Tím to taky není.SupermanXXX píše:tak vyměň ty regulátory na uhlíkách nebo rovnou jinej alternátor, nebo mi 0,3V pošli poštoumartinsidlo píše:No já bych to chtěl stáhnout o 0,2V,na Seatu to byly špatné diody,na Octě už nevím co.Dobíjí po dobití baterky,tj.po 100km stále 14,58 V.Takhle dobíjel i Seat,byl na reklamaci a norma BOSCH(normu jsem viděl) říká 14,6 V.Zatím používám nějaké lepší baterky,které to snáší.Baterka vydrží 140 tis km-2 roky.
jaké napětí vám dává alternátor?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5109
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Re: jaké napětí vám dává alternátor?
pokial sa bavime o normalnom olovenom aku tak 14.4V, je to tzv.float napatie pri ktorom sa este netvoria plynySupermanXXX píše:mám passata 1.9Tdi rok 98 a dává 14V
pak OI 1.8T r.v. 98 a dává 14,5V
pak OI 1.8T r.v. 2001 a 14,5V
přemejšlim že bych si to taky o půl voltu zvednul, můžete sem napsat kolik dává váš alternátor a v jakym autě?
vobec to nezavisi od auta, je to len a len otazka aku takze vzdy 14.4V ak das viac tak ti vyvari a vytecie elektrolyt do auta, doporucujem merat kvalitnym DVM, pripadne si ho over u niekoho kto vie ze ma dobre auto
bateria naprazdno /motor stoji/ ma nominalne napatie 12V, ale zmerias pri dobrej baterii okolo 12.6V