ALTEA 2.0TDI BKD trasie pri plnom zatažení od 1600-2500ot

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

vyměnit šrouby a zabrousit vstřik do sedla
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Odpovědi: 0
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

holy píše:jak?
Zafrezovat dosedacku pro vstrik, místo zavitu v hlavě M6, bud das vložku, nebo sedmicku sroub, spis zadelat tu vložku do hlavy. Mi to řesily vymenou motoru.
holy
Přispěvovatel
Příspěvky: 517
Odpovědi: 0
Registrován: 17 pro 2008, 21:29
Bydliště: karlovarsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od holy »

Tak novej motor mi nikdo nedá a u jetýho to může bejt to samý.
Mám najeto 118 000, budou mi dělat rozvody, tak by se to dalo při té příležitosti zkouknout, ne?
...ze všeho nejhorší jsou trpaslíci...
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

nejdřív je dobrý to nalogovat, dá se to poznat na VAGu jestli to těma vstřikama
holy
Přispěvovatel
Příspěvky: 517
Odpovědi: 0
Registrován: 17 pro 2008, 21:29
Bydliště: karlovarsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od holy »

To je ten kanál 13, jak tu někdo psal?
...ze všeho nejhorší jsou trpaslíci...
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Odpovědi: 0
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

holy píše:To je ten kanál 13, jak tu někdo psal?
Ve vagu je to kanal asi 19 , ukazuje to odchylku od delky sepnutí, už nevím, da se tim odhalit vadný spojení, kabel ke vstriku.
pixie
Nováček
Příspěvky: 8
Odpovědi: 0
Registrován: 29 čer 2010, 09:31

problem vyriesil dieselpower

Příspěvek od pixie »

Zavada sa potvrdila - fukalo to okolo vstreku. Chalani v chomutove mi zabrusili vstrek a teraz to slape ako hodinky. Trvalo to sice dlho ale vysledok sa dostavil.

Dakujem Jaro za logovanie!
holy
Přispěvovatel
Příspěvky: 517
Odpovědi: 0
Registrován: 17 pro 2008, 21:29
Bydliště: karlovarsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od holy »

můžeš mi dát kontakt na tu chomutovskou firmu? Mám to 40km za barákem. Kolik to koštovalo? Jak dlouho to dělali?
...ze všeho nejhorší jsou trpaslíci...
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000
Uživatelský avatar
12skvarka
Aktivista
Příspěvky: 1303
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:31
Bydliště: plzen

Příspěvek od 12skvarka »

Huml píše:nejdřív je dobrý to nalogovat, dá se to poznat na VAGu jestli to těma vstřikama
taky by mě zajímalo na jaký kanály kromě 13 se podívat?
603917329
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

:)
pixie
Nováček
Příspěvky: 8
Odpovědi: 0
Registrován: 29 čer 2010, 09:31

kontakt

Příspěvek od pixie »

Robili mi to priamo v dielni dieselpower - http://race.dieselpower.cz/O-Firme/kontakty.php

Platil som 15.000 CZK, v cene bolo aj vycistenie trysiek, oprava teplych startov a chipovanie.

Robili na tom od 10 rano do 9 vecer
kolbaba
Nováček
Příspěvky: 13
Odpovědi: 0
Registrován: 29 říj 2010, 12:09
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od kolbaba »

Ahoj chlapi, po doporučení z Mladá Boleslavy jsem nechal vyměnit dvojhmotný setrvák. Když už, tak i komplet spojku, aby byl pokoj.
Pak došlo na kontrolu ramen, která byla v pohodě a nakonec chlapi vyměnily dva kulové čepy. Na prachy se raději neptejte. Mechanici auto projeli a konstatovali, že je problém vyřešen. Jel jsem ho projet sám a po úplném zahřátí se problém s vybrací opět projevil. Úplně stejně před výměnou setrváku. Normálně jsem šel do kolen. Jakmile motor točím nad 2100 otáček je to v pohodě, ale od spodu vybruje jak blázen. Je to mezi 1800-2100 ot., pak se to uklidní a jede to jak střela. Už nevím co mám dělat.
kolbaba
Nováček
Příspěvky: 13
Odpovědi: 0
Registrován: 29 říj 2010, 12:09
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od kolbaba »

Ahoj chlapi, po doporučení z Mladá Boleslavy jsem nechal vyměnit dvojhmotný setrvák. Když už, tak i komplet spojku, aby byl pokoj.
Pak došlo na kontrolu ramen, která byla v pohodě a nakonec chlapi vyměnili dva kulové čepy. Na prachy se raději neptejte. Mechanici auto projeli a konstatovali, že je problém vyřešen. Jel jsem ho projet sám a po úplném zahřátí se problém s vybrací opět projevil. Úplně stejně před výměnou setrváku. Normálně jsem šel do kolen. Jakmile motor točím nad 2100 otáček je to v pohodě, ale od spodu vybruje jak blázen. Je to mezi 1800-2100 ot., pak se to uklidní a jede to jak střela. Už nevím co mám dělat.
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Odpovědi: 0
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

nalogovat vstreky ;)
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

kolbaba píše:Ahoj chlapi, po doporučení z Mladá Boleslavy jsem nechal vyměnit dvojhmotný setrvák. Když už, tak i komplet spojku, aby byl pokoj.
Pak došlo na kontrolu ramen, která byla v pohodě a nakonec chlapi vyměnili dva kulové čepy. Na prachy se raději neptejte. Mechanici auto projeli a konstatovali, že je problém vyřešen. Jel jsem ho projet sám a po úplném zahřátí se problém s vybrací opět projevil. Úplně stejně před výměnou setrváku. Normálně jsem šel do kolen. Jakmile motor točím nad 2100 otáček je to v pohodě, ale od spodu vybruje jak blázen. Je to mezi 1800-2100 ot., pak se to uklidní a jede to jak střela. Už nevím co mám dělat.
no už když si psal, že ti budou měnit setrvák, bylo mi jasný, že jsem ještě napíšeš ;) , prostě ti podle mě fouká pod vstřikama, každopádně by bylo možná dobrý, aby když to teda bylo 100% tím setrvákem a ono nebylo, tak ať si ho vemou z5, každopádně ty foukající vstřiky jdou zjistit VAGem ;)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“