komponenty.
Každej svého štěstí strůjcem.
Ale když je to tak,jak píšeš, že je ti jedno, jestli se ti propálej písty nebo podobný věci, který znamenaj KO pro tvůj motor, tak potom pohoda. Jen ti tady chtělo pár lidí dát radu.
a ani nikdo nenapsal co se zkoumá a tak, jen smyším že není motor jako motor, to vím že záleží jak je motor zajetej a jak se k němu lidi chovaj tak taky vypadá zevnitř
GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW? 

Celý čipování je "jen nastavení". Navíc se dolaďuje i podle chování na brzdě a kdo ví co ještě. Já sem jen "jůzr", takže píšu jen to, co sem zaslech a okoukal...Golf-GT píše:takže jde jen o nastavení?Pája 19 píše:Richard dělá log před i po chipu a podle toho dělá korekce při čipování...
Oct asv 2000, DieselPower
myslím si, že je jednotka v dobrých rukou, žádnou stížnost jsem neslyšel, ba naopak, a nedělá to rok, tak bych řekl že o tom něco ví a já mu věřímPája 19 píše:Celý čipování je "jen nastavení". Navíc se dolaďuje i podle chování na brzdě a kdo ví co ještě. Já sem jen "jůzr", takže píšu jen to, co sem zaslech a okoukal...Golf-GT píše:takže jde jen o nastavení?Pája 19 píše:Richard dělá log před i po chipu a podle toho dělá korekce při čipování...
GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW? 

Race 764 neexistuje. Jehly RACE pro motory PD mají označní 783sniper-- píše:nikdo nic??![]()
764 se používá u trysek Sprint 764 a potom ještě myslím Powerplus a jsou určený pro motory s rotačním čerpadlem.
Powerplus by měly být vyráběny preciznější metodou jako trysky RACE.
Všechny trysky,co jsem tu zmiňoval jsou od výrobce Fratelli Bosio