tesnenie pod hlavou 2.2 HDI Peug. 807

Citroen, Peugeot, Renault..

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
wojto33
Přispěvovatel
Příspěvky: 661
Registrován: 13 kvě 2007, 21:55
Odpovědi: 0

tesnenie pod hlavou 2.2 HDI Peug. 807

Příspěvek od wojto33 »

robil to uz niekto na tomto aute ??? musia von vstrekovace??? motor??... trati sa tam voda ... je v nej olej ... sadze
bubakkaja
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 13 bře 2010, 08:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od bubakkaja »

Ano vstrikovace musi ven a vetsinou jdou hodne blbe ven pokud vubec jdou.Na svojem jsem ja vytahoval cely den.
mirdasR32
Přispěvovatel
Příspěvky: 500
Registrován: 08 črc 2008, 18:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Písek

Příspěvek od mirdasR32 »

U 807 bych motor rovnou vyndal ven. hned se to líp dělá . když nejdou ven vstřiky, tak je zaděláno na pěknej pakec. krom těch vstřiků a toho místa pod kapotou se to dělá docela normal. :D
Combi ASZ
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Radši bych si vyndal motor, vstřikovače ven nic moc, já na to měl od Bosch diesel servisu nějakou jejich vodičku, žralo to sračky dokonale teda :) 3 vstřiky jsme vyreverzovali ven ale 4tej nešel, na ten jsem navařil tyč a ucvakl, potom mi ho strojně odstranili.
wojto33
Přispěvovatel
Příspěvky: 661
Registrován: 13 kvě 2007, 21:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od wojto33 »

no to bude pekna cena nakonic si myslim :D.. kolko by ste si povedali za robotu ??? ...motor dole hore, gufera, zabrusit ventily, hlavu , odtlakovat, .... za predpokladu ze by vstreky issli von
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Já jsem to dělal loni touhle dobou, jinak vstřikovač nešel ven na tom válci kam lila voda ze systému, jestli to mělo souvislost nevím, ale třeba žhavky šly 1A :)

Tady máš seznam věcí jsem na tom ladil, motor šel teda ven, za práci jsem si řekl 15 000kč + dph

Motor:
- 4x repasované vstřikovače
- Závrtné šrouby vstřikovač
- Matice vstřikovačů
- Těsnění pod vakuovou pumpu
- Těsnění přívodu oleje do turba
- Těsnění odtoku oleje turba
- Těsnění pod komoru termostatu
- Ovládací ventil klapky sání
- Hřídelové těsnění vačkového hřídele
- Těsnění hlavy motoru
- Šrouby hlavy motoru
- Vysokotlaké trubky ke vstřikovačů
- Řetězový rozvod vaček: - řetěz
- spodní kluzák
- napínák
- Rozvodová sada: - napínací kladka
- vodící kladka
- rozvodový řemen
- Vodní pumpa
- Řemen altík/servočerpadlo/klima
- Olejový filtr
- Palivový filtr
- Vzduchový filtr
- Žhavící svíčky
- Pomocné kladky: - pevná:
- pružná
- Těsnění víka ventilů
- Těsnění hlava/turbodmychadlo
- Těsnění turbodmychadlo/výfuk včetně šroubů
- Šroub vačkového hřídele
- Těsnící tmel
- Těsnění EGR ventilu
- Těsnění pod výměník voda/olej
- Šrouby setrvačník/klika
- Měděné podložky vstřikovačů
- Středící pouzdra vstřikovačů
- o-kroužek olejového hrdla
- o-kroužek příruby vodní trubky
- cvočky ventilových zdvihátek:
- zdvihátko ventilu
- motorový olej
- chladící kapalina
- brzdová kapalina
- čistící prostředky
- silentblok převodovky
- silentblok motoru
Převodovka:
- Dvouhmotový setrvačník
- Otočný čep spojky
- Těsnění otočného čepu spojky
- Hřídelová těsnění poloos
- Převodový olej
- Obložení lamely

Ostatní:
- přední kotouče
- přední brzdové destičky
- kontrola turbodmychadla na vyvažovačce, čistění, kontrola regulace:
- oprava hlavy motoru
- zkouška vstřikovačů
- broušení výfukových svodů
- spojovací tyčky stabilizátoru
- čepy řízení
- sada čepu brzdy
- kabinový filtr
- geometrie
- plnění klimatizace
wojto33
Přispěvovatel
Příspěvky: 661
Registrován: 13 kvě 2007, 21:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od wojto33 »

cenim si ze si mi to tak pekne popisal ... mas u mna pivo a poldeci ;)... cenu celkom ani nechcem vediet :D
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Měl jsem tu souspisku ještě v pc schovanou, samozřejmě čepy řízení asi řešit nebudeš ale ten motor +- ano, až třeba na ty silentbloky.
Nicméně ty těsnění a pod mít doma, ty motory jsou dost olejničky.
bepa
Přispěvovatel
Příspěvky: 491
Registrován: 16 led 2007, 18:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Strakonice

Příspěvek od bepa »

Dělam to vždy na autě nechavam tam turbo ani ho neodpojuju vytačím štefty s hlavy od potrubí.Ohledně vstřiku když nejdou tak rozmlátím hliníkové víko a sundavam i s hlavou.většinou jdou vytahovákem zapujčuje http://www.auto-diesel.cz/aktuality_detail.asp?aid=67 když jdou ven prace cca 4-5 hodin a je dole
za praci učtuju 5000kč bez DPH
wojto33
Přispěvovatel
Příspěvky: 661
Registrován: 13 kvě 2007, 21:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od wojto33 »

a na slevensku mi to tiez niekto v pripade potreby pozicia resp vytiahne ??
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Bepo-vždy mám největší strach z operace..-nandavání hlavy na blok....abych nezkurvil těsnění nebo neklepnul povrch zbroušené hlavy...A v tomto prostoru to je riziko...
nepropadat panice...
bepa
Přispěvovatel
Příspěvky: 491
Registrován: 16 led 2007, 18:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Strakonice

Příspěvek od bepa »

jericho-3 píše:Bepo-vždy mám největší strach z operace..-nandavání hlavy na blok....abych nezkurvil těsnění nebo neklepnul povrch zbroušené hlavy...A v tomto prostoru to je riziko...
Když mam hlavu kompletně oholenou není těšká, mam vyndané stěrače a místa tam je potom docela dost,dávam jí tam sám.Je to každého věc jen píšu jak to dělam já, dělal jsem jich cca 10 a všechny v pohodě horší je peugeot 307SW ale taky se dá tam je místa méně
Odpovědět

Zpět na „Francouzské vozy“