ubrání plynu při sešlápnutí brzdy
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 25
- Registrován: 08 úno 2007, 20:28
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
ubrání plynu při sešlápnutí brzdy
možná špatně hledám ale zatím se mi nepodařilo na foru najít jak na to....??
Nemáte někdo zkušenosti s tím jak ošálit spínač brzdových světel tak aby nedával řídící jednotce signál.... a ta neubrala plyn při sešlápnutí brzdového pedálu současně s plynovým ...?? Eventuelně kde bere řídící jednotka signál od spínače brzdových světel...zda přímo od něj, nebo někde jinde?
Pokud jste se tím někdo zabýval prosím o radu....samozřejmě při zachování funkčnosti brzdových světel, bo štekr umím vytáhnout také:)
děkuji za rady
PS: Passat B5 variant 2000
Nemáte někdo zkušenosti s tím jak ošálit spínač brzdových světel tak aby nedával řídící jednotce signál.... a ta neubrala plyn při sešlápnutí brzdového pedálu současně s plynovým ...?? Eventuelně kde bere řídící jednotka signál od spínače brzdových světel...zda přímo od něj, nebo někde jinde?
Pokud jste se tím někdo zabýval prosím o radu....samozřejmě při zachování funkčnosti brzdových světel, bo štekr umím vytáhnout také:)
děkuji za rady
PS: Passat B5 variant 2000
Z toho co popisuje usuzuju, že mu jde o to, aby mohl jet pod plynem, levou nohou si přibržďovat a aby při tom nevypnulo turbo. Jinak jestli to jde nějak obejít nevim, a po pravdě jsem se po tom ani moc nepídil. Vím jen, že u Fiatu Stilo JTD to taky nešlo, ale BMW 330d r.v. 2004 co jsem měl předtím to umělo. Možná že to co teď napíšu bude kravina, ale když tak nad tím přemýšlím, tak mi ještě napadá, že to třeba nemusím být za každou cenu elektronikou, ale že šlápnutím na brzdu sežeře část podtlaku posilovač brzd a jestli třeba tím poklesem se zároveň nezmění i podtlak v regulátoru naklápění lopatek na turbu a tím spadne ten tlak turba... Ale možná je to hovadina.....???Ladas píše:o co ti přesně jde brzdit pod plynem?
AUDI A4 B8 3.0TDI
osalit to mozes iba tak ze to natvrdo nakablujes na RJ, RJ si bere totiz oba signaly z brzdoveho spinaca a pokial jeden vypadne tak ti hodi chybu (pin 32 a pin 65 na RJ, na 32ke je rozpinaci kontakt a na 65 je spinaci (priamo brzdove svetla)) alebo novsi soft do RJ, u novsich nejak tato funkcia vypadla...
Naposledy upravil(a) tomiisp dne 29 lis 2010, 20:38, celkem upraveno 1 x.
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik 

tam nejde o turbo ale o to ze pri slapnuti na brzdu RJ prestane reagovat na plyn a otacky padnu na max. 1200... tzv. anti-zenska funkciaradekandy píše:Z toho co popisuje usuzuju, že mu jde o to, aby mohl jet pod plynem, levou nohou si přibržďovat a aby při tom nevypnulo turbo. Jinak jestli to jde nějak obejít nevim, a po pravdě jsem se po tom ani moc nepídil. Vím jen, že u Fiatu Stilo JTD to taky nešlo, ale BMW 330d r.v. 2004 co jsem měl předtím to umělo. Možná že to co teď napíšu bude kravina, ale když tak nad tím přemýšlím, tak mi ještě napadá, že to třeba nemusím být za každou cenu elektronikou, ale že šlápnutím na brzdu sežeře část podtlaku posilovač brzd a jestli třeba tím poklesem se zároveň nezmění i podtlak v regulátoru naklápění lopatek na turbu a tím spadne ten tlak turba... Ale možná je to hovadina.....???Ladas píše:o co ti přesně jde brzdit pod plynem?

OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik 

- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5004
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5