Škodi, keď ide na voľnobeh dlhšiu dobu?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Toto platí pro všechny motory, jak benzín, tak diesel.mori píše:chlapi plati to aj na SDI ja mam asi 3 km do prace cely tyzden jazdim na studeny motor skodim mu velaKornout píše:Já nastaruju a jedu, točím do těch 3000ot a topí to za chvilku, má to přece přídavné topení do vody.
Je pravdou, že pokud to auto necháváš na volnoběh ohřát je to na dlouho, za jízdy, kdy je motor v zátěži to je něco jiného.
Není to dobré, nejde jen o mazání, ale také o tepelné pnutí mt, ber v potaz, že hlava je hliník a blok litina, ideální stav je, když je motor ohřátej na provozní teplotu, což ty každej den min. o polovinu prodlužuješ. Aby ses nedivil, až ti odejde těsnění pod hlavou. V tvém případě bych uvažoval o nezávislém topení, necháž ho běžet 20min, auto bude taky ohřáté a nemáš žádnej studenej start. O spotřebě ani nemluvím, ta je u nt. oproti studenému mt. minimální.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
- chiptuning
- Aktivista
- Příspěvky: 2519
- Registrován: 23 led 2006, 19:59
- Bydliště: plzen
- Kontaktovat uživatele:
Máš V6, ktorý aj na voľnobeh zožerie oveľa viac ako naše R4, je menej úsporný a viac kúri. Ak je mráz a naštartuješ R4 TDI, a necháš ho vrčať hodinu, ručička teplomera sa ani nepohne. Začne trochu kúriť, ale je to bieda.lubomt píše:no neviem ako vam,ale mne sa za 15 min zohreje dostatocne,za 2min jazdy sa nezohreje vobec
Nemá to význam. Treba kúpiť nezávislé kúrenie, alebo naštartovať a hneď opatrne vyraziť. Motor to prežije... ten príklad s TAXI je celkom dobrý.
Rozmrazovač okien v sprejiTomm píše:A co kdyz je namrzly predni okno zevnitr?
Dokud nevyjedu, neohreje se vzduch na rozmrznuti skla. Pokud vyjedu, nic nevidim.
G5 ma uz el. spiralu na vyhrivani a topi i kdyz ma voda jeste bod mrazuCoz mi v G4 mooooc chybi.
Tie GV to majú všetky? Aj sociálky? U kamaráta som to skúšal, má 2x GV a ani jeden to nemá
No tak me to taky nedela vzdycky, jen kdyz tam zustane vlhkost, to je jasny. Ne vzdy ma clovek cas pul hodiny vetrat auto... (den predem vecer)Alex píše:Rozmrazovač okien v sprejiTomm píše:A co kdyz je namrzly predni okno zevnitr?
Dokud nevyjedu, neohreje se vzduch na rozmrznuti skla. Pokud vyjedu, nic nevidim.
G5 ma uz el. spiralu na vyhrivani a topi i kdyz ma voda jeste bod mrazuCoz mi v G4 mooooc chybi.
Treba odstrániť zatekanie do auta, vysušiť ho, a nemalo by namŕzať zvnútra. To mi robila iba Š120, v ktorej som mal samozrejme vďaka "vetracím otvorom" v dlážke (vyhnité diery) stále mokrý koberec a v zime som zažíval presne to čo spomínaš. Katastrofa. Už nikdy viac to nechem zažiť
Okná zamrznuté zvnútra aj zvonka, oškrabem, vyrazím, a za 30 sekúnd zase nič nevidím.
Ale GIV ani Octavia mi to už nerobí, zvnútra nikdy. Aj keď parkuje celú zimu na ulici.
Tie GV to majú všetky? Aj sociálky? U kamaráta som to skúšal, má 2x GV a ani jeden to nemá.. teda takto- kým nie je teplá voda, nič nekúri, absolútne nič. Jeden je TDI 77 a druhý 1,4 16V.
S tim vyhrivanim nevim jestli i socialky, ja se s tim setkal u Sportline 2.0TDI.
to vyhrievanie vody má aj G4,akonahle nastartujes a je voda studena /neviem ci to zapina aj ked nemrzne/ tak zapnu sa také akoby zhavice,ktoré sú zapustené do potrubia s chladiacou kvapalinou
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
Vlhkost v aute je pruda - obvykle, kdyz si tam nanosis shih, kterej roztaje a vsaje se do koberecku. Hodne pomahaji takove ty pohlcovace vlhkosti. Je to prodysny pytlik s janevimcim v plastove krabicce s otvory(treba). Maji to v prislusentsvi pro karavany, ale videl jsem to i v Bauhausu. Stoji to cca 190kc a ma to zvladnout 35m3 po 3 mesice. Takze auto hrave pres zimu.Tomm píše:No tak me to taky nedela vzdycky, jen kdyz tam zustane vlhkost, to je jasny. Ne vzdy ma clovek cas pul hodiny vetrat auto... (den predem vecer)
S tim vyhrivanim nevim jestli i socialky, ja se s tim setkal u Sportline 2.0TDI.
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)
O tech zhavkach vim, ale ty jsou taky skoro naprd kdyz ma voda treba -10°C. Ja ale myslel neco jineho - GV totiz maji el.topnou spiralku u ventilatoru - neco jako fen.lubomt píše:to vyhrievanie vody má aj G4,akonahle nastartujes a je voda studena /neviem ci to zapina aj ked nemrzne/ tak zapnu sa také akoby zhavice,ktoré sú zapustené do potrubia s chladiacou kvapalinou
Jinak koberecky mam samo na zimu gumovy a vodu vylejvam. Ten odvlhcovac je dobrej napad, diky.
Musim Ti oponovat-mal som Golf4 TDI 90k prerobeny tryskami zo 110k,110k turbo a cip, takisto som pravidelne rano vybehol von,nastartoval auto a po 15min bolo uz trochu vykureneAlex píše:Máš V6, ktorý aj na voľnobeh zožerie oveľa viac ako naše R4, je menej úsporný a viac kúri. Ak je mráz a naštartuješ R4 TDI, a necháš ho vrčať hodinu, ručička teplomera sa ani nepohne. Začne trochu kúriť, ale je to bieda.lubomt píše:no neviem ako vam,ale mne sa za 15 min zohreje dostatocne,za 2min jazdy sa nezohreje vobec
Nemá to význam. Treba kúpiť nezávislé kúrenie, alebo naštartovať a hneď opatrne vyraziť. Motor to prežije... ten príklad s TAXI je celkom dobrý.
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
Coz mi v G4 mooooc chybi.