Stavba mTDI
Moderátoři: šulda, Moderátoři
kdyz mas prachy tak to prodej a kup si to co chces uz v originalu a hotove..... a lad detaily
Prekopavka je prekopavka a kdyz to buds chtit prodat tak s cenou pujdes stejne velice dolu. Nikoho dneska nezajima co jsi delal a co jsi do auta dal. Spise to skodi.... to ze do auta das ted dalsich 100 tis neznamena ze auto stoupne na cene ba naopak klesne.... takova je doba.
Prekopavka je prekopavka a kdyz to buds chtit prodat tak s cenou pujdes stejne velice dolu. Nikoho dneska nezajima co jsi delal a co jsi do auta dal. Spise to skodi.... to ze do auta das ted dalsich 100 tis neznamena ze auto stoupne na cene ba naopak klesne.... takova je doba.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 224
- Registrován: 14 zář 2009, 20:56
- Bydliště: Chomutov
Ne, každý půlrok tam jezdí na kompletní přestavbu.Zata S-line píše:Az na to ze bruha na to nesahnul koupil to tak od pana Hubalka a jediny co na tom udelal je ze jezdi kazdej pulrok na rozhejbani turba

Pro pořádek- Holz je pan Hubálek...

Jestli je pro sanku to auto srdeční záležitost, pak ho asi prodělek při prodeji netrápí ( nedojde k tomu

Také jsem mohl mít místo T3 nové auto.

Když jí miluješ, není co řešit.

Ale zatím jsme mu toho moc neporadili...
Já bych v téhle situaci sehnal celé TDI z Pola a pak jen poladil pár detailů ( elektrika, výfuk...). V případě mTDI mínus elektrika.
SDI motor může být schovaný v garáži, přehozené zpět to může být za den.

MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
tak vypadato ze atosfera se nam tady trochu uklidnuje a pomalu bychom mohli zacit resit tu prestavbu ne? pro ty kterym to nestaci a nevedi proc to predelavam tak auto na normalni jezdeni mam takze varianta prodej a kup si jiny silnejsi uz probehla jen jsem neprodaval.. polo chci proste predelat a vyvazet se o vikendech ale nejsem tip cloveka kterej si to chce koupit radsi si necham poradit jak na to a budu zkouset sam... vzdycky potom neni problem kdyz neco nejde vyresit to s nekym komu uz to funguje... tak asi proto stavba mTDI a hlavne se mi libi ze je to tak trochu stara skola, zadny pripojeni kompu a ladeni.. proste mechanika a malo kabelu
ted uz vsici chapou?

ted uz vsici chapou?
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
otazkou je ,kolik takovy motor nedo soucastky budou mit najeto. protoze to jsou uz historicke auta např.golf 3 . jinak motor s golfa nebo venta neni zadna hitparada.s tim zadnou diru do sveta neudelas.
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Tak, jestli muze majitel Pola SDI neco podotknout, pak opravdu mam rad kecy typu - debilek si neco koupil, nesahl na to apod., kdyz o tom vi kulovy!Ale co by clovek od zavistivcu mohl cekat jineho!
Co se tyce prestavby zdejsiho nadsence, nechci ti brat iluze, ale opravdu to neni prochazka ruzovym sadem! Chce to pevny nervy!
Polo je sice hezky a dobry auto, ale urcite lepsi moznosti je koupit si hotove TDI napr. ibiza, golf, novejsi Polo TDI apod. Souhlasim s ostatnimi, ze se to moc nevyplati. Dobre si to rozmysli, kam az chces dojit, at pak nelitujes! Protoze ani prestavene Polo nebo jiny hatchback neni Porsche a nikdy nebude!
A najit solidni TDI z Golfa 3 je taky nadlidsky ukol!
Co se tyce prestavby zdejsiho nadsence, nechci ti brat iluze, ale opravdu to neni prochazka ruzovym sadem! Chce to pevny nervy!

Polo je sice hezky a dobry auto, ale urcite lepsi moznosti je koupit si hotove TDI napr. ibiza, golf, novejsi Polo TDI apod. Souhlasim s ostatnimi, ze se to moc nevyplati. Dobre si to rozmysli, kam az chces dojit, at pak nelitujes! Protoze ani prestavene Polo nebo jiny hatchback neni Porsche a nikdy nebude!

Kubo, předoď tam celý TDi z nečeho, nějak se to tam nabastlí. Než stavět mTDi, tak bych koupil nějakou bouračku s ok motorem, motorovým svazkem a přehodil to všechno včetně plynu. Myslim, že dráty pro tebe nebudou problém 
P.S.: Pro ostatní, to jeho POLO je opravdu srdcová záležitost

P.S.: Pro ostatní, to jeho POLO je opravdu srdcová záležitost

1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
Boda - Jestli je to otazka pro me, pak se ridim vetou nikdy nerikej nikdy!
Ale zatim takovy umysly nemam.
Ja jen chci varovat ostatni, kteri maji mozna zkreslene predstavy a iluze, protoze ja jsem je taky dost dlouho mel, tak at si nekdo zbytecne nenabije "drzku"! Tot vse! Pokud se na to citi a chce do toho jit, nemam nic proti a preji hodne zdaru.

Ja jen chci varovat ostatni, kteri maji mozna zkreslene predstavy a iluze, protoze ja jsem je taky dost dlouho mel, tak at si nekdo zbytecne nenabije "drzku"! Tot vse! Pokud se na to citi a chce do toho jit, nemam nic proti a preji hodne zdaru.