ubrání plynu při sešlápnutí brzdy

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
ciky
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 08 úno 2007, 20:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

ubrání plynu při sešlápnutí brzdy

Příspěvek od ciky »

možná špatně hledám ale zatím se mi nepodařilo na foru najít jak na to....??

Nemáte někdo zkušenosti s tím jak ošálit spínač brzdových světel tak aby nedával řídící jednotce signál.... a ta neubrala plyn při sešlápnutí brzdového pedálu současně s plynovým ...?? Eventuelně kde bere řídící jednotka signál od spínače brzdových světel...zda přímo od něj, nebo někde jinde?
Pokud jste se tím někdo zabýval prosím o radu....samozřejmě při zachování funkčnosti brzdových světel, bo štekr umím vytáhnout také:)

děkuji za rady

PS: Passat B5 variant 2000
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

o co ti přesně jde brzdit pod plynem?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
ciky
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 08 úno 2007, 20:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ciky »

ano o to mi přesne jde...
radekandy
Přispěvovatel
Příspěvky: 166
Registrován: 29 črc 2010, 17:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od radekandy »

Ladas píše:o co ti přesně jde brzdit pod plynem?
Z toho co popisuje usuzuju, že mu jde o to, aby mohl jet pod plynem, levou nohou si přibržďovat a aby při tom nevypnulo turbo. Jinak jestli to jde nějak obejít nevim, a po pravdě jsem se po tom ani moc nepídil. Vím jen, že u Fiatu Stilo JTD to taky nešlo, ale BMW 330d r.v. 2004 co jsem měl předtím to umělo. Možná že to co teď napíšu bude kravina, ale když tak nad tím přemýšlím, tak mi ještě napadá, že to třeba nemusím být za každou cenu elektronikou, ale že šlápnutím na brzdu sežeře část podtlaku posilovač brzd a jestli třeba tím poklesem se zároveň nezmění i podtlak v regulátoru naklápění lopatek na turbu a tím spadne ten tlak turba... Ale možná je to hovadina.....???
AUDI A4 B8 3.0TDI
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

osalit to mozes iba tak ze to natvrdo nakablujes na RJ, RJ si bere totiz oba signaly z brzdoveho spinaca a pokial jeden vypadne tak ti hodi chybu (pin 32 a pin 65 na RJ, na 32ke je rozpinaci kontakt a na 65 je spinaci (priamo brzdove svetla)) alebo novsi soft do RJ, u novsich nejak tato funkcia vypadla...
Naposledy upravil(a) tomiisp dne 29 lis 2010, 20:38, celkem upraveno 1 x.
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
ciky
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 08 úno 2007, 20:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ciky »

při odpojení brzdového spínače se to chová tak jak chci ale zase nejdou brzdovky:) což nic moc (crazy)
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

radekandy píše:
Ladas píše:o co ti přesně jde brzdit pod plynem?
Z toho co popisuje usuzuju, že mu jde o to, aby mohl jet pod plynem, levou nohou si přibržďovat a aby při tom nevypnulo turbo. Jinak jestli to jde nějak obejít nevim, a po pravdě jsem se po tom ani moc nepídil. Vím jen, že u Fiatu Stilo JTD to taky nešlo, ale BMW 330d r.v. 2004 co jsem měl předtím to umělo. Možná že to co teď napíšu bude kravina, ale když tak nad tím přemýšlím, tak mi ještě napadá, že to třeba nemusím být za každou cenu elektronikou, ale že šlápnutím na brzdu sežeře část podtlaku posilovač brzd a jestli třeba tím poklesem se zároveň nezmění i podtlak v regulátoru naklápění lopatek na turbu a tím spadne ten tlak turba... Ale možná je to hovadina.....???
tam nejde o turbo ale o to ze pri slapnuti na brzdu RJ prestane reagovat na plyn a otacky padnu na max. 1200... tzv. anti-zenska funkcia :D
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
Uživatelský avatar
P_J
Přispěvovatel
Příspěvky: 93
Registrován: 24 srp 2010, 11:53
Odpovědi: 0
Bydliště: PRG

Příspěvek od P_J »

Budu to resit taky, tak dam vedet ....
OII 1.9 77kw BJB - Hybrid by Andre, S1043, jednohmota + HDS, soft Reesha DP 140kw/420Nm
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

riesitelne v SW
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5004
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Ten pin 32 přes vypínač,myslím,nechat stále sepnutý.Tady jsou ty dva spínače v jednom(brzdový spínač),na Seatu Cor.byly dva,tam ten jeden šel vyřadit.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,770tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
ciky
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 08 úno 2007, 20:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ciky »

P_J píše:Budu to resit taky, tak dam vedet ....
tak pak dej vedet
TDI 81
Přispěvovatel
Příspěvky: 80
Registrován: 16 úno 2008, 18:49
Odpovědi: 0
Bydliště: UH

Příspěvek od TDI 81 »

Bude to tak, jak píše "martinsidlo". V brzdovém spínači jsou dvoje kontakty. Jedny spínají brzdová světla a druhé jsou k řídící jednotce, kterou vlastně uvedou do nouzáku. Stačí opálené tyto kontakty a nepředjedeš autobus. Takže možnost je buď je spojit natrvalo, nebo přes vypínač.
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Ty snímače se kontrolují navzájem. Pokud odpojíš jeden, tak ti vyskočí chyba. Nevěrohodný signál.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Ivanek007
Přispěvovatel
Příspěvky: 526
Registrován: 02 led 2010, 10:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Kolín

Příspěvek od Ivanek007 »

kdyz mas pridanej plyn, zmacknes brzdu tak plyn povoli, tak drz jen brzdu a znovu pridej plyn a maka to. nebo po tom samoodpojeni plynu staci plyn proslapnout na podlahu.
ciky
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 08 úno 2007, 20:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ciky »

prostě brždění přes plyn má svoje opodstatnění a proto se to taky tak dělá..jiný řešní je už jen polovičatý...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“