Tdi 81kw nejede jak má

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jear ewing
Přispěvovatel
Příspěvky: 935
Registrován: 19 črc 2009, 20:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od jear ewing »

Jestli bude hodně zajebené (lopatky dist.válečky, rolny a nakl.věnec), bylo by ho vhodné opískovat nebo nechyt očistit v ultrazvuku.

Nemáš-li rampu zvedak nevyndáš to, budeš to dělat celý den..
Za 2000,-Kč ti to někdo vytáhne, vyčistí a instaluje zpět, super cena.
Subaru Forester 2.0D-nemá rád zimu-už je zablaťbůh v praku!
Uživatelský avatar
RR
Přispěvovatel
Příspěvky: 463
Registrován: 08 říj 2007, 14:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Hranice na Moravě
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RR »

Kde to dělaj za 2000??? Budu mu tam posílat 2-3auta denně (wallbash) (wallbash)
RRadim 608557734
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Na Ukrajině ...
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
jear ewing
Přispěvovatel
Příspěvky: 935
Registrován: 19 črc 2009, 20:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od jear ewing »

RR píše:Kde to dělaj za 2000??? Budu mu tam posílat 2-3auta denně (wallbash) (wallbash)
Klidně dám kontakt P.Spiller-Vratimov, demontáž, montáž rozebrání turba-byl jsem s ním nad míru spokojen, korektní jednání, cena a vyzná se v autech.
Jinak cena mi přijde tak akorát i 2500,-Kč je dobrá.
Za 2500,-Kč mi to dělal i Indy z Bohumína (TDI Garage) http://www.tdigarage.cz/index.php?optio ... y&Itemid=6

Když si vezmu cenu neatorizovaného servisu u nás (Sev.Morava) 250-300,-Kč/hod, na hodiny to děla 8-9.hod co by tam kurva dělal 8-9.hod.

Vy jste hoši zvyklí na vysoké faktury, budete si muset odvyknůt, krize už je tu více než 1,5 roku, zakazníku je si třeba vážit a ne je ojebávat, jinak si to budou hoši dělat doma na kolínku :)
Naposledy upravil(a) jear ewing dne 13 pro 2010, 22:36, celkem upraveno 1 x.
Subaru Forester 2.0D-nemá rád zimu-už je zablaťbůh v praku!
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Ta cena se nedá paušalizovat. Něco jde la-la a něco je peklo.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
jear ewing
Přispěvovatel
Příspěvky: 935
Registrován: 19 črc 2009, 20:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od jear ewing »

dhfool píše:Ta cena se nedá paušalizovat. Něco jde la-la a něco je peklo.
To je tvůj problem, v autorizovaém servisu, máš normohodinu, jestli to děláš déle tvůj problém, zákazník platí stejně, pokaď počítaš zákazníkovi svou nezkušenost, přeju ti hodně úspěchu Ivane.

P.s.jinak oba výše uvedení jsou erudovaní mechanici a chápou, když zákazník přijede 3.x tak z něho vytáhnu více než, když ho 1.x ojebu a pokaď se k němu budu chovat slušně tak dají referenci a to je lepší než Bilboard na D1
Subaru Forester 2.0D-nemá rád zimu-už je zablaťbůh v praku!
jear ewing
Přispěvovatel
Příspěvky: 935
Registrován: 19 črc 2009, 20:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od jear ewing »

RR píše:Kde to dělaj za 2000??? Budu mu tam posílat 2-3auta denně (wallbash) (wallbash)
Máš tam dva kontakty, tak začni posílat.........

P.s.hned ráno jim cinknu o provizi za reklamu ;)
Subaru Forester 2.0D-nemá rád zimu-už je zablaťbůh v praku!
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Něco jiného je to dělat na AFN Passatu B5 a něco jiného je to dělat na Scoutu s DPF. Rozumíme?
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Uživatelský avatar
RR
Přispěvovatel
Příspěvky: 463
Registrován: 08 říj 2007, 14:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Hranice na Moravě
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RR »

dhfool píše:Ta cena se nedá paušalizovat. Něco jde la-la a něco je peklo.
Tak tak a většinou to bohužel peklo je...Né zrovna vždy dělám Dvouleté auta kde je vše ještě zakonzervované... :roll:
A 4x4 nemluvě
RRadim 608557734
jear ewing
Přispěvovatel
Příspěvky: 935
Registrován: 19 črc 2009, 20:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od jear ewing »

dhfool píše:Něco jiného je to dělat na AFN Passatu B5 a něco jiného je to dělat na Scoutu s DPF. Rozumíme?
Bavíme se o 81.kw TDI konkretně Octavie, jsi na správném vlákně ?
Rozumíme Ivane?

A i kdyby jsi dělal turbo s filtrem částic to dělaš 8-9.hod, to by v autorizavaných servisech museli mít 20.mechaniků.
Subaru Forester 2.0D-nemá rád zimu-už je zablaťbůh v praku!
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14441
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Když to jde dobře vyndat je půlka úspěchu doma, obvykle ale u starší káry praskne nějakej ten šteft, případně už někdo dělal a jsou sežvejkaný imbusový hlavice, případně nejde za boha povolit převlečná matice na mazací trubce a ta se musí vyměnit. Za to mechanik těžko může a na nějakou normohodinu co tvořil někdo když je auto ve stavu 1a se může akorát vys...t. Já lidem říkám počet hodin x hodinová sazba + materiál jako je těsnění apod.

Zrovna minulý týden mi volal známí že by potřebal na Fiatu Tipo vyměnit termostat chlazení, jelikož to bylo kdysi moje auto říkám počítej tak 200-500 podle toho jak to půjde, za dva dny volá, že se do toho doma pustil sám a při povolení mu prasky 2 ze tří šroubů, tak to odvrtával, pak si od souseda půjčoval cočko aby moh navařovat na pahejly po šroubech. Říkal mi sám, těch 500kč co jsi říkal jako horní hranici je málo když jsem viděl co je to za ojeb.
pokornasek.pepan
Aktivista
Příspěvky: 1556
Registrován: 10 pro 2008, 21:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od pokornasek.pepan »

tak to teda koukam ze sem taky sakra levnej,delam to taktez za 2000 a to matros(tesneni vyfuk,svody,sani,egr 2x)vyjde na 300Kč ,takze 1700 za praci se mi zda dobrej vejdelek.
morose
Aktivista
Příspěvky: 1005
Registrován: 28 srp 2006, 21:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od morose »

souhlas s Tomas.cz
Zdaleka ne vzdy lze ceny pausalizovat a kdo to dela jeho problem.

Pokud nejsem autorizovana znacka a delam prakticky vsechno protoze si nemohu dovolit si vybirat, nedokazu samozrejme vzdy dodrzet normohodiny. Navic si musim mnoho udelatek vyrabet a vymyslet, aby vysledek byl podle predstav mych i zakaznika. Prakticky vzdycky vsak jsem vyrazne levnejsi, nez znacka. Samozrejme je to hlavne otazka rozdilnych kalkulací v návaznosti na nákladové položky. Bavim se ted o mechanicke dilne, lakovna a klempírna je kapitola sama pro sebe a nezkuseny autoelektrikář je hotove nestesti... (LOL)

To turbo za 2 delam vetsinou taky, pokud tam nejaky doveda "nezakulatil" spojovací materiál čínskou golasadou
Toledos
Přispěvovatel
Příspěvky: 130
Registrován: 30 lis 2009, 20:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od Toledos »

Já už jsem ho vyndával dvakrát u předchozího toleda :-).
Je to sice sraní, ale dá se to udělat doma v garíži a vrchem s menší trpělivostí :-).
No vrhnu se na to a shodim to dolů :-). Děkuju za odpovědi :-)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Ono je to již naznačeno, hoši v autorizáku a jejich normo hodiny..Ono dělat vonavky v záruce , protože šunku tam dá málokdo a dělat jeden pitomej model /sice různé varianty/ je něco jiného, než muset obsloužit, co přijede do vrat, je velký rozdíl..Ty normohodiny, co jsou kolikrát napsané, prováděli hoši v bílých monterkách na novém autě, kde bylo všechno 1A stav...Samozřejmě, že specialistovi, který dělá jen jednu firmu, by to mělo jít jako po másle i se zavřenýma očima.../ale oni je kolikrát ani neotevřou/.Taky jsem to dělal za 2 litry, vyndal turbo u Passata 96kw, vyčistil a dal zpátky /na zemi/, ale jsem vyléčen...Hoši v autorizáku by měli držet hubu a krok, protože ví hovno, co to je se živit za vlastní a to dlouhodobě a ne jen, než seženu lepší kšeft..Už jen z toho důvodu, že pro to mají ty nejlepší podmínky....a když něco proserou, napíše se to jinam nebo na firmu.... :)
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“