Octavia 2.0TDI škube a škube a škube

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

maras
Přispěvovatel
Příspěvky: 134
Odpovědi: 0
Registrován: 24 lis 2010, 12:20

Octavia 2.0TDI škube a škube a škube

Příspěvek od maras »

Dobrý den,

mohl by mi někdo prosím poradit, mám Oktavii r.v. 2005, motor 2.0TDI CA 103kw BKD. Už hodně dlouho řeším problém: Při jízdě(jedno na kterou rychlast),při přidání plynu(někdy stačí jen málo,někdy při větší akceleraci) motor začne škubat (vynechávat).V orig.Škoda servise mi měnili hlavu a to v prosinci 2007, těsně po skončení záruky se škubání začlo oběvovat znovu. Máte s tímto někdo nějaké zkušenosti?Setkali jste se s něčím takovím? Někde jsem slyšel, že by to mohly být vstřikovače,nebo kabeláž ke vstřikovačům? Takovej postřeh-všimnul jsem si, že to neškube když je motor studenej,začne to škubat až když se ručička teploty motoru začne přibližovat 90° Asi nikdo nevíte, kolik na tento motor stojí jeden vstřikovač a kolik stojí jeden kábl k těmto vstřikovačům(pokud se dá vůbec koupit zvlášť)

Předem moc děkuji za odpověď
Předem Vám velice děkuji.
Octavia III combi 2014 2.0 TDI
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

nejpravděpodobněji podfukující vstřiky
maras
Přispěvovatel
Příspěvky: 134
Odpovědi: 0
Registrován: 24 lis 2010, 12:20

Příspěvek od maras »

jo, dík moc za reakci, jsem laik takže nevím, co to všechno obnáší,můžeš mi trochu nastínit,jak se to podfukování řeší(na přetěsnění vstřiků jsem byl asi před rokem a něco) a kolik se tato oprava pohybuje cenově.

Dík moc
Octavia III combi 2014 2.0 TDI
kakcoo
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Odpovědi: 0
Registrován: 27 led 2008, 03:00

Příspěvek od kakcoo »

maras
Přispěvovatel
Příspěvky: 134
Odpovědi: 0
Registrován: 24 lis 2010, 12:20

Příspěvek od maras »

pro kakcoo

nechceš mi tím snad říct,že mám po druhé měnit hlavu :?
Octavia III combi 2014 2.0 TDI
kolbaba
Nováček
Příspěvky: 13
Odpovědi: 0
Registrován: 29 říj 2010, 12:09
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od kolbaba »

mrkni sem. Tady se to taky řeší. http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... c&start=15
kolbaba
Nováček
Příspěvky: 13
Odpovědi: 0
Registrován: 29 říj 2010, 12:09
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od kolbaba »

jen pro upřesnění. Škube nebo vybruje ?
maras
Přispěvovatel
Příspěvky: 134
Odpovědi: 0
Registrován: 24 lis 2010, 12:20

Příspěvek od maras »

jj, dík už jsem to tu procházel a zjistil jsem, že jsem vůbec nemusel toto téma otevírat, jelikož na toto téma je tu povídání až moc, zamrzí. Tak by mě zajímalo, kde udělali soudruzi z NDR chybu.
Jestli si řekli: OI byly v dieselu moc spolehlivé-neměli jsme na servisech tolik kolik jsme čekali, tak si to teď na OII 2.0TDI vynahradíme!!! A já ho zrovna koupil (wallbash) (wallbash) (wallbash)

Je to hnusný říct, ale jediné, co mě uklidňuje je skutečnost, že nejsem sám. (noteeth)
Octavia III combi 2014 2.0 TDI
kolbaba
Nováček
Příspěvky: 13
Odpovědi: 0
Registrován: 29 říj 2010, 12:09
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od kolbaba »

to by se mělo řešit. Koupíš si auto za pěknej ranec a po 120 000 knm ho hodíš vdo šrotu ? to je jak škoda 100. Jsem škodovák a tohle auto mě ničí.
maras
Přispěvovatel
Příspěvky: 134
Odpovědi: 0
Registrován: 24 lis 2010, 12:20

Příspěvek od maras »

tak jasně, že to trošičku vybruje na volnoběh- už nemám najeto 60 000km, ale 140 000km,ale není to nic citelného. Opravdu hlavní je, že to škube a to dost hnusně-někdy čekám,že se ten motor urve, jsou to docela rany. Pomůže sundat nohu s plynu a pak pomalinku zase přidávat někdy dobrý, někdy zaškube zas. Každopádně předjíždět se s tím moc nedá( Nedávno jsem předjížděl borce s feldou 1.3 a nutno říct, že jsem si připadal jak totální vemeno-asi 10s jsem jel vedle něj.
Octavia III combi 2014 2.0 TDI
maras
Přispěvovatel
Příspěvky: 134
Odpovědi: 0
Registrován: 24 lis 2010, 12:20

Příspěvek od maras »

asi tak, dáš za to nehorázně moc, sice je hezké, že to vypadá ve vnitřku i z venku pěkně, že tam máš NAVI,atd.,ale co z toho,když to nejede. Nejhorší na tom je, že když by jsi to chtěl prodat, tak hodně lidí už ví, že ty 2.0 103KW byly po motorové stránce nepovedený,takže to ani neprodáš, nebo opravdu za drobný.
Octavia III combi 2014 2.0 TDI
sharik4x4
Aktivista
Příspěvky: 1566
Odpovědi: 0
Registrován: 06 srp 2006, 17:48
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sharik4x4 »

Už to tu bylo probírané mockrát.Koncernová auta TDI do roku 2004-super auta ,pak už je to přesně opačně.ˇCím novější auto tím horší/více poruchové/.Značkový servisy mají narváno.A votode!!!
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
Uživatelský avatar
gabo00000
Aktivista
Příspěvky: 1128
Odpovědi: 0
Registrován: 13 lis 2010, 06:58
Bydliště: Košice-okolie

Příspěvek od gabo00000 »

tento tyzden som aj ja cestou do roboty obehoval flicku asi 10s:D strasne neprijemne:D
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
maras
Přispěvovatel
Příspěvky: 134
Odpovědi: 0
Registrován: 24 lis 2010, 12:20

Příspěvek od maras »

Já jsem teda taky zapřisáhlej Škodovák, jednou jsem zkusil Prasata(pasata) r. v. 92 a to v roce 95, tak jasně v téé době luxus, ale jinak samé škodovky a spokojenost maximální, ale tadle holka mi dělá vrásky. Nevím, co je na tom pravdy,ale slyšel jsem že nový OKTY 08.... s Common rail, taky celkem problémový právě systém přímého vysokotlakého vstřikování nafty dělá problémy. PREJ NEVÍM! Říkal mi to mechoš z orig. Škoda servisu. Jinak jakej máte názor na škoda orig. servisy???
Octavia III combi 2014 2.0 TDI
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33573
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

maras píše:Já jsem teda taky zapřisáhlej Škodovák, jednou jsem zkusil Prasata(pasata) r. v. 92 a to v roce 95, tak jasně v téé době luxus, ale jinak samé škodovky a spokojenost maximální, ale tadle holka mi dělá vrásky. Nevím, co je na tom pravdy,ale slyšel jsem že nový OKTY 08.... s Common rail, taky celkem problémový právě systém přímého vysokotlakého vstřikování nafty dělá problémy. PREJ NEVÍM! Říkal mi to mechoš z orig. Škoda servisu. Jinak jakej máte názor na škoda orig. servisy???
a jakej máš názor na ty neorigo servisy ;) miloš
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“