
Jinak čerpadlo v nádrži zkontroluju jestli je slyšet, občas šplouchnutí zezadu bylo slyšet ale zkontroluju jestli to dělá i teď radči

Moderátoři: šulda, Moderátoři
podla Etky su min dva druhy. Rozmerovo su rovnake ale nieco je ine. Lebo je tam aj rozdiel v cene. Dnes ich odskusam ci vobec zhavia...usetril som a mozno budem musiet kupit take co tam patriaboobika píše:na ATD nejsou žhaviče zrovna drahé, řekl bych, že jako na všechny ostatní.
jinak myslíte, že při -8st. nenastartuje pd-čko jen kvůli žhavičům? zkoušel jsem to párkrát ve větších mrazech bez žhavení a vždy chytlo. vydává to sice zvuky, jak kdyby se blok trhal v půlce, ale chytne.
padanie poznas ze ti to dlho toci, akurat ak je tam podavacka tak to neni az tak znatelne, ta to dotlaci...zacni od cerpadla v nadrzi ci vobec zijeFidorek píše:Možná další hloupá otázka ale jak se pozná že padá nafta? Když odpojim ten palivovej filtr tak by tam nebyla naftaZkusim to dneska prolíst.
Osobně si myslim že je taky problém v naftě a né ve žhavení protože žhavičky jsou nový a žhaví toAle jako by točil naprázdno, prostě nemá ani snahu chytnout jen točí naprázdno.
OT:tomiisp píše:predvstrik ne, akurat se kontroluje nastaveni rozvodu na VAGu (Merane hodnoty, skupina 004 a policko uplne vpravo, idealne by tam nelo byt 0.0 , odchylka +/-0.5 je ok, nad +/- 3 nebo 4 uz to ma problem chytnout)Fidorek píše:Možná to bude znít hloupě ale mam v tom těď gulášu PD se teda předvstřik neřeší a je to jen záležitost rotaček?
synchronizacia vacka-kluka tj. ako presne mas nastavene rozvodyRider.23 píše:OT:tomiisp píše:predvstrik ne, akurat se kontroluje nastaveni rozvodu na VAGu (Merane hodnoty, skupina 004 a policko uplne vpravo, idealne by tam nelo byt 0.0 , odchylka +/-0.5 je ok, nad +/- 3 nebo 4 uz to ma problem chytnout)Fidorek píše:Možná to bude znít hloupě ale mam v tom těď gulášu PD se teda předvstřik neřeší a je to jen záležitost rotaček?
Můžu se zeptat, co přesně znázorňuje to čtvrté pole ve skupině 4? Čeho je to hodnota?
Děkuji za odpověď, jen se ještě zeptám, tohle sledovat má význam jen u PD nebo i u obyčejné rotačky SDi podle toho poznám jestli mám rozvody nastaveny správně (neberu předvstřik, ten mám ok)??? A sledovat u teplého nebo studeného motoru? Díky...tomiisp píše:synchronizacia vacka-kluka tj. ako presne mas nastavene rozvodyRider.23 píše:OT:tomiisp píše: predvstrik ne, akurat se kontroluje nastaveni rozvodu na VAGu (Merane hodnoty, skupina 004 a policko uplne vpravo, idealne by tam nelo byt 0.0 , odchylka +/-0.5 je ok, nad +/- 3 nebo 4 uz to ma problem chytnout)
Můžu se zeptat, co přesně znázorňuje to čtvrté pole ve skupině 4? Čeho je to hodnota?
tyky vyzkoušeno passat avf -15 a celkem v poho až na ten rambajz a okta ATD -13 a celekm to šlo a u obou aut šla jen jedna hžavkaMartin.R píše:Svíčkama to nebude. PD chytne bez žhavení i v -17cti stupních (na několika autech osobně vyzkoušeno)
Jdi po naftě, čerpadlo v nádrži, průchodnost filtru, padání nafty, tandem.....
Nejlepší by bylo to napíchnout, jestli tam neni taky nějakej bordel v elektrice.
Přesně PD prostě musí chytit i bez žhavení. Dneska ráno -10st. v nádrži mlíko (zatim ještě tekutý) z MEŘA+benzín+VIF a start na tři až čtyři otočení. Trochu zachrchlalo, zakouřilo a jedééém. Druhý auto ta samá náplň v nádrži, ale stará rotačka R5 2,5TDi a to samý.live69 píše:tyky vyzkoušeno passat avf -15 a celkem v poho až na ten rambajz a okta ATD -13 a celekm to šlo a u obou aut šla jen jedna hžavkaMartin.R píše:Svíčkama to nebude. PD chytne bez žhavení i v -17cti stupních (na několika autech osobně vyzkoušeno)
Jdi po naftě, čerpadlo v nádrži, průchodnost filtru, padání nafty, tandem.....
Nejlepší by bylo to napíchnout, jestli tam neni taky nějakej bordel v elektrice.