TDi natankoval som benzín.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
TDi natankoval som benzín.
Majstri nenašial som to tu na fore dnes som natankoval do Passata 81kw AFN benzín kde ho mám vypustiť čo treba vymeniť prosím o radu.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2767
- Registrován: 24 led 2006, 11:32
- Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno
No M2T bych zrovna nepřidaval to je nejhorši olej co je, malo maže a tvoři hodně karbon ne nadarmo se mu říká zabíječ motoru. Dej jakejkoliv olej pro 2takt krom M2T. Pokud jsi natankoval oběmově max 30% benzinu do nafty je to v pohodě, jen přidej olej, pokud víc tak musíš přidat naftu a olej a nebo vyčerpat nadrž.
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
No je to horšie už mi svietila rezerva a šupol som tam 40l benzínu.Z pumpi som prešiel 2 km už sa mi zdalo že sa niečo deje zastavil som pred obchodom nakúpiť vypol bežiaci motor.Ale ked som nastúpil už som nevedel naštartovať.po pol hodine som si pozrel bloček a vidím že som tankoval benzín.už som ho vitiahol a nádrž vytrel do sucha.zajtra kupilm naftový filter a čo dalej.
Kolega do suché nádrže HDI dal benzín,přejel město a až když se změnil zvuk,tak mu to došlo..Vyčerpal nádrž dolil naftu a jezdí a je to půl roku a nic....Vysál bych filtr,přetlačil pumpičkou přes čerpadlo,odpojil trubky a vystříkal sračku a natočil a nechal na volnoběh spářit....
To já se svým benzinem /karburátor/ popojel tak 100 metrů od pumpy a konec...To cítí naftu a je po něm.... 


nepropadat panice...
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 935
- Registrován: 19 črc 2009, 20:47
Já bych ten benzín vysál hadící třeba na stáčení vína, abys mohl benzín použít, filtr bych každopádně vyměnil odpojil bych trubky mezi čerpadlem a vstřikovači, pak bych trubky nasadil a injekcí s naftou bych nakrmil čerpadlo a potrubí mezi filtrem a nadrží, pak bych dolil nádrž aspoň 20.l nafty, do 1,5.hod by si ti mohl zvládnout.
Nevím kde si proto píši tento postup, mě tyto věcí stávají vždy v nějaké řiti.
Nevím kde si proto píši tento postup, mě tyto věcí stávají vždy v nějaké řiti.
No asi som to zvládol zavolal som ešte kámovi zo značkového servisu skoda povedal mi: kompletne som vyčistil nádrž vytrel do sucha vyfúkal som potrubie na potvoru som kúpil zlý filter ten uzavretý mal som kúpiť ten zo závitom podobný olejovému nemal som na výber ten od benzínu som vyfúkal a prepláchol s naftou potom som ho do plna nalial naftop cez dieku regulátora a uzavrel.Asi 10x som zapol zapalovanie a začal štartovať vstrekovacie čerpadlo som nechal tak asi po 4 krátkych štartoch mi začal naskakovať motor potom som spravil dlhý štart a naskočil a už ide bol som na skušobnej jazde asi 5 km.
A TERAZ SA MI TISKA OTAZKA?????????Ešte stále mám vymeniť ten filter??????A druhá: Mohlo sa mi pokaziť vstrekovacie čerpadlo alebo neskôr sa môžu ukázať následky benzínu na čerpadle?Natankoval som 30 l nafty ešte tam treba ten VIF? či ako sa volá.
ZA RADY DAKUJEM 1.9 TDi AFN.
A TERAZ SA MI TISKA OTAZKA?????????Ešte stále mám vymeniť ten filter??????A druhá: Mohlo sa mi pokaziť vstrekovacie čerpadlo alebo neskôr sa môžu ukázať následky benzínu na čerpadle?Natankoval som 30 l nafty ešte tam treba ten VIF? či ako sa volá.
ZA RADY DAKUJEM 1.9 TDi AFN.
V poho, pokud tam naleješ 10l benzínu, dolej 40 litry vyfritu a pokud by už od začátku bylo jasný, že se to tam nevejde, tak přidej nějakej převoďák, kterej to trochu zahustí.lukas1 píše:Take se mi stalo - trochu pres 10l benzinu. Dotankoval jsem ihned naftu a pridal extra davka vifu, auto jelo vpohode, ale pak spatne startovalo. Pro jistotu vycerpana nadrz a vymenen filtr. Vesele jezdim dal.

Takhle už jsem vyjel 20 nádrží a v poho

blil bychhranicka píše:V poho, pokud tam naleješ 10l benzínu, dolej 40 litry vyfritu a pokud by už od začátku bylo jasný, že se to tam nevejde, tak přidej nějakej převoďák, kterej to trochu zahustí.lukas1 píše:Take se mi stalo - trochu pres 10l benzinu. Dotankoval jsem ihned naftu a pridal extra davka vifu, auto jelo vpohode, ale pak spatne startovalo. Pro jistotu vycerpana nadrz a vymenen filtr. Vesele jezdim dal.![]()
Takhle už jsem vyjel 20 nádrží a v poho
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.