Problemy so startovanim Felicia 1.9 D

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
PavelSK
Přispěvovatel
Příspěvky: 168
Registrován: 28 lis 2010, 21:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od PavelSK »

Rudolf píše:A co předstřik?
Pred 3 mesiacmi boli menene a nastavovane rozvody, tak ja dufam, vtedy bol serizeny a odvtedy sa s nim nic snad nestalo..
SKODA Felicia 1.9D 11/1997
Uživatelský avatar
PavelSK
Přispěvovatel
Příspěvky: 168
Registrován: 28 lis 2010, 21:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od PavelSK »

slovacek.milos píše:před oprvou starteru bych si vzal startovací kabely, propojil z baterky mínus na M1O přímo na starteru a plus z baterky na strtér M8

pak zkus ranní start, startér může začít točít jak šalený a jsme doma miloš
bol som si to pozriet (ale neskusal som, lebo jednak som s autom uz startoval a chcem zohnat dake poriadne 600A kable). Cize plus pripojim na matku toho cierneho kabla a minus napojim na matku, ktorou je starter primontovany k prevodovke?
SKODA Felicia 1.9D 11/1997
pipo444
Přispěvovatel
Příspěvky: 535
Registrován: 05 led 2011, 17:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od pipo444 »

nazdar chlapi.mám takýto problém s mojou felíciou 1.9D : auto stálo 2 dni.dnes som chcel kdesi ísť,sadol som do auta,štartujem,štartujem a nič.nafta nie a nie odpáliť.baterka je nova(71 Ah).točí,točí ale nechytá.skoro to už chcelo chytiť - ale nie!rozvody sú nové,žhaviče tiež a predvstrek je nastavený super.po roztiahnutí(na 2 za pomoci štartéru)motor naskočil.ked sa zohreje chytá na brnknutie.neviem čo to môže byť.poradte prosííím :(
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Jde ti šťáva na ty žhaviče?
Jestli jo, tak pro jistotu je vytáhni ven a zkus je venku. Už se mi stalo, že nový Bosch se po montáži posral. Nejspíš se pohnul středový vodič, jak se tam šroubuje matka a očko. Bosche jsou na to háklivé, tak dávám Denso a Beru. Pokud je u starší předkomůrky biť jen jedna žhavka KO, tak je velký problém to natočit.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
pipo444
Přispěvovatel
Příspěvky: 535
Registrován: 05 led 2011, 17:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od pipo444 »

v žhavičoch to nie je.ved keby boli pokazene tak by to neštartovali ani za tepleho motora.po prvom natoceni to štartuje celý den perfektne na 1 potočenie klučikom.
Škoda Felícia 1.9D r.v. 11*98
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW ALH
SEAT Leon MK1 1.9TDi - 81kW ASV
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW AGR
pipo444
Přispěvovatel
Příspěvky: 535
Registrován: 05 led 2011, 17:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od pipo444 »

ešte dnes po dlhšom státí auta žhaviče nažhavili a štartovalo to perfektne
Škoda Felícia 1.9D r.v. 11*98
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW ALH
SEAT Leon MK1 1.9TDi - 81kW ASV
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW AGR
pipo444
Přispěvovatel
Příspěvky: 535
Registrován: 05 led 2011, 17:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od pipo444 »

a šťava do nich ide,dnes ráno som to meral.
Škoda Felícia 1.9D r.v. 11*98
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW ALH
SEAT Leon MK1 1.9TDi - 81kW ASV
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW AGR
Uživatelský avatar
gabo00000
Aktivista
Příspěvky: 1128
Registrován: 13 lis 2010, 06:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice-okolie

Příspěvek od gabo00000 »

pipo444 píše:v žhavičoch to nie je.ved keby boli pokazene tak by to neštartovali ani za tepleho motora.po prvom natoceni to štartuje celý den perfektne na 1 potočenie klučikom.
to nie je pravda, bez zhavicov nastartujes aj v zime, umerne s klesajucou kompresiou, teda s poctom najazdenych km tato schopnost motora klesa.
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
Juro M
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 09 led 2010, 20:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od Juro M »

Skus este ci mas v poriadku alternator alebo starter.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33598
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

gabo00000 píše:
pipo444 píše:v žhavičoch to nie je.ved keby boli pokazene tak by to neštartovali ani za tepleho motora.po prvom natoceni to štartuje celý den perfektne na 1 potočenie klučikom.
to nie je pravda, bez zhavicov nastartujes aj v zime, umerne s klesajucou kompresiou, teda s poctom najazdenych km tato schopnost motora klesa.
bez žhavičů nastartuješ ale tak felicii 1.3 ,


nadarmo nemá 1.9 dveřní spinač miloš ;)
Uživatelský avatar
tronda
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 28 črc 2008, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od tronda »

možná se ti to zavzdušňuje, napoj mezi filtr a čerpadlo průhlednou hadičku a uvidíš jestli jde čirá nafta. Zkontroluj O-kroužek na pal. filtru.
pipo444
Přispěvovatel
Příspěvky: 535
Registrován: 05 led 2011, 17:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od pipo444 »

alternátor aj štartér sú OK.dnes bol u nás jeden známy a ten to spravil.boli tam rozpraskana hadička ku podtlakovemu spínaču.potom to naštartovalo.povedal aby som preskušal spätnú klapku na čerpadle,vraj asi padla hlboko nafta.niekde som čítal aby som ten druhý káblik pripojil na + baterky(ten druhy ide na kostru).neviem síce čo má dverný spínač spoločné so žhavením.žhavilo to aj s otvorenými dverami.mal pripojený VAG na auto.ukázalo to pokazené čidlo teploty.treba kúpiť nové.
Škoda Felícia 1.9D r.v. 11*98
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW ALH
SEAT Leon MK1 1.9TDi - 81kW ASV
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW AGR
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33598
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

pipo444 píše:alternátor aj štartér sú OK.dnes bol u nás jeden známy a ten to spravil.boli tam rozpraskana hadička ku podtlakovemu spínaču.potom to naštartovalo.povedal aby som preskušal spätnú klapku na čerpadle,vraj asi padla hlboko nafta.niekde som čítal aby som ten druhý káblik pripojil na + baterky(ten druhy ide na kostru).neviem síce čo má dverný spínač spoločné so žhavením.žhavilo to aj s otvorenými dverami.mal pripojený VAG na auto.ukázalo to pokazené čidlo teploty.treba kúpiť nové.
dvřní spinač to má a dej si čiudlo teplota z feldy 1.3 se žlutým kroužkem bude ti to žhavit i za tepla miloš
pipo444
Přispěvovatel
Příspěvky: 535
Registrován: 05 led 2011, 17:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od pipo444 »

to radšej nie.potom to vela žere a sytič to vypína okolo 100°C.kúpim origoš na diesel so zeleným pruhom.žhaviť za tepla nepotrebujem,predvstrek je nastaveny super tak to chyta na 1 lusknutie.
Škoda Felícia 1.9D r.v. 11*98
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW ALH
SEAT Leon MK1 1.9TDi - 81kW ASV
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW AGR
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33598
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

pipo444 píše:to radšej nie.potom to vela žere a sytič to vypína okolo 100°C.kúpim origoš na diesel so zeleným pruhom.žhaviť za tepla nepotrebujem,predvstrek je nastaveny super tak to chyta na 1 lusknutie.
prosímtě kde má felda sytič to nemá ani jedna a sto stupnů taky ne miloš
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“