ALTEA 2.0TDI BKD trasie pri plnom zatažení od 1600-2500ot
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 517
- Registrován: 17 pro 2008, 21:29
- Bydliště: karlovarsko
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Tak novej motor mi nikdo nedá a u jetýho to může bejt to samý.
Mám najeto 118 000, budou mi dělat rozvody, tak by se to dalo při té příležitosti zkouknout, ne?
Mám najeto 118 000, budou mi dělat rozvody, tak by se to dalo při té příležitosti zkouknout, ne?
...ze všeho nejhorší jsou trpaslíci...
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000
problem vyriesil dieselpower
Zavada sa potvrdila - fukalo to okolo vstreku. Chalani v chomutove mi zabrusili vstrek a teraz to slape ako hodinky. Trvalo to sice dlho ale vysledok sa dostavil.
Dakujem Jaro za logovanie!
Dakujem Jaro za logovanie!
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 517
- Registrován: 17 pro 2008, 21:29
- Bydliště: karlovarsko
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
můžeš mi dát kontakt na tu chomutovskou firmu? Mám to 40km za barákem. Kolik to koštovalo? Jak dlouho to dělali?
...ze všeho nejhorší jsou trpaslíci...
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000
kontakt
Robili mi to priamo v dielni dieselpower - http://race.dieselpower.cz/O-Firme/kontakty.php
Platil som 15.000 CZK, v cene bolo aj vycistenie trysiek, oprava teplych startov a chipovanie.
Robili na tom od 10 rano do 9 vecer
Platil som 15.000 CZK, v cene bolo aj vycistenie trysiek, oprava teplych startov a chipovanie.
Robili na tom od 10 rano do 9 vecer
Ahoj chlapi, po doporučení z Mladá Boleslavy jsem nechal vyměnit dvojhmotný setrvák. Když už, tak i komplet spojku, aby byl pokoj.
Pak došlo na kontrolu ramen, která byla v pohodě a nakonec chlapi vyměnily dva kulové čepy. Na prachy se raději neptejte. Mechanici auto projeli a konstatovali, že je problém vyřešen. Jel jsem ho projet sám a po úplném zahřátí se problém s vybrací opět projevil. Úplně stejně před výměnou setrváku. Normálně jsem šel do kolen. Jakmile motor točím nad 2100 otáček je to v pohodě, ale od spodu vybruje jak blázen. Je to mezi 1800-2100 ot., pak se to uklidní a jede to jak střela. Už nevím co mám dělat.
Pak došlo na kontrolu ramen, která byla v pohodě a nakonec chlapi vyměnily dva kulové čepy. Na prachy se raději neptejte. Mechanici auto projeli a konstatovali, že je problém vyřešen. Jel jsem ho projet sám a po úplném zahřátí se problém s vybrací opět projevil. Úplně stejně před výměnou setrváku. Normálně jsem šel do kolen. Jakmile motor točím nad 2100 otáček je to v pohodě, ale od spodu vybruje jak blázen. Je to mezi 1800-2100 ot., pak se to uklidní a jede to jak střela. Už nevím co mám dělat.
Ahoj chlapi, po doporučení z Mladá Boleslavy jsem nechal vyměnit dvojhmotný setrvák. Když už, tak i komplet spojku, aby byl pokoj.
Pak došlo na kontrolu ramen, která byla v pohodě a nakonec chlapi vyměnili dva kulové čepy. Na prachy se raději neptejte. Mechanici auto projeli a konstatovali, že je problém vyřešen. Jel jsem ho projet sám a po úplném zahřátí se problém s vybrací opět projevil. Úplně stejně před výměnou setrváku. Normálně jsem šel do kolen. Jakmile motor točím nad 2100 otáček je to v pohodě, ale od spodu vybruje jak blázen. Je to mezi 1800-2100 ot., pak se to uklidní a jede to jak střela. Už nevím co mám dělat.
Pak došlo na kontrolu ramen, která byla v pohodě a nakonec chlapi vyměnili dva kulové čepy. Na prachy se raději neptejte. Mechanici auto projeli a konstatovali, že je problém vyřešen. Jel jsem ho projet sám a po úplném zahřátí se problém s vybrací opět projevil. Úplně stejně před výměnou setrváku. Normálně jsem šel do kolen. Jakmile motor točím nad 2100 otáček je to v pohodě, ale od spodu vybruje jak blázen. Je to mezi 1800-2100 ot., pak se to uklidní a jede to jak střela. Už nevím co mám dělat.
no už když si psal, že ti budou měnit setrvák, bylo mi jasný, že jsem ještě napíšeškolbaba píše:Ahoj chlapi, po doporučení z Mladá Boleslavy jsem nechal vyměnit dvojhmotný setrvák. Když už, tak i komplet spojku, aby byl pokoj.
Pak došlo na kontrolu ramen, která byla v pohodě a nakonec chlapi vyměnili dva kulové čepy. Na prachy se raději neptejte. Mechanici auto projeli a konstatovali, že je problém vyřešen. Jel jsem ho projet sám a po úplném zahřátí se problém s vybrací opět projevil. Úplně stejně před výměnou setrváku. Normálně jsem šel do kolen. Jakmile motor točím nad 2100 otáček je to v pohodě, ale od spodu vybruje jak blázen. Je to mezi 1800-2100 ot., pak se to uklidní a jede to jak střela. Už nevím co mám dělat.

