Sustruzenie brzdovych kotucov od BOSCHU

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33598
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

origoš píše:
nikdy to neupne tak aby sa to kvalitou rovnalo tomu co dosiahne s profi zariadeniami
.
Já mám soustruh speciálně upraven na kotouče a bubny, speciálně upravené nástroje. Nic jiného na tom nedělám. Troufnu si tvrdit, že tak jako já to upne málokdo.
Diskuse o soustružení kotoučů na CNC je zcela planá, protože tam je hodina dražší, než kotouče s detičkama, ráfkem a pneumatikou. (crazy)
já ti musím dát za pravdu našel jsem si jednoho borce co to dělá jak ty a ta práce prostě vypadá jinak jak od soustružníka nebo firmy co se tím zabývá

kotouče vypadjí jak kotouče a bubny jak bubny ne vyštípané, nebo že pak hází na stolici ale tak to chodí ;) miloš
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

origoš píše:
ideální orovnání kotoučů jde jen jak ve výrobě - broušením a ne soustružením
Je to o drsnosti povrchu. Jemné soustružení má větší drsnost než broušení o tom není pochyb. Rozdíl ale není moc velký. Tady jde hlavně o rovinnost a házivost obou ploch a hlavně o to, aby všechy plochy (obě brzdící i upínací) měly společnou osu. Toho lze při soustružení na jedno upnutí dosáhnout. Ten povrch po pár stech km je úplně stený a když se jezdí v zimě v soli, tak je stejně zrezlej. Destičky ten soustružený vyhladí a je to nastejno.
Důležité je rozhodnout, zda se renovace vyplatí, nebo ne. Zadní kotouče na O1 se dají koupit za 400, tak ty se nevyplatí stáčet.
máš naprostou pravdu , naposled jsem točil kotouče z fábky se třiceti tisícema najetejma která čtyry roky nejela , kotouče měly 21,2 mm po přetočení , desky 8mm obložení , takové případy se vyplatí točit , soustružím je taky samozdřejmě na jedno upnutí , upínám je do patentky která mě chodí ve 0,02mm , musí se taky počítat s opotřebením přetočených kotoučů , aby při následným opotřebení se nesjely pod min tloušťku , málo kdo je bude měnit když na deskách bude ještě 1/2 obložení
G4 ARL chip Reesha , turbo - Oleg turbopower (2,... bar )
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Co je to patentka? Něco v pardubickém slengu? Na Kladně se ten výraz nepoužívá. Tady spíš německé výrazy jako krajcmazl, aufštek, paknšajba a pod.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Zrovna včera jsem oklepával své kotouče ,aby odpadly nánosy rzi/nedávno nové i s deskami/, protože auto stálo a to je největší mor pro brzdy..A já magor. i když jsem viděl, že jsou přirezlé, chvíli jezdil a teď jsem zjistil, že funkční plocha je třetinová, zbytek rez...Kdybych místo keců zajel za soustružníkem, měl jsem klid... :(
nepropadat panice...
conti
Aktivista
Příspěvky: 1154
Registrován: 20 dub 2007, 22:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Tam na západě za Plzní
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od conti »

jericho-3 píše:conti-budeš se divit, ale dávám si na to pozor neošmatat nový kotouč, který samo nejdříve omeju benzinem nebo jiným odmaštovadlem..A nešahám na to z důvodu, abych nezamastil stykovou plochu/to bych to nemusel mýt/,ale ten důvod, který uvádíš Ty jsem netušil..a myslím si, že to je trochu přehnané..Ale možné je všechno.. :)

Budeš se divit, ale je to tak.
Ten materiál je porovitej a ta mastnota tam vydrží dost dlouho.
Na mastnotě to proklouzne a než se to sjede pryč, už je tam na ploše nerovnost, která se dál provozem už jen zvětšuje.
Zajímavé je, že se to většinou projeví každému kolem najetých 3 tisíc km.
Z pár stovek máš pak i několik desetin. Mám to změřený.
Taky jsem ze začátku moc nevěřil.
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

origoš píše:Co je to patentka? Něco v pardubickém slengu? Na Kladně se ten výraz nepoužívá. Tady spíš německé výrazy jako krajcmazl, aufštek, paknšajba a pod.
univerzální sklíčidlo neboli : univerzálka , patentka , patentšajba , šajba - http://www.prag-info.cz/_shop/index_.ph ... eleni=6962
:D po Pardubicku a to jsme jenom u patentky :D
G4 ARL chip Reesha , turbo - Oleg turbopower (2,... bar )
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4
miraspetrowski
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Registrován: 15 úno 2007, 20:09
Odpovědi: 0
Bydliště: okr. cr

Příspěvek od miraspetrowski »

tak snad už se dají i koupit mazací prostředky na brzdové mechanismy,které by neměly mýt vliv na to jestli se od něho kotouče,bubny nebo desky a čelisti znečistí,jiný je když je ten dotyčnej prasátko,a před chvilkou se hrabal třeba v kineťáku,tem je už jinej matroš-fonsajrajt,ale má to taky asi vliv na opotřebení,mně se to bohu dík nestalo,proto že se snažím co nejmíň zasrat a používám rukavičky a hadr,ne špek :kol7:
moskvich 412, lada 2105, š 120ls,p 309 grd,toyota corolla-mazánek,sharan1 1,9TDI 81kW černá metla-šachovnice na blatníku
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Co to asi je za matroš, který na jedné straně namaže a na druhé nesnižuje tření..?
nepropadat panice...
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4288
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

používá se Breox
octavia66kw
Sběrač informací
Příspěvky: 38
Registrován: 12 zář 2010, 10:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Letohrad

Příspěvek od octavia66kw »

je videt ze je tady nekolik lidi co vi o cem mluvi....
nechal sem stocit 100-ky kotoucu a nikdy nebyl problem !!!!
takze nereste picoviny, a pokud je po stoceni na minimalni tlousce, neni co resit!
miraspetrowski
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Registrován: 15 úno 2007, 20:09
Odpovědi: 0
Bydliště: okr. cr

Příspěvek od miraspetrowski »

octavia66kw píše:je videt ze je tady nekolik lidi co vi o cem mluvi....
nechal sem stocit 100-ky kotoucu a nikdy nebyl problem !!!!
takze nereste picoviny, a pokud je po stoceni na minimalni tlousce, neni co resit!
taky bych to vyděl na ukončení dialogu,jinak se tu budem plácat pořád dokola :D
moskvich 412, lada 2105, š 120ls,p 309 grd,toyota corolla-mazánek,sharan1 1,9TDI 81kW černá metla-šachovnice na blatníku
miraspetrowski
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Registrován: 15 úno 2007, 20:09
Odpovědi: 0
Bydliště: okr. cr

Příspěvek od miraspetrowski »

octavia66kw píše:je videt ze je tady nekolik lidi co vi o cem mluvi....
nechal sem stocit 100-ky kotoucu a nikdy nebyl problem !!!!
takze nereste picoviny, a pokud je po stoceni na minimalni tlousce, neni co resit!
taky bych to viděl na ukončení dialogu,jinak se tu budem plácat pořád dokola :D
moskvich 412, lada 2105, š 120ls,p 309 grd,toyota corolla-mazánek,sharan1 1,9TDI 81kW černá metla-šachovnice na blatníku
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

origoš píše:
nikdy to neupne tak aby sa to kvalitou rovnalo tomu co dosiahne s profi zariadeniami
.
Já mám soustruh speciálně upraven na kotouče a bubny, speciálně upravené nástroje. Nic jiného na tom nedělám. Troufnu si tvrdit, že tak jako já to upne málokdo.
Diskuse o soustružení kotoučů na CNC je zcela planá, protože tam je hodina dražší, než kotouče s detičkama, ráfkem a pneumatikou. (crazy)
Pane, teba neberiem ako obsluhu sustruhu, co robi fusku kamaratovi, ty si profik s pripravkami :worthy:
Inak diskusia je uz fakt dost mimo temu......
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33598
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Pane, teba neberiem ako obsluhu sustruhu, co robi fusku kamaratovi, ty si profik s pripravkami :worthy:
Inak diskusia je uz fakt dost mimo temu......[/quote]


diskuze je jak to je, nikdo znás nejsme neomylní ani origoš promin alepokut dojde k problému je potřeba se domluvit jak dál, asi tak to chodí nebo to vidíte někdo jinak :? miloš
Uživatelský avatar
Golfisko
Aktivista
Příspěvky: 1109
Registrován: 01 bře 2006, 18:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeňsko

Příspěvek od Golfisko »

V přepočtu financí a práce jasně výtězí klasika.
Jedny pakny, nůž, hodinky, hlavně šikovný ruce a už to jede :-D
G3 Variant 1,9 TDiObrázek ... only S764
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“