jj, je to pravda, omlouvám se za mystifikaci, zmátlo mě, že na cc-autodíly, tam mají napsanou i O1, ten 038105269D by měl být opravdu jednohmotnostní na O2
Pokud to někdo ví, jaké jsou vlastně rozdíly mezi těma setrvákama?
Např. 1Z a ATD nebo tou origo jednohmotou na OII, ta si myslím že bude udělaná tak aby jí nebylo potřeba stáčet zezadu a setrvák ATD/1Z je stejnej ne?
Tomas.cz píše:Pokud to někdo ví, jaké jsou vlastně rozdíly mezi těma setrvákama?
Např. 1Z a ATD nebo tou origo jednohmotou na OII, ta si myslím že bude udělaná tak aby jí nebylo potřeba stáčet zezadu a setrvák ATD/1Z je stejnej ne?
Díky
Nevím to ,ale ten na OII bude mět tu dosedací plochu na kliku o cca 4mm blíš k motoru, než ten origo ATD.
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
nemám, proto jsem ani nevěděl, že už ta origo jednohmota je, když to konkrétně nehledáš, tak nevíš, jinak právě mě zmátlo to, že na cc-autodíly, tam maj jak O1 tak O2, podle origo čísel jsou ale setrváky do O1 a O2 jiný, jak už Toby zmínil, je rozdíl asi 4mm v posunutí setrváku, O2 ho mají jakoby dál od motoru, proto se ty ATD/1Z musí stáčet, jinak dvouhmota z O2 100% nejde do O1, ale možná, že tady u tý jednohmoty to mají odzkoušený, že to funguje i v O1, ale moc se mi to nezdá
no podle toho čísla co je odlitý to nenajdeš, je to jak s jednohmotou na O1, tam je taky uplně jiný číslo, než podle, kterýho se objednává, toto by mělo být správně
Pokud to někdo ví, jaké jsou vlastně rozdíly mezi těma setrvákama?
Např. 1Z a ATD nebo tou origo jednohmotou na OII, ta si myslím že bude udělaná tak aby jí nebylo potřeba stáčet zezadu a setrvák ATD/1Z je stejnej ne?
Díky[/quote]
Ten jednohmotnosti setrvak na OII 038195273D co má P_J na fotce nejde do OI.
Je vyšší než ty do OI,někde ještě mám fotku,jak to bylo opřený.
(rýhy na přítlačáku)
Osobní zkušenost.
To sem si tenkrát vyslech od mechanika co sem to koupil za kradenou sračku.
však to jsem i psal, že zaměňovat setrváky mezi O1 a O2 nejdou, proto mě to zmátlo i na těch cc-autodílech, že tam má napsanou i O1 a to je blbost, je rozdíl právě v tý výšce, jinak 1Z a ATD je pořád jeden a ten samej setrvák, dával se dokonce i do 2,0 16V benálů v G3 a Passatech
Huml píše:však to jsem i psal, že zaměňovat setrváky mezi O1 a O2 nejdou, proto mě to zmátlo i na těch cc-autodílech, že tam má napsanou i O1 a to je blbost, je rozdíl právě v tý výšce, jinak 1Z a ATD je pořád jeden a ten samej setrvák, dával se dokonce i do 2,0 16V benálů v G3 a Passatech
Už sme si stím hrali Je fakt dal, posunetej do prevodovky. Po namontovaní do O1 starter neotocil, tak se to rozebralo a zuby byli seklý v obalu jen nevím jestli to byla spravná převodovka ale asi jo EGS nebo tak neco.