
co se čerpadla týče, jakou maj běžně životnost? nezdá se mi, že by mělo odejít po 150 000 km

Moderátoři: šulda, Moderátoři
No ono taky může mít najeto klidně 300t km, máš auto od nova, že víš, že má najeto po osmi letech jen 150t km??? Ve 150t km opravdu čerpadla běžně neodchází, ikdyž stát se může cokoliv a vysrat se může klidně i v 50t km, prostě občas se něco porouchá dřív, než obvykle...mir77 píše:jo, neboj, to já se ozvu... nezlob, jen nerad tvořím řešení, aniž bych znal přesný problémač je to z trošku jinýho soudku, tak rada s odporem je jako když někomu na stížnosti, že mu vrže něco v interiéru řeknou, aby si zesílil rádio...
co se čerpadla týče, jakou maj běžně životnost? nezdá se mi, že by mělo odejít po 150 000 km
Pokud nevíš a netušíš, můžu Ti opět poradit pokud chceš. Jestli ne tak klidně napiš.mir77 píše:No mně všichni tvrdili, že předvstřik je ok, že by s tim nehejbali. Tak jsem byl dneska za posledním mechanikem, kterýho nějak blíž znám, ten to sjel v jinym softu než je VAG. Bylo to tam teda označený jako předstih a hodnoty byly ve stupních. Hele, fakt se v tom nevyznám, ale skákalo to mezi nulou a jedničkou a při přidání plynu to šlo asi na 5°. Tak mi bylo řečeno, že to má bejt na volnoběh tak 8° a při plnym knedlíku to má jít někam ke dvaceti. Nevím, netušim. Ve středu jdu srovnat předvstřik a děj se vůle boží. Přepadový hadičky jsou ok. Bublinky v hadičce od filtru nelítaj. Je to poslední, co mě napadá. Potom už jedině přidřenej vstřik, ale to se mi nezdá.
Ten volnoběh máš v poho, ale při těch kontrolních otáčkách jsi asi neměl stále plnej plyn. Rozhodující je dosáhnout ot. 3000 s pedálem na podlaze a potom tam budeš mít asi kolem 9°. Nejlepší je to nalogovat aby ses mohl věnovat řízení.mir77 píše:Tak jsem to zmáknul a jestli jsem to všechno dobře pochopil a dobře udělal, tak blok měřenejch hodnot č. 4 volnoběh:
pole 1: volnoběžné otáčky
pole 2: 0,4°
pole 3: 0,4°
pole 4: lítalo to těsně pod 40%
v kontrolních otáčkách
pole 1: kolem 3000 ot.
pole 2: 1°
pole 3: 1,5°
pole 4: těsně pod 40%
Co se týče toho počátku vstřiku, kterej měl bejt v toleranci 12 - 75, tak ten byl na volnoběh 44....
Takže asi takhle.