
motor unik oleje smrad v autě
Moderátoři: šulda, Moderátoři
motor unik oleje smrad v autě
Mám problém stouhle tou věcí poradí prosím nědo co stím?dikes

Skoda Octavia 1.9 TDI r.v00 provoz01 AGR 66KW chip 26 % EGR OFF zaslepene V-Max224km
Přes tohle víko se dostává olej do sacího potrubí běžně to není závada.Pokud ti smrdí olej v autě podívej se jestli ti nekape na výfukové potrubí a na turbo 
Oprav si v popise AGR OFF na EGR OFF.
AGR je označení tvého motoru a OFF u něj by bylo hodně špatný

Oprav si v popise AGR OFF na EGR OFF.
AGR je označení tvého motoru a OFF u něj by bylo hodně špatný

CHrysler 300C 5.7 HEMI 
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro

Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro

ROBIG píše:Přes tohle víko se dostává olej do sacího potrubí běžně to není závada.Pokud ti smrdí olej v autě podívej se jestli ti nekape na výfukové potrubí a na turbo
Oprav si v popise AGR OFF na EGR OFF.
AGR je označení tvého motoru a OFF u něj by bylo hodně špatný
EGR je zaslepené někdo mi řikal že je tam udajně nějaka gumička která to zadrží ten olej a když pak vypneš motor má se vrátit zpět tak nevim prej když to sundáš neměl bys to pusou profouknout proto tady píšu o radu
Skoda Octavia 1.9 TDI r.v00 provoz01 AGR 66KW chip 26 % EGR OFF zaslepene V-Max224km
Máš ten hříbek oblitej olejem takže je někde nejspíš prasklej a tou prasklinou se cpe olej ven a nejspíš ti potom kape na výfuk anebo na turbo prpto to cítíš v autě.Podívej se na zadní ztranu motoru jestli není od oleje.
CHrysler 300C 5.7 HEMI 
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro

Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro

AGR je Abgasrückführung a EGR je Exhaust Gas RecirculationROBIG píše:Přes tohle víko se dostává olej do sacího potrubí běžně to není závada.Pokud ti smrdí olej v autě podívej se jestli ti nekape na výfukové potrubí a na turbo
Oprav si v popise AGR OFF na EGR OFF.
AGR je označení tvého motoru a OFF u něj by bylo hodně špatný


OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik 

Příteli reagoval jsem na to co má TAXI v popisu.(motor AGR)tomiisp píše:AGR je Abgasrückführung a EGR je Exhaust Gas RecirculationROBIG píše:Přes tohle víko se dostává olej do sacího potrubí běžně to není závada.Pokud ti smrdí olej v autě podívej se jestli ti nekape na výfukové potrubí a na turbo
Oprav si v popise AGR OFF na EGR OFF.
AGR je označení tvého motoru a OFF u něj by bylo hodně špatnýcize je to stale to iste, to je ako keby si trvdil ze EDS a EDL su dve rozne veci
Pokud mu nehodláš poradit s jeho problémem tak se zdrž

CHrysler 300C 5.7 HEMI 
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro

Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro

takze tvuj prispevek ,,Oprav si v popise AGR OFF na EGR OFF. AGR je označení tvého motoru a OFF u něj by bylo hodně špatný,, nebyl od veci ? mas nejakej chaos v pojmech a nez by si priznal ze kecas tak radeji zacnes utocit ?ROBIG píše:Příteli reagoval jsem na to co má TAXI v popisu.(motor AGR)tomiisp píše:AGR je Abgasrückführung a EGR je Exhaust Gas RecirculationROBIG píše:Přes tohle víko se dostává olej do sacího potrubí běžně to není závada.Pokud ti smrdí olej v autě podívej se jestli ti nekape na výfukové potrubí a na turbo
Oprav si v popise AGR OFF na EGR OFF.
AGR je označení tvého motoru a OFF u něj by bylo hodně špatnýcize je to stale to iste, to je ako keby si trvdil ze EDS a EDL su dve rozne veci
Pokud mu nehodláš poradit s jeho problémem tak se zdrž
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik 

Kup třeba RAKI na čištění kuchňské trouby(funguje skvěle) postříkej nech chvíli působit a vystříkej to wapkou.Pak to projeď a hned uvidíš odkud ti olej utíká.Hlavně tu netěsnost odstraň nebo ti ten motor chytne od turba anebo od výfuku.TAXI píše:motor je schlustaný celý ze zadu tak nevim mno
CHrysler 300C 5.7 HEMI 
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro

Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro

kdyz si chtel reakci, tady ji mas....
olejovy smrad muze spusobovat jenom unik oleje a hlavne kdyz kape na vyfuk nebo na horke casti motoru anebo ti utikaj olejovy pary s odvetrani kliky, pokud mas oblity motor a okoli tak to umyj ale podle moznosti se vyhni vselijakym zazracnym kuchynskym pripravkum a wapce v motorove casti pokud to neni nezbytne nutne..radeji si kup par cisticu na brzdy a nejake hadry nebo papirove obrousky a umyj to postupne, vyhnes se tim problemum s elektickou instalaci a zatecenim vody do konektoru a podobne a uz by si nemusel nastartovat nebo pozdeji by ti zacalo vypovidat sluzbu elektronika diky zatecene vode...kdyz to umyjes, hlavne casti ktere jsou ocividne umazane olejem tak to projed, poradne zahrej a dej tomu kladu ve vyssich otackach a hned zjistis odkud ti to tece....
P.S. pre ROBIG : diki za peknou SZ ale to nic nemeni na veci ze AGR a EGR je to to same akorat v jinejch jazycich takze pokud chces nekoho upozornovat ze pise blbosti tak si nejprve ujasni sam pojmy
a jeste ze uzivatel nema kod motoru ABS bo by sme se mozna dozvedeli neco novyho 
olejovy smrad muze spusobovat jenom unik oleje a hlavne kdyz kape na vyfuk nebo na horke casti motoru anebo ti utikaj olejovy pary s odvetrani kliky, pokud mas oblity motor a okoli tak to umyj ale podle moznosti se vyhni vselijakym zazracnym kuchynskym pripravkum a wapce v motorove casti pokud to neni nezbytne nutne..radeji si kup par cisticu na brzdy a nejake hadry nebo papirove obrousky a umyj to postupne, vyhnes se tim problemum s elektickou instalaci a zatecenim vody do konektoru a podobne a uz by si nemusel nastartovat nebo pozdeji by ti zacalo vypovidat sluzbu elektronika diky zatecene vode...kdyz to umyjes, hlavne casti ktere jsou ocividne umazane olejem tak to projed, poradne zahrej a dej tomu kladu ve vyssich otackach a hned zjistis odkud ti to tece....
P.S. pre ROBIG : diki za peknou SZ ale to nic nemeni na veci ze AGR a EGR je to to same akorat v jinejch jazycich takze pokud chces nekoho upozornovat ze pise blbosti tak si nejprve ujasni sam pojmy


OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik 

ten hribek bejva zvycejne jen soustava prepazek (jak labyrint) aby se olej zachytil na prepazkach a ven presli jenom olejovy pary..profouknout by mnel jit bez problemu... jak moc ti tlakuje motor ? kdyz mas nastartovane a povolis vicko od oleje a nechas ho tam volne, zustane na miste nebo tancuje ? 

OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik 

Pasklé to není ale jas se to spojuje stou malou zahnoutou hadicí do hadice sání je v ní dost oleje a ten mi vyteka spojem po víku ventilů!!!
A PROTO SE PTÁM,NEMÁ TO MÍT NĚJAKOU MEMBRÁNKU UVNITŘ ABY K TOMU NEDOCHAZELO ŽE TO PROPOUŠTÍ OLEJ DO SÁNÍ ŽE KDYŽ TO SUNDAM TU BAŇKU A FOUKNU DO NÍ PUSOU ŽE BYCH TO NEMĚL PROFOUKNOU A KDYŽ POTAHNU DO SEBE TAK JO? NEWIM MNO
A PROTO SE PTÁM,NEMÁ TO MÍT NĚJAKOU MEMBRÁNKU UVNITŘ ABY K TOMU NEDOCHAZELO ŽE TO PROPOUŠTÍ OLEJ DO SÁNÍ ŽE KDYŽ TO SUNDAM TU BAŇKU A FOUKNU DO NÍ PUSOU ŽE BYCH TO NEMĚL PROFOUKNOU A KDYŽ POTAHNU DO SEBE TAK JO? NEWIM MNO
Skoda Octavia 1.9 TDI r.v00 provoz01 AGR 66KW chip 26 % EGR OFF zaslepene V-Max224km