Tdi 81kw nejede jak má
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 935
- Registrován: 19 črc 2009, 20:47
Jestli bude hodně zajebené (lopatky dist.válečky, rolny a nakl.věnec), bylo by ho vhodné opískovat nebo nechyt očistit v ultrazvuku.
Nemáš-li rampu zvedak nevyndáš to, budeš to dělat celý den..
Za 2000,-Kč ti to někdo vytáhne, vyčistí a instaluje zpět, super cena.
Nemáš-li rampu zvedak nevyndáš to, budeš to dělat celý den..
Za 2000,-Kč ti to někdo vytáhne, vyčistí a instaluje zpět, super cena.
Subaru Forester 2.0D-nemá rád zimu-už je zablaťbůh v praku!
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 935
- Registrován: 19 črc 2009, 20:47
Klidně dám kontakt P.Spiller-Vratimov, demontáž, montáž rozebrání turba-byl jsem s ním nad míru spokojen, korektní jednání, cena a vyzná se v autech.RR píše:Kde to dělaj za 2000??? Budu mu tam posílat 2-3auta denně![]()
Jinak cena mi přijde tak akorát i 2500,-Kč je dobrá.
Za 2500,-Kč mi to dělal i Indy z Bohumína (TDI Garage) http://www.tdigarage.cz/index.php?optio ... y&Itemid=6
Když si vezmu cenu neatorizovaného servisu u nás (Sev.Morava) 250-300,-Kč/hod, na hodiny to děla 8-9.hod co by tam kurva dělal 8-9.hod.
Vy jste hoši zvyklí na vysoké faktury, budete si muset odvyknůt, krize už je tu více než 1,5 roku, zakazníku je si třeba vážit a ne je ojebávat, jinak si to budou hoši dělat doma na kolínku

Naposledy upravil(a) jear ewing dne 13 pro 2010, 22:36, celkem upraveno 1 x.
Subaru Forester 2.0D-nemá rád zimu-už je zablaťbůh v praku!
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 935
- Registrován: 19 črc 2009, 20:47
To je tvůj problem, v autorizovaém servisu, máš normohodinu, jestli to děláš déle tvůj problém, zákazník platí stejně, pokaď počítaš zákazníkovi svou nezkušenost, přeju ti hodně úspěchu Ivane.dhfool píše:Ta cena se nedá paušalizovat. Něco jde la-la a něco je peklo.
P.s.jinak oba výše uvedení jsou erudovaní mechanici a chápou, když zákazník přijede 3.x tak z něho vytáhnu více než, když ho 1.x ojebu a pokaď se k němu budu chovat slušně tak dají referenci a to je lepší než Bilboard na D1
Subaru Forester 2.0D-nemá rád zimu-už je zablaťbůh v praku!
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 935
- Registrován: 19 črc 2009, 20:47
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 935
- Registrován: 19 črc 2009, 20:47
Bavíme se o 81.kw TDI konkretně Octavie, jsi na správném vlákně ?dhfool píše:Něco jiného je to dělat na AFN Passatu B5 a něco jiného je to dělat na Scoutu s DPF. Rozumíme?
Rozumíme Ivane?
A i kdyby jsi dělal turbo s filtrem částic to dělaš 8-9.hod, to by v autorizavaných servisech museli mít 20.mechaniků.
Subaru Forester 2.0D-nemá rád zimu-už je zablaťbůh v praku!
Když to jde dobře vyndat je půlka úspěchu doma, obvykle ale u starší káry praskne nějakej ten šteft, případně už někdo dělal a jsou sežvejkaný imbusový hlavice, případně nejde za boha povolit převlečná matice na mazací trubce a ta se musí vyměnit. Za to mechanik těžko může a na nějakou normohodinu co tvořil někdo když je auto ve stavu 1a se může akorát vys...t. Já lidem říkám počet hodin x hodinová sazba + materiál jako je těsnění apod.
Zrovna minulý týden mi volal známí že by potřebal na Fiatu Tipo vyměnit termostat chlazení, jelikož to bylo kdysi moje auto říkám počítej tak 200-500 podle toho jak to půjde, za dva dny volá, že se do toho doma pustil sám a při povolení mu prasky 2 ze tří šroubů, tak to odvrtával, pak si od souseda půjčoval cočko aby moh navařovat na pahejly po šroubech. Říkal mi sám, těch 500kč co jsi říkal jako horní hranici je málo když jsem viděl co je to za ojeb.
Zrovna minulý týden mi volal známí že by potřebal na Fiatu Tipo vyměnit termostat chlazení, jelikož to bylo kdysi moje auto říkám počítej tak 200-500 podle toho jak to půjde, za dva dny volá, že se do toho doma pustil sám a při povolení mu prasky 2 ze tří šroubů, tak to odvrtával, pak si od souseda půjčoval cočko aby moh navařovat na pahejly po šroubech. Říkal mi sám, těch 500kč co jsi říkal jako horní hranici je málo když jsem viděl co je to za ojeb.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1556
- Registrován: 10 pro 2008, 21:16
souhlas s Tomas.cz
Zdaleka ne vzdy lze ceny pausalizovat a kdo to dela jeho problem.
Pokud nejsem autorizovana znacka a delam prakticky vsechno protoze si nemohu dovolit si vybirat, nedokazu samozrejme vzdy dodrzet normohodiny. Navic si musim mnoho udelatek vyrabet a vymyslet, aby vysledek byl podle predstav mych i zakaznika. Prakticky vzdycky vsak jsem vyrazne levnejsi, nez znacka. Samozrejme je to hlavne otazka rozdilnych kalkulací v návaznosti na nákladové položky. Bavim se ted o mechanicke dilne, lakovna a klempírna je kapitola sama pro sebe a nezkuseny autoelektrikář je hotove nestesti...
To turbo za 2 delam vetsinou taky, pokud tam nejaky doveda "nezakulatil" spojovací materiál čínskou golasadou
Zdaleka ne vzdy lze ceny pausalizovat a kdo to dela jeho problem.
Pokud nejsem autorizovana znacka a delam prakticky vsechno protoze si nemohu dovolit si vybirat, nedokazu samozrejme vzdy dodrzet normohodiny. Navic si musim mnoho udelatek vyrabet a vymyslet, aby vysledek byl podle predstav mych i zakaznika. Prakticky vzdycky vsak jsem vyrazne levnejsi, nez znacka. Samozrejme je to hlavne otazka rozdilnych kalkulací v návaznosti na nákladové položky. Bavim se ted o mechanicke dilne, lakovna a klempírna je kapitola sama pro sebe a nezkuseny autoelektrikář je hotove nestesti...

To turbo za 2 delam vetsinou taky, pokud tam nejaky doveda "nezakulatil" spojovací materiál čínskou golasadou
Ono je to již naznačeno, hoši v autorizáku a jejich normo hodiny..Ono dělat vonavky v záruce , protože šunku tam dá málokdo a dělat jeden pitomej model /sice různé varianty/ je něco jiného, než muset obsloužit, co přijede do vrat, je velký rozdíl..Ty normohodiny, co jsou kolikrát napsané, prováděli hoši v bílých monterkách na novém autě, kde bylo všechno 1A stav...Samozřejmě, že specialistovi, který dělá jen jednu firmu, by to mělo jít jako po másle i se zavřenýma očima.../ale oni je kolikrát ani neotevřou/.Taky jsem to dělal za 2 litry, vyndal turbo u Passata 96kw, vyčistil a dal zpátky /na zemi/, ale jsem vyléčen...Hoši v autorizáku by měli držet hubu a krok, protože ví hovno, co to je se živit za vlastní a to dlouhodobě a ne jen, než seženu lepší kšeft..Už jen z toho důvodu, že pro to mají ty nejlepší podmínky....a když něco proserou, napíše se to jinam nebo na firmu.... 

nepropadat panice...