EGR .zaslepit ,nezaslepit ??? anketka :-))
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- marko250
- Sběrač informací
- Příspěvky: 46
- Registrován: 12 lis 2010, 11:15
- Bydliště: Darkovičky "néasi"
Pěkně se ten motor zbírá z nízkých otáček po očistě EGR a o zaslepení nevím.U 4x4 hold vozím 150kg haldex a točím kardanem,který vykazuje značný odpor po protočení rukou(při výměně křížové gumové spojky),pod motorem 3mm plechový kryt a rozvodka na převodovce.Ale řetězy na horách netřeba a v depech na enduru luxus,ještě se nestalo že bych uvázl,jen ten výkon teď doladím ke 100KW.Díky za typ s egrem. 

Už néé-1.9TDi,AGR,2000,4x4off
,104Kw/329Nm,s764+chipTDIfun,EGR-off,EWT-už je pryč,sloužila dobře

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 609
- Registrován: 19 dub 2008, 20:52
Da sa to aj s Vag 3.04? Ak ano napises mi prosim Ta ako? Auto inak slape ok, ziadne nudzove rezimy, akurat ma stve ta kontrolka. Ja som kupil auto uz s touto upravou, zaslepka je vyrobena prepilenim spojovacej trubky, skratenim, stlacenim a zavarenim.. ..v skodovke z toho skoro poodpadali ked som tam bol kvoli svietiacej kontrolke, bol som tiez najprv v krci z tej upravy, ale teraz citam ze si to viaceri davaju robit.
nene musíš za nekáým kdo čipuje aby ti to naladil... v servise nechápou víc věcí....rizecek píše:Da sa to aj s Vag 3.04? Ak ano napises mi prosim Ta ako? Auto inak slape ok, ziadne nudzove rezimy, akurat ma stve ta kontrolka. Ja som kupil auto uz s touto upravou, zaslepka je vyrobena prepilenim spojovacej trubky, skratenim, stlacenim a zavarenim.. ..v skodovke z toho skoro poodpadali ked som tam bol kvoli svietiacej kontrolke, bol som tiez najprv v krci z tej upravy, ale teraz citam ze si to viaceri davaju robit.


ex škoda Favorit 89
ex Bmw E30 90
ex škoda Favorit 92
ex škoda Fabia RS
akt:GOLF VR5
akt:BMW e30 316i
ex Bmw E30 90
ex škoda Favorit 92
ex škoda Fabia RS
akt:GOLF VR5
akt:BMW e30 316i
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 311
- Registrován: 28 říj 2010, 07:52
Myslim si ze nemas pravdu, mam 66kw octu z nezaslepenym EGR a v zime sa zohrieva ovela skor ako 81kW zo zaslepenym EGR, pretoze v tej 81kW ide po zaslepeni do motora len cisty studeny vzduch zo saniaDynDyn píše:aha. no tak tohle jsem zas třeba nevedel já. kazdopadne si myslim, ze pro motor, minimalne pro muj (E4) je omezení přes vag šetrnějšíMirek12 píše:kdyby jsete to tady četli, tak víte, že se to aktivuje už kolem 60 stupnů a to už auto topí tak nevím co řešit , sám mam na aute zaslepeno a nevidím změnu v zahřívání
tak sem to cele precetl
a mam par otazok:
1. chcipaci klapka a skrtici je jedna a ta ista v tom egr nebo ee?
2. ked se cisti ten egr od bordelu tak nerozsteluje se ona klapka nahodou?
3. je tam ta klapka nutna? co se moze stat ak tam nebude klapka? myslim nake poskodenie motora, nekonfort zdochnutie ma nezaujma
a este ci ta power pipe kit co tu dp predava aj s hadicou? a ci sa da napojit na povodne sanie - ta hadica
ak sa predava 

a mam par otazok:
1. chcipaci klapka a skrtici je jedna a ta ista v tom egr nebo ee?
2. ked se cisti ten egr od bordelu tak nerozsteluje se ona klapka nahodou?
3. je tam ta klapka nutna? co se moze stat ak tam nebude klapka? myslim nake poskodenie motora, nekonfort zdochnutie ma nezaujma

a este ci ta power pipe kit co tu dp predava aj s hadicou? a ci sa da napojit na povodne sanie - ta hadica


VW golf IV, 1.9 TDI, 74 kw zatial vsetko povodne 
