3.0TDI klapky

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

extrem píše:
uiqjirka píše:
pafka píše:004120 - saci potrubi (rada valcu 2): dolni mez nedosazena
P1018 - 001 - horni mezni hodnota prekrocena


012597 - rizeni saciho potrubi rada valcu 1: dolni stop nedosazena
P3135 - 001 - horni mezni hodnota prekrocena
je tam tohle, že? klapky jsou vyběhaný, výměna
Ne vzdy,mam audi s touto zavadou,klapky nove,promerena kabelaz az k 5J motoru a zavady jsou stale.U klapek lze udelat zakladni nastaveni pouze po jejich odpojeni a zapojeni pri bezicim motoru,pak zacnou chodit a vse je ok az do vypnuti a znovu nastartovani.Pak se opet musi pri bezicim motoru odpojit a pripojit a zacnou chodit.
SW zruseni by se hodilo...
Presne ako pises, po odpojeni a znovupripojeni pri nastartovanom motore zacnu fungovat, ale po minute (presne 61s) prestanu. Obcas jedna, obcas druha, niekedy obidve :? Potom musim znova odpojit a pripojit... Potom zas minuta... Ked to ide, pozadovana a skutocna hodnota v kanale 36/37 ok. Ked tomu po minute zadrbe tak 91 % natvrdo..

přesně, skočí to tam znovu až po nějaké době, neměřil jsem jak dlouho, ale všimnul jsem si , že má snahu si polohu načíst, oproti té druhé se několikrát pohne, asi by bylo to fakt softem dát pryč, ještě že zůstanou v poloze na max otevření
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

extrem píše:OT: Robil uz niekto zdvihatka, zda sa mi ze niektore klepe?
zdá se Ti to , nebo opravdu je některé v háji?raději vyměnit, ztrácí se pak zbytečně tlak oleje na celém vršku
Roman 101
Aktivista
Příspěvky: 1541
Registrován: 05 pro 2008, 19:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od Roman 101 »

původní nemám jen ten co tam nahrály dokážu
extrem
Přispěvovatel
Příspěvky: 422
Registrován: 15 úno 2007, 22:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od extrem »

no vyzerá to na výmenu, preto sa pýtam že či rozvod ide rozobrať v aute alebo motor musí ísť von?
Uživatelský avatar
Radek
Přispěvovatel
Příspěvky: 618
Registrován: 23 bře 2006, 08:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek »

extrem píše:no vyzerá to na výmenu, preto sa pýtam že či rozvod ide rozobrať v aute alebo motor musí ísť von?
Tady se to nějak micha,dvě naprosto odlišne poruchy :?
Radek
+420604111999
extrem
Přispěvovatel
Příspěvky: 422
Registrován: 15 úno 2007, 22:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od extrem »

no miesa, ten rozvod to len tak pomimo, hlavne keby sa nam podari doriesit tie klapky, vidim ze seru viac ludi 8)
blueabyss
Přispěvovatel
Příspěvky: 94
Registrován: 30 čer 2010, 22:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blueabyss »

Mam podobny problem leva klapka - vymena za novou - po odmazani zavady se zavada vzdy vrati. Nic jsem neodpojoval, ale provedl jsem znovu kodovani s temi samymi cisly - nemam z toho bohuzel zadny zaznam. Zavada se neobjevila 300km - po te naskocila znovu. V tydnu mi to ma prijet tak jsem sam zvedav co s tim budu delat.
Jen se zeptam ty vule na tahlech o kterych pisete - nelze je nejak vymezit?
extrem
Přispěvovatel
Příspěvky: 422
Registrován: 15 úno 2007, 22:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od extrem »

Vo VW mi kamos hovoril ze aj aktualizacia sw pomoze iba asi na 5 aut zo 100. Udajne raz niekto otocil ozubene kolieska, ale neviem ktore a fungovalo to, tak mozno by to stalo za zamyslenie.
blueabyss
Přispěvovatel
Příspěvky: 94
Registrován: 30 čer 2010, 22:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blueabyss »

Jen se zeptam proc a z jakeho duvodu by mel byt problem resen zmenou softvaru, kdyz tato zavada se obecne vyskytuje na vozidlech ktere maji najeto vice jak 120 000km.
Nebo ze by tim softvarem byla vyresene vule tahel - myslim tim horni a spodni polohu ?
extrem
Přispěvovatel
Příspěvky: 422
Registrován: 15 úno 2007, 22:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od extrem »

No ak by mal nejaky upravca chut sa s tym pohrat, nech ma kontaktuje v SZ alebo priamo v tomto vlakne, orig SW poslem. Ono by stacilo aby to nepisalo zavadu, tym padom by nesvietila kontrolka, inak motor ide dobre. Jednoduche to asi nebude, ale najde sa tu dost ludi ktori maju patricne skusenosti...
miranes
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 05 čer 2009, 20:58
Odpovědi: 0

Příspěvek od miranes »

zdravím všechny....mam take stejne problemi...klapku řady valcu 2 jsem skusil vyměnit za novou..vyčistil karbon sani ...kontrola konektoru a kabelaže a vysledek.....opět chvylku dobre a pak napiše že klapka zustala v poloze 89% a přestane chodit.....už nevim co dal a prosim o nějake řešeni či radu....jak to zapravit....předem děkuji.... :)
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

musíš vyměnit klapky i se sáním samotný motor nepomůže protože to je vymletý v samotném sání a motorek si nenačte dorazové hodnoty tak píše chybu...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
miranes
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 05 čer 2009, 20:58
Odpovědi: 0

Příspěvek od miranes »

Ladas píše:musíš vyměnit klapky i se sáním samotný motor nepomůže protože to je vymletý v samotném sání a motorek si nenačte dorazové hodnoty tak píše chybu...
myslíš že to bude dělat ten otočny mechanismus na spodni časti tahla..? ten bude už vychozeny..? neda se koupit jen to když to jde rozdělat aby se nemuselo kupovat cele sani...? a je tu někdo kdo už ma softwarově vypnute klapky...?diiky za info....
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin - Slovensko

Příspěvek od lubomt »

ja som teraz kupoval cely sersam pre kamosa, je to cely mechanizmus s potrubim a motorcekom , stalo to 323eur nove, inak v oficialnom servise to stoji myslim cez 400eur. Objednaval som podla VIN a dosli uz nejake nove typy, ked som pozeral do ETKY, tak je oto uz 5-ta generacia tych klapiek. Neviem ci len tak vymyslaju nove objednavacie cislo alebo ich zlepsuju, ale tymiti chybami trpia aj 3.0tdi od BMW, tiez tam odchadzaju klapky. Softverovo vypnut ich vie BH MOTOR z Turian
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
miranes
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 05 čer 2009, 20:58
Odpovědi: 0

Příspěvek od miranes »

lubomt píše:ja som teraz kupoval cely sersam pre kamosa, je to cely mechanizmus s potrubim a motorcekom , stalo to 323eur nove, inak v oficialnom servise to stoji myslim cez 400eur. Objednaval som podla VIN a dosli uz nejake nove typy, ked som pozeral do ETKY, tak je oto uz 5-ta generacia tych klapiek. Neviem ci len tak vymyslaju nove objednavacie cislo alebo ich zlepsuju, ale tymiti chybami trpia aj 3.0tdi od BMW, tiez tam odchadzaju klapky. Softverovo vypnut ich vie BH MOTOR z Turian
Děkuji za info...skusim zjistit na kolik to v tom BH MOTOR vyjde a co mě vyjde lííp....take jestli to vypnuti nema nějake vedlejši nežadouci učinky na chod motoru.....
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“