
O1 Combi 2003 ASZ, dovoz Germany, serviska, 162tkm - na ty kilometry TOP stav
Toto je graf série, někdy v necelých 170tkm, brzdil jsem to u FUNa, aby se vidělo před dalšíma úpravama jak na tom motor je.
Po delší, celkem finančně a nejen finančně náročné cestě jsem došel konce... Po zboření některých mýtů a nepravd....
Takže :

204PS a 461Nm
Změny proti sérii :
Chladiče s velkým IC z G4 ARL 110kW, EGR OFF
Lamela spojky obložená HDS57 - Renovak
Nové ORIGINÁL turbo Garrett 1749VB (pro ARL 110kW motor)
A úprava software na míru - Dr.TDIFUN
Nebo pokud někteří chtějí, mám tu i druhý - lepší
graf, kde jsme teplotu okolí nahradili teplotou z C-čidla, což je asi v čechách nějaká nová móda, a software brzdy pak samozřejmě parametry dopočítal jinak a přesto správně - viz níže. Zkontrolujte si na obou grafech údaje v červeném kroužku...
Na závěr díky všem za pomoc, rady, konzultace atd. Hlavně pak TDIFUNovi, LADASovi a dalším...