Vrtání

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Vici
Aktivista
Příspěvky: 7564
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

Jedině snad, pokud je spodek 2,0 8v použitelný místo spodku ASZ/ARL a je stějně dimenzovaný, jen s větším objemem tak kdyby někdo stavěl motor od základu, tak to rovnou použít... jako bonus
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Marek77 píše:
TDI tech píše:2.0TDI ma koly minimalizovaniu hluku a vibracii o 3 vyoseny piestny cap. Proste diera v pieste pre piestny cap je 3 stupne dostrany mimo os ;)
Vyosení pístního čepu má snad každý motor, ne? To je sto let stará věc přece. Není to kvůli hluku, ale kvůli překonávání horní úvrati.
ee, Vyosenie piestneho capu je novinka poslednych asi tak 8 rokov. A je to prave koly minimalizovniu hluku. Motor produkuje najviac hluku prave vtedy ked prestrihava v hornej uvrati. Vtedy sa totiz v tom momente akoby nachvilku sprieci co ma za nasledok nadmerny hlok. Soudruzi inziniri z japonska konkretne Hondy pred zopar rokmy prisli nato ze ked vyosia piestny cap o 3 az 5 stupnou docielia to ze piest bude mierne skrizovany furt tym padom ho uz nebude krizovat pri prestrihavani v HU. Intenzita hluku sa znizi. U koncernu VAG mali tuto noviku az motory BKD/BKP/BMM/BMN/BRTatd. ;)
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

Vici píše:Jedině snad, pokud je spodek 2,0 8v použitelný místo spodku ASZ/ARL a je stějně dimenzovaný, jen s větším objemem tak kdyby někdo stavěl motor od základu, tak to rovnou použít... jako bonus
no jen tak použít nejde, je tam jinak snímání otáček kliky, podle mě to normálně nemá smysl, dělat z 1,9 dvoulitra, ale před časem mě právě napadla jiná věc, udělat 2,0 16V řízenej EDC 15 jednotkou, tak, že bych použil blok ASZ/ARL, nechal ho převrtat na 2l a nacpal do toho písty a ojnice ze 16V a na to 16V hlavu, na okruhy jak dělaný :D
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Huml píše:...
Zvidava otazka: co Ti brani? ;) Uz aby to bylo, drzim palce a fandim z plna hrdla.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

nebrání nic, ale chybí někdo kdo by to chtěl zafinancovat :D
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

inak podla mna ma uprava hlavy vacsi vyznam ako uprava objemu..
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

no však proč myslíš, že jsem měl v plánu stavět toho 16V ;) tam bych nemusel v podstatě upravovat nic
tomtt250
Přispěvovatel
Příspěvky: 50
Registrován: 25 črc 2009, 19:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od tomtt250 »

uprava hlavy to by me tak trochu zajimalo,,,treba nejake info od nekoho kdo to ma..jeho poznatky a dojmy
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7564
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

myslím že TDIFUN brzy bude mít brzy spoustu užitěčných informací a nabídek :-)
Thomy
Aktivista
Příspěvky: 1122
Registrován: 11 kvě 2008, 09:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešovsko

Příspěvek od Thomy »

mimochodem tím vrtáním jsem myslel například zvýšit obsah na 2,2l. zvládl by to blok?
Octavia I ASV
Impreza WRX 195kW
Uživatelský avatar
wr8
Přispěvovatel
Příspěvky: 762
Registrován: 05 úno 2007, 23:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Kunštát
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od wr8 »

a co písty?ty tam nebudou?
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Vim o jednom, ktery to pocital a maximalni mozny (jeste bezpecny)extrem vychazel tesne pod 2,1l.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
moucha
Přispěvovatel
Příspěvky: 601
Registrován: 14 úno 2010, 14:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Jindřichův Hradec

Příspěvek od moucha »

Třeba profituning Lupo je převrtané na 2,1l
Fabia ATD 74kW Powered by MoraviaTuning
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“