tesnenie pod hlavou 2.2 HDI Peug. 807
Moderátoři: šulda, Moderátoři
tesnenie pod hlavou 2.2 HDI Peug. 807
robil to uz niekto na tomto aute ??? musia von vstrekovace??? motor??... trati sa tam voda ... je v nej olej ... sadze
Já jsem to dělal loni touhle dobou, jinak vstřikovač nešel ven na tom válci kam lila voda ze systému, jestli to mělo souvislost nevím, ale třeba žhavky šly 1A
Tady máš seznam věcí jsem na tom ladil, motor šel teda ven, za práci jsem si řekl 15 000kč + dph
Motor:
- 4x repasované vstřikovače
- Závrtné šrouby vstřikovač
- Matice vstřikovačů
- Těsnění pod vakuovou pumpu
- Těsnění přívodu oleje do turba
- Těsnění odtoku oleje turba
- Těsnění pod komoru termostatu
- Ovládací ventil klapky sání
- Hřídelové těsnění vačkového hřídele
- Těsnění hlavy motoru
- Šrouby hlavy motoru
- Vysokotlaké trubky ke vstřikovačů
- Řetězový rozvod vaček: - řetěz
- spodní kluzák
- napínák
- Rozvodová sada: - napínací kladka
- vodící kladka
- rozvodový řemen
- Vodní pumpa
- Řemen altík/servočerpadlo/klima
- Olejový filtr
- Palivový filtr
- Vzduchový filtr
- Žhavící svíčky
- Pomocné kladky: - pevná:
- pružná
- Těsnění víka ventilů
- Těsnění hlava/turbodmychadlo
- Těsnění turbodmychadlo/výfuk včetně šroubů
- Šroub vačkového hřídele
- Těsnící tmel
- Těsnění EGR ventilu
- Těsnění pod výměník voda/olej
- Šrouby setrvačník/klika
- Měděné podložky vstřikovačů
- Středící pouzdra vstřikovačů
- o-kroužek olejového hrdla
- o-kroužek příruby vodní trubky
- cvočky ventilových zdvihátek:
- zdvihátko ventilu
- motorový olej
- chladící kapalina
- brzdová kapalina
- čistící prostředky
- silentblok převodovky
- silentblok motoru
Převodovka:
- Dvouhmotový setrvačník
- Otočný čep spojky
- Těsnění otočného čepu spojky
- Hřídelová těsnění poloos
- Převodový olej
- Obložení lamely
Ostatní:
- přední kotouče
- přední brzdové destičky
- kontrola turbodmychadla na vyvažovačce, čistění, kontrola regulace:
- oprava hlavy motoru
- zkouška vstřikovačů
- broušení výfukových svodů
- spojovací tyčky stabilizátoru
- čepy řízení
- sada čepu brzdy
- kabinový filtr
- geometrie
- plnění klimatizace

Tady máš seznam věcí jsem na tom ladil, motor šel teda ven, za práci jsem si řekl 15 000kč + dph
Motor:
- 4x repasované vstřikovače
- Závrtné šrouby vstřikovač
- Matice vstřikovačů
- Těsnění pod vakuovou pumpu
- Těsnění přívodu oleje do turba
- Těsnění odtoku oleje turba
- Těsnění pod komoru termostatu
- Ovládací ventil klapky sání
- Hřídelové těsnění vačkového hřídele
- Těsnění hlavy motoru
- Šrouby hlavy motoru
- Vysokotlaké trubky ke vstřikovačů
- Řetězový rozvod vaček: - řetěz
- spodní kluzák
- napínák
- Rozvodová sada: - napínací kladka
- vodící kladka
- rozvodový řemen
- Vodní pumpa
- Řemen altík/servočerpadlo/klima
- Olejový filtr
- Palivový filtr
- Vzduchový filtr
- Žhavící svíčky
- Pomocné kladky: - pevná:
- pružná
- Těsnění víka ventilů
- Těsnění hlava/turbodmychadlo
- Těsnění turbodmychadlo/výfuk včetně šroubů
- Šroub vačkového hřídele
- Těsnící tmel
- Těsnění EGR ventilu
- Těsnění pod výměník voda/olej
- Šrouby setrvačník/klika
- Měděné podložky vstřikovačů
- Středící pouzdra vstřikovačů
- o-kroužek olejového hrdla
- o-kroužek příruby vodní trubky
- cvočky ventilových zdvihátek:
- zdvihátko ventilu
- motorový olej
- chladící kapalina
- brzdová kapalina
- čistící prostředky
- silentblok převodovky
- silentblok motoru
Převodovka:
- Dvouhmotový setrvačník
- Otočný čep spojky
- Těsnění otočného čepu spojky
- Hřídelová těsnění poloos
- Převodový olej
- Obložení lamely
Ostatní:
- přední kotouče
- přední brzdové destičky
- kontrola turbodmychadla na vyvažovačce, čistění, kontrola regulace:
- oprava hlavy motoru
- zkouška vstřikovačů
- broušení výfukových svodů
- spojovací tyčky stabilizátoru
- čepy řízení
- sada čepu brzdy
- kabinový filtr
- geometrie
- plnění klimatizace
Dělam to vždy na autě nechavam tam turbo ani ho neodpojuju vytačím štefty s hlavy od potrubí.Ohledně vstřiku když nejdou tak rozmlátím hliníkové víko a sundavam i s hlavou.většinou jdou vytahovákem zapujčuje http://www.auto-diesel.cz/aktuality_detail.asp?aid=67 když jdou ven prace cca 4-5 hodin a je dole
za praci učtuju 5000kč bez DPH
za praci učtuju 5000kč bez DPH
Když mam hlavu kompletně oholenou není těšká, mam vyndané stěrače a místa tam je potom docela dost,dávam jí tam sám.Je to každého věc jen píšu jak to dělam já, dělal jsem jich cca 10 a všechny v pohodě horší je peugeot 307SW ale taky se dá tam je místa ménějericho-3 píše:Bepo-vždy mám největší strach z operace..-nandavání hlavy na blok....abych nezkurvil těsnění nebo neklepnul povrch zbroušené hlavy...A v tomto prostoru to je riziko...