diagnostika

diskutujte o diagnostických prostředcích pro různé značky vozidel

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Tomin
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 29 čer 2009, 12:09
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha/Kamenne Zehrovice

Příspěvek od Tomin »

Na stary Escorty, Mondea apod. chystam kabel.
Bude umet stare fordy co nemeli jeste vubec OBDII a pak nove (ke kterym se sice pripoji kde co pomoci OBDII protocolu), ale muj soft bude pouzivat ford protocol. Zadne programovani imobilizeru, ale 200 ryznych hodnot (PIDu) + velmi rychla ziva data + testy akcnich clenu za jizdy, atd. umet bude.
Jestli to nekoho zajima, mrknete na prvni screenshoty :-)
http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic ... &start=560
Tomas
stefi
Přispěvovatel
Příspěvky: 803
Registrován: 14 pro 2008, 16:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od stefi »

pekne :) napr. borci od boscha dokazali u ecc IV nanajvis vycitat blink kod,take live data okolo maf-u urcite pomozu
Tomin
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 29 čer 2009, 12:09
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha/Kamenne Zehrovice

Příspěvek od Tomin »

Dik za pochvalu. ;) Maf se s tim da omerit prepychove. Resresh vsech vybranych dat je cca 12x za sekundu. A to prosim na stare EEC IV. Kam se hrabe K-line Vagu.

Ad Bosch - No prave. Prijde mi, ze tyhle predrazene "profi" pristroje ctou mozna "vsechno", ale vsechno jen trochu.

Ted o vikendu jsem videl profi nejakou "levnou" Italskou diag. "jen" za 50 tis. a co ta predvedla .... ostuda.
EEC IV nabidla dve moznosti.
Bud rychly prenos = ziva data, to nechodilo.
Pak varianta "pomoci sejmuti blikani kodu", to taky nefungovalo (mozna ze to nejde pres obd konektor, ale musi se na ten tripin pod kapotou, ale o to si nerekla, tak jsem to nezkousel). :-)

Pak jsme s ni sli na Focuse (EEC V, benzin 1.6, nejvetsi klasika) - po nejakych peripetiich se to spojilo, ale jelo to asi jen protokolem OBDII, protoze to nabidlo cca SEST hodnot/PIDu ! Tot vse. Obnova zivych dat tak jednou za dve sekundy ! Bych jim to za 50 tis. hodil na hlavu.
Tomas
vwphun
Přispěvovatel
Příspěvky: 509
Registrován: 23 led 2006, 14:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od vwphun »

Tak zkus VCM od Forda. Čínská cena je za polovinu a měla by umět snad všechno na Fordu. I když starší modely můžou být problém. Jinak tě samozřejmě chválím za ten vývoj tvého sw. Dovedu si představit, kolik času to stojí. Až bude nějaký prototyp, tak bych měl zájem. Ten protokol PWM máš ošetřený nějak hw, nebo je to implementováno čistě sw?
Tomin
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 29 čer 2009, 12:09
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha/Kamenne Zehrovice

Příspěvek od Tomin »

Starsi Fordy uz zacinaji byt problem i na te VCM, to mas pravdu. :-)
Pry od nevejsi verze software pro ni uz "nehleda" EEC IVku. Umi ji, ale musis mu to vnutit. Automat se s autem nespoji.

PWM dekoduji hardwarem v cipu (citacem). A i tak je to celkem fofr. Mikrosekunda +/- jeste ok. Dve mikrosekundy vedle a jednotka uz neodpovida. (crazy)
Tomas
malim9am
Přispěvovatel
Příspěvky: 204
Registrován: 16 čer 2008, 11:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od malim9am »

Tomin > .. zdarec .. vidim, ze se orientujes v komunikacnich protokolech ..

.. mohl by jsi se prosim vyjadrit tady k tomu tematu :
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=45434

..diky moc ..
vyktorio
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 16 lis 2010, 16:31
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

autoboss v30 cz

Příspěvek od vyktorio »

Zdravim, ak by mal niekto vacsi zaujem o original autoboss V30 v cestine, mrknite sem www.autoboss.sk, sme sice slovaci ale prekladame to do cz.

:)

Viktor
Grandák
Přispěvovatel
Příspěvky: 269
Registrován: 28 srp 2008, 19:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Habry

Příspěvek od Grandák »

A cena? neexistuje taky něco k noteboku?
Grande Punto 1,3JTD 90PS
dodi911
Aktivista
Příspěvky: 2073
Registrován: 16 zář 2007, 18:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od dodi911 »

Na notas je autoboss pcmax, bol na predaj v bazari.
dodi911
Aktivista
Příspěvky: 2073
Registrován: 16 zář 2007, 18:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od dodi911 »

Tomin píše:Na stary Escorty, Mondea apod. chystam kabel.
Bude umet stare fordy co nemeli jeste vubec OBDII a pak nove (ke kterym se sice pripoji kde co pomoci OBDII protocolu), ale muj soft bude pouzivat ford protocol. Zadne programovani imobilizeru, ale 200 ryznych hodnot (PIDu) + velmi rychla ziva data + testy akcnich clenu za jizdy, atd. umet bude.
Jestli to nekoho zajima, mrknete na prvni screenshoty :-)
http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic ... &start=560
Trocha mimo tema, ale skusal si napr. ranger s diag. zasuvkov ako maju japonci, myslim, ze 17 pin v motorovom priestore. Ak ano nemas prepojenie?
Odpovědět

Zpět na „Autodiagnostika - Software - Elektro svět“