fabia tdi pd 74kw na vyfrit
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
fabia tdi pd 74kw na vyfrit
Tak jsem se chtěl opět poradit zkušených! a to s timhle vozem a jeho provoz na vyfrit,jelikož jsem prodal escorta,tak se chystám v létě provozovat fabiu tdi 74kw r.v. 2001 na vyfrit,mam s tim akorad dobre zkusenosti:) naštěstí a nevím jak tento motor snáší olej,jelikož s escortem jsem až do mrazů jezdil skoro jen na olej až v -5 stupních jsem dával měřo nebo naftu a v létě jen na olej,jak s timto vozem postupovat,co nejprve udělat než provozovat tenhle vuz na olej,myslím tim bez přestavby,ted přez zimu nebudu jezdit na olej,abych to neponičil... Ale v létě se chystám.
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
já uz bych se na to vysral. do oktavky mi bylo receno ze tam muzu vse nalejt. to byla rotačka, jezdil sem na olej z kauflandu, a pak na trafo olej. a oddelal sem 3 vstrik.čerpadla. pote sem mel Passata V6 tdi a čerpadlo sem zlikvidoval taky. NIkomu tu nic nezazlivam, pamatuju si ja mi P.Slovaček napsal at to tam leju, a kdyby to hulilo at se ozvu. Ono to nehulilo jen pomalu slabl vykon a nakonec sem ho musel vymenit za blby Punto 1,2 8V 44Kw protoze passat zacal ve meste zrat 25l/100km. A to neprehanim. navic to nejelo vice jak 130.
Takze sem mel hezky auto a domrdal sem ho volejičkama.
ted mam jen dluh a pitomi punto na kterym odeslo ted v mrazech ABS.
Takze sem mel hezky auto a domrdal sem ho volejičkama.
ted mam jen dluh a pitomi punto na kterym odeslo ted v mrazech ABS.
a kolik si na olej najel na tý octávce a na tom passatu? ta 2,5TDI V6 má čerpadlo blbý sama od sebe těch příspěvků je tady na foru k tomuhle motoru hafo.Ivanek007 píše:já uz bych se na to vysral. do oktavky mi bylo receno ze tam muzu vse nalejt. to byla rotačka, jezdil sem na olej z kauflandu, a pak na trafo olej. a oddelal sem 3 vstrik.čerpadla. pote sem mel Passata V6 tdi a čerpadlo sem zlikvidoval taky. NIkomu tu nic nezazlivam, pamatuju si ja mi P.Slovaček napsal at to tam leju, a kdyby to hulilo at se ozvu. Ono to nehulilo jen pomalu slabl vykon a nakonec sem ho musel vymenit za blby Punto 1,2 8V 44Kw protoze passat zacal ve meste zrat 25l/100km. A to neprehanim. navic to nejelo vice jak 130.
Takze sem mel hezky auto a domrdal sem ho volejičkama.
ted mam jen dluh a pitomi punto na kterym odeslo ted v mrazech ABS.
Skoda Octavia I combi 1,9TDI, 96kW, ASZ
Skoda Octavia II 4x4 combi 1,9TDI, 77kW, BKC
VW Caddy 2,0SDI, 51kW, BDJ
Skoda Octavia II 4x4 combi 1,9TDI, 77kW, BKC
VW Caddy 2,0SDI, 51kW, BDJ
ja mám tiež fábiu, 1.9 TDI PD 74 kW, r.v. 2004, pôvodne tam bol motor ATD a ten šlapal na olej vynikajúco, len škoda že sa odtrhla klukovka a rozbila motor... teraz tam mám motor AXR, no ten už toho nezvládne toľko oleja, takže musím dávať iný pomer ale ide to veľmi dobre!! na zimu som vymenil naftový filter za vodou ohrievaný a ráno nelievam olej ohriaty, + VIF ale na zimu je to celkom oprus, pokiaľ viac prituhne na -10 tak budem jazdiť asi len na naftu:(( cez leto sa neboj !!!:::D
ja mám tiež fábiu, 1.9 TDI PD 74 kW, r.v. 2004, pôvodne tam bol motor ATD a ten šlapal na olej vynikajúco, len škoda že sa odtrhla klukovka a rozbila motor... teraz tam mám motor AXR, no ten už toho nezvládne toľko oleja, takže musím dávať iný pomer ale ide to veľmi dobre!! na zimu som vymenil naftový filter za vodou ohrievaný a ráno nelievam olej ohriaty, + VIF ale na zimu je to celkom oprus, pokiaľ viac prituhne na -10 tak budem jazdiť asi len na naftu:(( cez leto sa neboj !!!:::D
Nevim, ja mam r.v. 2001,ale ma dost najeto,s escortem mam jen dobre zkusenosti,ale prodal jsem ho a poridil fabiu za slusny penize,prez zimu budu davat jenom naftu,ted je to o hubu,je fakt zima a bude bohuzel dlouha,ale od dubna jsem začal s escortem a skončil tak před měsícem a dobré,jelo to jako drak,ale fabia nevim, jiné čerpadlo,jinak vstřikování
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
lesek píše:a kolik si na olej najel na tý octávce a na tom passatu? ta 2,5TDI V6 má čerpadlo blbý sama od sebe těch příspěvků je tady na foru k tomuhle motoru hafo.Ivanek007 píše:já uz bych se na to vysral. do oktavky mi bylo receno ze tam muzu vse nalejt. to byla rotačka, jezdil sem na olej z kauflandu, a pak na trafo olej. a oddelal sem 3 vstrik.čerpadla. pote sem mel Passata V6 tdi a čerpadlo sem zlikvidoval taky. NIkomu tu nic nezazlivam, pamatuju si ja mi P.Slovaček napsal at to tam leju, a kdyby to hulilo at se ozvu. Ono to nehulilo jen pomalu slabl vykon a nakonec sem ho musel vymenit za blby Punto 1,2 8V 44Kw protoze passat zacal ve meste zrat 25l/100km. A to neprehanim. navic to nejelo vice jak 130.
Takze sem mel hezky auto a domrdal sem ho volejičkama.
ted mam jen dluh a pitomi punto na kterym odeslo ted v mrazech ABS.
no kokta odjela dejme tomu 20tis. a passat asi 6 tis ted sem se koukal do smlouvy a pasounka sem mel jen 4 a pul mesice. hlavne mi po nem zbyl jen dluh 140tis. kč
Kolik toho ročně najzdíte, že tam musíte lejt všechno možný? Počítal někdo z Vás třeba po 10tkm na kolik to ježdění včetně oprav vyjde? Nehledě na prakticky neexistující komfort při tankování... Kecat vám do toho nechci, nemám s tím zkušenosti, ale spíš mi to přijde jako divnej adrenalinovej sport.
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Tak počty jsou to celkem jednoduchý. V průměru kupuju řepkový olej v hypermarketech o 13 Kč na litr levněji než naftu na pumpě. Od začátku září do konce listopadu jsem vyjezdil cca 500 litrů řepky, což dělá úsporu 6500 Kč za 3 měsíce, a když to přepočítam, tak to dělá 26000 Kč za rok. Při teplotách na 10°C nebyl problém poměr 2:1 ve prospěch oleje, pod 10°C až do cca -3°C bezproblémů 1:1, jen teď posledních 14 dní jezdím čistou naftunogis píše:Kolik toho ročně najzdíte, že tam musíte lejt všechno možný? Počítal někdo z Vás třeba po 10tkm na kolik to ježdění včetně oprav vyjde? Nehledě na prakticky neexistující komfort při tankování... Kecat vám do toho nechci, nemám s tím zkušenosti, ale spíš mi to přijde jako divnej adrenalinovej sport.

AUDI A4 B8 3.0TDI
nogis píše:Kolik toho ročně najzdíte, že tam musíte lejt všechno možný? Počítal někdo z Vás třeba po 10tkm na kolik to ježdění včetně oprav vyjde? Nehledě na prakticky neexistující komfort při tankování... Kecat vám do toho nechci, nemám s tím zkušenosti, ale spíš mi to přijde jako divnej adrenalinovej sport.
Můžeš počítat.

Budu počítat letní měsíce: 5000km- tj. 400litrů oleje - vyfrit-1000kč
burák- 2400kč
celkem-3400kč na 5000km
To znamená že mě 1km stojí 68halířů. Takže 5000km mě stojí 3400kč.
Pokud budu jezdit na naftu tak je to 2,4kč na 1km, takže 5000km by mě stálo 12000kč
Takže za jeden letní měsíc ušetřím 8600kč. To je za 7 měsíců v roce kdy se dá jezdit na olej bez problémů 60tisíc korun. Jediný opravy co mám díky oleji že průměrně 2xdo roka vyměním na autě všechny žhavičky. Jiný opravy co by se daly přičíst na vrub jízdy na olej nemám. Filtrace a dovoz oleje mi zabere 4hodiny v měsíci.
Zimní uspory nebudu počítat, protože podle mrazu přidávám do oleje benzín a naftu, takže úspora není tak velká. A komfort při tankování nepotřebuju, strčím pumpu do sudu, hadici do nádrže a pumpuju, aspoň mám nějakou rozcvičku. A dál z toho mám dobrej pocit že vím aspoň co tankuju, na rozdíl od lidí co tankujou na pumpě patoky s vodou.