96Kw AVF v zimě nejde nastartovat

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Fidorek
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Registrován: 05 říj 2009, 14:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Fidorek »

No bohužel možnost Vagu nemam :(
Jinak čerpadlo v nádrži zkontroluju jestli je slyšet, občas šplouchnutí zezadu bylo slyšet ale zkontroluju jestli to dělá i teď radči ;)
VW Passat 3BG 1.9TDI 96Kw AVF 6-kvalt
makov
Přispěvovatel
Příspěvky: 107
Registrován: 24 led 2006, 19:23
Odpovědi: 0
Bydliště: MYJAVA

Příspěvek od makov »

boobika píše:na ATD nejsou žhaviče zrovna drahé, řekl bych, že jako na všechny ostatní.

jinak myslíte, že při -8st. nenastartuje pd-čko jen kvůli žhavičům? zkoušel jsem to párkrát ve větších mrazech bez žhavení a vždy chytlo. vydává to sice zvuky, jak kdyby se blok trhal v půlce, ale chytne.
podla Etky su min dva druhy. Rozmerovo su rovnake ale nieco je ine. Lebo je tam aj rozdiel v cene. Dnes ich odskusam ci vobec zhavia...usetril som a mozno budem musiet kupit take co tam patria :D
Fabia 1,9 TDI ATD silver r.v. 2001 cca 100kw
Fabia 1,2 12V capucino r.v. 2006
Martin.R
Aktivista
Příspěvky: 2228
Registrován: 22 srp 2007, 11:07
Odpovědi: 1
Bydliště: Kousek od Vlašimi

Příspěvek od Martin.R »

Svíčkama to nebude. PD chytne bez žhavení i v -17cti stupních (na několika autech osobně vyzkoušeno)
Jdi po naftě, čerpadlo v nádrži, průchodnost filtru, padání nafty, tandem.....
Nejlepší by bylo to napíchnout, jestli tam neni taky nějakej bordel v elektrice.
Elektronika auta a technika........
776 829390
Uživatelský avatar
Fidorek
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Registrován: 05 říj 2009, 14:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Fidorek »

Možná další hloupá otázka ale jak se pozná že padá nafta? Když odpojim ten palivovej filtr tak by tam nebyla nafta :? Zkusim to dneska prolíst.
Osobně si myslim že je taky problém v naftě a né ve žhavení protože žhavičky jsou nový a žhaví to ;) Ale jako by točil naprázdno, prostě nemá ani snahu chytnout jen točí naprázdno.
VW Passat 3BG 1.9TDI 96Kw AVF 6-kvalt
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

Fidorek píše:Možná další hloupá otázka ale jak se pozná že padá nafta? Když odpojim ten palivovej filtr tak by tam nebyla nafta :? Zkusim to dneska prolíst.
Osobně si myslim že je taky problém v naftě a né ve žhavení protože žhavičky jsou nový a žhaví to ;) Ale jako by točil naprázdno, prostě nemá ani snahu chytnout jen točí naprázdno.
padanie poznas ze ti to dlho toci, akurat ak je tam podavacka tak to neni az tak znatelne, ta to dotlaci...zacni od cerpadla v nadrzi ci vobec zije

p.s. oprav si v podpise AVF :)
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
Uživatelský avatar
Fidorek
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Registrován: 05 říj 2009, 14:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Fidorek »

No jak řikam doteď to šlo na drc a zničeho nic to nejde natočit vůbec, dneska to prolezu a dam vědět ;) teda jestli přitom neumrznu :D

p.s. podpis opraven, dík za upozornění ;)
VW Passat 3BG 1.9TDI 96Kw AVF 6-kvalt
Uživatelský avatar
Rider.23
Aktivista
Příspěvky: 1453
Registrován: 15 úno 2010, 13:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Miroslav

Příspěvek od Rider.23 »

tomiisp píše:
Fidorek píše:Možná to bude znít hloupě ale mam v tom těď guláš (noteeth) u PD se teda předvstřik neřeší a je to jen záležitost rotaček?
predvstrik ne, akurat se kontroluje nastaveni rozvodu na VAGu (Merane hodnoty, skupina 004 a policko uplne vpravo, idealne by tam nelo byt 0.0 , odchylka +/-0.5 je ok, nad +/- 3 nebo 4 uz to ma problem chytnout)
OT:
Můžu se zeptat, co přesně znázorňuje to čtvrté pole ve skupině 4? Čeho je to hodnota?
BMW e60 525d 2993ccm 145kW FL 2007- moje nová láska :punk: ...
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

Rider.23 píše:
tomiisp píše:
Fidorek píše:Možná to bude znít hloupě ale mam v tom těď guláš (noteeth) u PD se teda předvstřik neřeší a je to jen záležitost rotaček?
predvstrik ne, akurat se kontroluje nastaveni rozvodu na VAGu (Merane hodnoty, skupina 004 a policko uplne vpravo, idealne by tam nelo byt 0.0 , odchylka +/-0.5 je ok, nad +/- 3 nebo 4 uz to ma problem chytnout)
OT:
Můžu se zeptat, co přesně znázorňuje to čtvrté pole ve skupině 4? Čeho je to hodnota?
synchronizacia vacka-kluka tj. ako presne mas nastavene rozvody
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
Uživatelský avatar
Rider.23
Aktivista
Příspěvky: 1453
Registrován: 15 úno 2010, 13:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Miroslav

Příspěvek od Rider.23 »

tomiisp píše:
Rider.23 píše:
tomiisp píše: predvstrik ne, akurat se kontroluje nastaveni rozvodu na VAGu (Merane hodnoty, skupina 004 a policko uplne vpravo, idealne by tam nelo byt 0.0 , odchylka +/-0.5 je ok, nad +/- 3 nebo 4 uz to ma problem chytnout)
OT:
Můžu se zeptat, co přesně znázorňuje to čtvrté pole ve skupině 4? Čeho je to hodnota?
synchronizacia vacka-kluka tj. ako presne mas nastavene rozvody
Děkuji za odpověď, jen se ještě zeptám, tohle sledovat má význam jen u PD nebo i u obyčejné rotačky SDi podle toho poznám jestli mám rozvody nastaveny správně (neberu předvstřik, ten mám ok)??? A sledovat u teplého nebo studeného motoru? Díky...
BMW e60 525d 2993ccm 145kW FL 2007- moje nová láska :punk: ...
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

U PD je výhoda, že je snímač jak na vačce tak na klice, díky tomu si jednotka udělá tu synchronizaci, viz. vag, ale tohle u rotačky není, sice naladíš čerpadlo aby byl předvstřik ok podle základního nastavení, ale jak je načasovaná vačka s klikou to nepoví.
Uživatelský avatar
live69
Aktivista
Příspěvky: 2437
Registrován: 11 říj 2008, 11:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Tábor

Příspěvek od live69 »

Martin.R píše:Svíčkama to nebude. PD chytne bez žhavení i v -17cti stupních (na několika autech osobně vyzkoušeno)
Jdi po naftě, čerpadlo v nádrži, průchodnost filtru, padání nafty, tandem.....
Nejlepší by bylo to napíchnout, jestli tam neni taky nějakej bordel v elektrice.
tyky vyzkoušeno passat avf -15 a celkem v poho až na ten rambajz a okta ATD -13 a celekm to šlo a u obou aut šla jen jedna hžavka
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO :-)
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
Cupra.TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 165
Registrován: 27 pro 2009, 11:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od Cupra.TDI »

a chytlo vám to hned nebo to parkrát otočilo a až pak to chytlo????
Audi A4 1.9 TDI Avant, EGR OFF, KAT OFF
Hybrid Oleg (turbopower), Chip Reesha
Uživatelský avatar
live69
Aktivista
Příspěvky: 2437
Registrován: 11 říj 2008, 11:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Tábor

Příspěvek od live69 »

otočilo to a řek bych hned jen zvuk šílenej a přidalo si to na chvilku volnoběh :-)
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO :-)
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
Martin.R
Aktivista
Příspěvky: 2228
Registrován: 22 srp 2007, 11:07
Odpovědi: 1
Bydliště: Kousek od Vlašimi

Příspěvek od Martin.R »

live69 píše:
Martin.R píše:Svíčkama to nebude. PD chytne bez žhavení i v -17cti stupních (na několika autech osobně vyzkoušeno)
Jdi po naftě, čerpadlo v nádrži, průchodnost filtru, padání nafty, tandem.....
Nejlepší by bylo to napíchnout, jestli tam neni taky nějakej bordel v elektrice.
tyky vyzkoušeno passat avf -15 a celkem v poho až na ten rambajz a okta ATD -13 a celekm to šlo a u obou aut šla jen jedna hžavka
Přesně PD prostě musí chytit i bez žhavení. Dneska ráno -10st. v nádrži mlíko (zatim ještě tekutý) z MEŘA+benzín+VIF a start na tři až čtyři otočení. Trochu zachrchlalo, zakouřilo a jedééém. Druhý auto ta samá náplň v nádrži, ale stará rotačka R5 2,5TDi a to samý.
Elektronika auta a technika........
776 829390
Uživatelský avatar
Fidorek
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Registrován: 05 říj 2009, 14:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Fidorek »

tak po zbytek zimy byl klid a dneska zas špatný :( Auto po 2 dením stání nešlo nastartovat :( motor točí točí, otáčky na cca 200 a nechytá.... asi po 10minutovim trápení starteru naskočil s neuvěřitelnym zahulenim z vejfuku :o
Jinak startuje na drc a bez probémů, ale občas to takhle nejde, stalo se mi to už potřetí za půl roku z toho 2x v zimě což sem přičítal nízkým teplotám, ale dneska asi 6°C....
Jinam rozvody nedávno dělaný, všechny filtry a náplně měněny před cca 5tisícema. Nafta se zdálo že tam šla nebo aspon bylo slyšet že čerpadlo v nádrži nasaje ;)
Myslíte že by to mohla dělat chcípací klapka? že by mohla zůstat zavřená/zatuhlá? kde vlastně je? má vůbec PD chcípací klapku :? možná melu blbosti, ale zdálo se mi že jako vždycky tam byl náznak chycení ale v tom ho něco utlo a pak zas a zas a zas.....
VAG nemam :(
VW Passat 3BG 1.9TDI 96Kw AVF 6-kvalt
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“