úprava 1,9tdi 96kw AVF

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Kindlik
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Odpovědi: 0
Registrován: 06 led 2007, 23:30

úprava 1,9tdi 96kw AVF

Příspěvek od Kindlik »

Poradil by někdo, jak jednoduše poladit tenhle motor? je to A4 96kw AVF. Nevím zda mám zaslepit EGR? vyndat KAT? nechat nahrát nějaký soft. Auto už teď jezdí celkem dobře, tak zda má někdo zkušenost s takovou úpravou, zda je to znát, nebo se mám rovnou pustit do něčeho většího. Spojka je tam origo a moc se mi jí mnit zatím nechce.
Nevím zda je hlavně tenhle typ motoru vhodnej na úpravy a nebo je lepší nechat ho tak jak je.

EGR: když ho zaslepím, musím ho nějak vypnout přez diag?
KAT:auto má 155tis km, když vyndám KAT nepůjde turbo do háje?

Díky za rady
Eddy91
Přispěvovatel
Příspěvky: 414
Odpovědi: 0
Registrován: 31 říj 2010, 19:56
Bydliště: Brno

Příspěvek od Eddy91 »

já jen k tomu Katu,,, turbo do haje urcite nepude!! a kdyz pises ze to má 155 tis km,tak uz bude kat urcite přicpaný ;) udelas jen dobře kdyz ho vyndas
VW G4 1,9 Tdi PD 85 kw AJM-chip cca 160 hp, 5,2 kw hudba :D
yary1
Aktivista
Příspěvky: 1050
Odpovědi: 0
Registrován: 08 říj 2007, 21:56
Bydliště: ZL

Příspěvek od yary1 »

EGR klidne zaslepit muzes,jedine mu pomuzes.(vycistit!)
Pres diag egr nevypnes pouze omezis,vypnout uplne jde jenom sw upravou.
Nepanikarim,v tichosti prihlizim.
Kindlik
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Odpovědi: 0
Registrován: 06 led 2007, 23:30

Příspěvek od Kindlik »

ok, tak KAT teda vyhodím a EGR vyčistím a zkusím zaslepit. Pokud bude hlásit chybu, tak ho tam nechám. Co dalšího by mohlo pomoci ?
Eddy91
Přispěvovatel
Příspěvky: 414
Odpovědi: 0
Registrován: 31 říj 2010, 19:56
Bydliště: Brno

Příspěvek od Eddy91 »

Dej trysky nebo to čipni a uvidis,nic jednoduššího nemuzes udelat,myslim ze se k memu nazoru nekdo urco prida :) ;)
VW G4 1,9 Tdi PD 85 kw AJM-chip cca 160 hp, 5,2 kw hudba :D
Uživatelský avatar
Misík
Přispěvovatel
Příspěvky: 605
Odpovědi: 0
Registrován: 11 bře 2009, 19:52
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Misík »

Kindlik píše:ok, tak KAT teda vyhodím a EGR vyčistím a zkusím zaslepit. Pokud bude hlásit chybu, tak ho tam nechám. Co dalšího by mohlo pomoci ?
Ktomu este vyber parohy sania ( sacie portubie od EGR do motora) a vycisti ho.Pokial nejdes menit turbo tak trysky nehaj tak ako su.A ak sa chystas na poriadnu porciu Ps tak to bude treba ovela viacej veci povymienat a hlavne financne uplne inde...:)
VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
sparco gti
Přispěvovatel
Příspěvky: 862
Odpovědi: 0
Registrován: 04 bře 2010, 07:34
Bydliště: zilina

Příspěvek od sparco gti »

KAT OFF bude len prinosom.
Lepsie budu prudit vyfukove plyny vom a lepsie sa vyprazdnia valce.
Bolo by dobre tam navarit ruru aby to v tom obale nerezonovalo
Kindlik
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Odpovědi: 0
Registrován: 06 led 2007, 23:30

Příspěvek od Kindlik »

místo katu půjde roura. nechci nic hroznýho, stačí mi jen 160-180ps. Jen chci udělat vše co pomůže motoru, jako vyčistit sání, vyčistit egr- nevím zda off ???, nevím zda čistit tturbo když funguje OK??? nechci nějaké větší zásahy. Nejlépe kus za kus. Zda sehnat z něčeho jiného saní, IC nebo tak, ale jak píšu, prostě co nejméně pracné a žádné velké zásahy.
Děkuju
Uživatelský avatar
Misík
Přispěvovatel
Příspěvky: 605
Odpovědi: 0
Registrován: 11 bře 2009, 19:52
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Misík »

Kindlik píše:místo katu půjde roura. nechci nic hroznýho, stačí mi jen 160-180ps. Jen chci udělat vše co pomůže motoru, jako vyčistit sání, vyčistit egr- nevím zda off ???, nevím zda čistit tturbo když funguje OK??? nechci nějaké větší zásahy. Nejlépe kus za kus. Zda sehnat z něčeho jiného saní, IC nebo tak, ale jak píšu, prostě co nejméně pracné a žádné velké zásahy.
Děkuju
To co si napisal pri tvojej konfiguracii uplne staci a pokial vsetko funguje tak to co treba vycisti ak chces EGR zaslep aspon sa ti nebude uz spinit sanie.Dobry chip a je to :)))
VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
Kindlik
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Odpovědi: 0
Registrován: 06 led 2007, 23:30

Příspěvek od Kindlik »

tak EGR jsem komplet vyčistil a nechal ho tam. Po zaslepení svítí kontrolka motoru. Když vyndám KAT tak bude taky svítit kontrolka motoru? nemá te někdo přímo AVF 04 Audi A4 kde se vyndaval KAT? KAT je hned za turbem a lambda až za KAT, tak zda to bude dělat problémy nebo ne. Díky
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“