Problem so startom(studeny) alebo po cca 8hodinach

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Mas alebo si mal podobny problem ako ja?

Ano-ak ano podel sa so mnou prispevkom ako sa javi problem tebe
4
50%
Nie
4
50%
 
Celkem hlasů: 8

Uživatelský avatar
vitusmotuz
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Registrován: 17 lis 2009, 13:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od vitusmotuz »

No takze LED pri startovani blikala, ale motor potom nechytil - respektive chytil a hned ho zadusilo koli tej diode.Potom som namiesto diody dal multimeter a zmeral som napatie (V) to bolo vid foto:

Obrázek

urobil som aj video podotykam motor bol zohriaty kedy startuje dobre :

http://www.youtube.com/watch?v=aAbs9pBHbJM

http://www.youtube.com/watch?v=2RNHfZWItd0

Zajtra to skusim zmerat multimetrom za studena ci bude tiez davat tie iste hodnoty napatia (V)
Teraz: VW Touran 2.0 TDI 8V 103kW;Highline 2008; Kód motora: BMM; Kód prevodovky: KNR;
Kedysi: VW Polo 1,4 16V; Comfortline 2003 kod motora BBY č.prevod. GET;
Diagnostika: USB OBD II K+CAN; VCDS 17.1.3 CZ by jokir
Uživatelský avatar
vitusmotuz
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Registrován: 17 lis 2009, 13:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od vitusmotuz »

tak a je tu zaver mojho problemu.Konecne som chybu odstranil.Uz som bol naozaj v koncoch ziadna chyba v pamati zavad vsetko sa spravalo standartne uz som sa zmohol aj na VW servis a nic jednoducho pomoz si sam :) Aj ked tazko vybral som von snimac G28 a vymenil ho za druhy taktiez som mal cerpadlo tak som vyskusal aj to vymenit.Po vymene moja laska chytila druhy dych :P a dodnes startuje na prvy sup :) takze toto je moj zaver.Myslim si vsak, ze to bolo tym snimacom G28 pretoze ked som kukal cez diagnostiku tlak paliva tak ten sa zhodoval s tlakom stareho cerpadla.Takze ak bude mat ktosi podobny problem tu ma riesenie !
Teraz: VW Touran 2.0 TDI 8V 103kW;Highline 2008; Kód motora: BMM; Kód prevodovky: KNR;
Kedysi: VW Polo 1,4 16V; Comfortline 2003 kod motora BBY č.prevod. GET;
Diagnostika: USB OBD II K+CAN; VCDS 17.1.3 CZ by jokir
Csala
Přispěvovatel
Příspěvky: 741
Registrován: 24 led 2006, 08:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Snina

Příspěvek od Csala »

Mal som podobny problem so snimacom otacok na 2.2DTI. Bol zavisly od teploty. Studeny bol OK, pri zohriati zakapal. Ze je to bezna zavada tychto snimacov. Inac bol od Bosch. Kupil som nejaky taliansky, bol sice drahsi ako Bosch, ale bez problemov.
Opel Omega C 2.2DTI r.v.2001, Fiat Croma 1.9 TDid r.v. 1989 - ex
Uživatelský avatar
vitusmotuz
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Registrován: 17 lis 2009, 13:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od vitusmotuz »

no lenze u mna bol problem praveze iba po dlhom stati cca 6-8 Hodin nezalezalo ci bol studeny alebo nie.Uz ked sa pretocil stale startoval na prvy akurat rano na prvy krat nechcel chytit ani bohovi musel som vypnut kluc a znova startovat potom uz chytil.
Teraz: VW Touran 2.0 TDI 8V 103kW;Highline 2008; Kód motora: BMM; Kód prevodovky: KNR;
Kedysi: VW Polo 1,4 16V; Comfortline 2003 kod motora BBY č.prevod. GET;
Diagnostika: USB OBD II K+CAN; VCDS 17.1.3 CZ by jokir
Non1
Přispěvovatel
Příspěvky: 785
Registrován: 11 čer 2008, 20:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od Non1 »

Na TDi som sa stretol s problémom, že keď popršalo, auto nenaštartovalo, ak bolo sucho, bez problému, pamäť prázdna. Nakoniec som zistil prasknutý konektor na čidle otáčok. Ak to zavlhlo, proste to nedávalo signál. Po výmene bez problému. Elektronika je sviňa, stačí málo a pritom taká prkotina a je vymaľované.
Pokiaľ to má kolesá alebo kozy, tak s tým budú čoskoro problémy...
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14453
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

A hlavně na takovou prkotinu přijít :bang:
Uživatelský avatar
vitusmotuz
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Registrován: 17 lis 2009, 13:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od vitusmotuz »

vsak toto je najhorsie vidite rok som sa s tym trapil sice nie tak intenzivne iba pomalych skuskach no par mesiacov dozadu sa moje hladanie dost z intenzivnilo vzhladom na to, ze rano som startoval na druhy krat - proste horsie nez skodovka kua a to ma dost sralo.No inak ten snimac nevykazoval ziadnu chybu ba ked som ho aj vytiahol vobec vizualne nebol niako poskodeny takze tomu nechapem.Ako som spominal vymenil som ho za pouzivany a vymenil som aj palivove cerpadlo ale to podla mna nemalo na moj problem vplyv.Teraz uz funguje skoro 2tyzden uplne v pohode
Naposledy upravil(a) vitusmotuz dne 04 pro 2010, 17:14, celkem upraveno 1 x.
Teraz: VW Touran 2.0 TDI 8V 103kW;Highline 2008; Kód motora: BMM; Kód prevodovky: KNR;
Kedysi: VW Polo 1,4 16V; Comfortline 2003 kod motora BBY č.prevod. GET;
Diagnostika: USB OBD II K+CAN; VCDS 17.1.3 CZ by jokir
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Příběhy vadných serií snímačů /např.fiat/ jsou známy..Lepší origo snímač z vrakoviště než levné nové sračky...kdoví odkud...
nepropadat panice...
Non1
Přispěvovatel
Příspěvky: 785
Registrován: 11 čer 2008, 20:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od Non1 »

Veru. Nové sračky made in China a je to.
Pokiaľ to má kolesá alebo kozy, tak s tým budú čoskoro problémy...
Ed01_47
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 17 lis 2009, 19:27
Odpovědi: 0

snimac g28 - zle startovanie za tepla, za studena OK

Příspěvek od Ed01_47 »

posledne dva dni sa zacal motor spravat "divne"
a riesil som rovnaky problem so startovanim, akurat u mna to bolo opacne.

Za studena bezproblemov, akonahle sa motor zohrial na cca 80 stupnov /sledovane cez VAG/ vyhodilo chybu a motor isiel do nudzoveho rezimu alebo ak bol prave na volnobehu tak zhasol.
opatovny start bol dlhe tocenie a po naskoceni motor siel max do 3000 otacok.

motor 1,4 16V 63kW kod BXW , 47500km

prejavy poruchy:
spadnutim rucicky otackomera na 0, vozidlom jemne trhlo ale motor bezi dalej.
Odpoji tempomat a max otacky ktore dovoli vytocit su do 3000ot/min.
Obcas sa moze rosvietit aj kontrolka emisii /motorcek , zlta ikona/

Po vychladnuti je vsetko OK, bezproblemovy start aj beh motora bez obmedzenia otacok

Vo Vagu sa obcas vyskytla niektora chyba z nasledujucich:
/obcas iba jedna, obcas viacere naraz/

16400 - rada valcu 1: snimac polohy vac.hrid.(G40)/otacek motoru (G28): nespravny pomer
P0016 - 000 - - - Sporadická

16706 - cidlo otacek motoru (G28): zadny signal
P0322 - 000 - - - Sporadická - Kontrolka závad ZAP

17746 - rada valcu 1: snimac polohy vack./klik. hridele (G40)-prerusen / zkrat na plus
P1338 - 000 - - - Sporadická

Chybu som riesil podla DP /kontrola snimaca, kablov k nemu/
vsetky podmienky : bateria minimalna hodnota, hodnota napatia v konektore medzi 1 a 3 pinom je tak ako ma byt.
Prepiskali sa kable k RJ, su OK.

Na prvej strane bolo info ze motor nenaskoci ak nie je snimac g28 funkcny.
Na mojom to tak nebolo , motor naskocil a isiel aj BEZ zapojeneho snimaca g28, vtedy bezal iba na snimac vackoveho hriadela g40...

vymeneny snimac G28 vyriesil vsetko , motor ide ako novy,
startuje len co je kluc blizko startovacej skrinky :D

p.s.
vitusmotuz dakujem za tvoje foto, pomohlo

dam tu aj svoj postup, snad to tiez niekomu pomoze:

motor 1,4 16V BXW - umiestnenie a vymena snimacov G40 a G28
Obrázek

G40 /snimac otacok VACKOVEHO hriadela/
sa nachadza pod plastovym krytom so znakom.
/kod v etke 036907601E pre BBZ, BKY, BXW - snimac otacek viko hlavy valcu/
ostatne motory maju samozrejme ine kody ;)
Obrázek

Demontaz:
- odskrutkovat 4 skrutky /torx 30/, odstranit kryt,
pod krytom bude vidiet 4x zapalovacie cievky
a na pravej strane je osamotene cidlo G40, uchytene je skrutkou torx 30
- konektor strandardne odpojit /potlacit jazycek smerom hore a tahat konektor/
- povolit torx, vybrat snimac, dat novy a zmontovat naspat opacnym sledom ako demontaz.
odporucam dat si pozor aby vam nic nespadlo do vnutra kde je cidlo
Vymena je velmi jednoducha a rychla.

G28 /snimac otacok, KLUKOVEHO hriadela/
je trochu ina chutovka, taka gynekologicka ;)
/kod v etke 036906433E pre kod motra BXW, ostatne motory maju samozrejme ine kody ;) /
Obrázek

Umiestnenie na 1,4 16V kod BXW je ako vidiet na foto na strane vodica /lava v smere jazdy/
nachadza sa na bloku motora, zozadu, pod sacim potrubim.
Pristup k nemu je horsi, pouzit sa da iba lava ruka zo strany spolujazdca

Demontaz:
- demontovat plastovy box s filtrom komplet
- rukou nahmatat konektor a odpojit ho
/pozerat sa na to co robite da zhora ked si "lahnete" na motor/
- dat prec prachovy uzaver /guma profilovana/
- imbusovym klucom povolit skrutku, ktora drzi snimac
odporucam dat si pozor aby vam nic nespadlo do vnutra kde je cidlo
Pozor aj na ten imbus nech tam nespadne pri povolovani skrutky
- vybrat snimac, vlozit novy,
- pritiahnut skrutku s imbus hlavou, prachovka, konektor, sanie vsetko v opacnom slede ako demontaz.

Zmazat chyby v RJ motora a mozete sa tesit opat z bezporuchovej jazdy.

:yes:


Edit: oprava textu
VPetr
Přispěvovatel
Příspěvky: 549
Registrován: 10 úno 2008, 20:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od VPetr »

Posledni dobou prichazim na to ze pokud nejde nastartovat motor...vypnes zapal.a startujes znova a chyti,pak je to s velkou pravdepodobnosti snimac na vacce...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“