Lepsi podvozek?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

Neházel bych všechny do jednoho pytle. Já bych byl rád za nějaký reference. Powerflex je profláknutej výrobce a taky to pokaždý neni perfektní výrobek...
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

tak jsem dal na golfa mk3 nový silentbloky, puky z TT, a PU silentbloky na stabík, docela se zlepšila stabilita nad 80kmh, pod touhle rychlostí skoro žádná změna, ale v rychlostech nad 120kmh celkem slušná změna k lepšímu, i když víc bylo znát, když jsem dával nový silentbloky do zadní nápravy
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Markus01 píše:Powerflex je profláknutej výrobce
Vsak ja som ich tiez neratal ako tu osvedcenu kvalitu :-)
Referencie by aj mna zaujimali, ale necakam ze ich niekto bude mat..
Ladas píše:streetstyle mám na G1 a řekl bych že je tvrdší než HP-sporting na oktávce ale váhově ty auta nejdou srovnávat doporučuju se svézt a přemýšlet o této alternativě víc než o B4 ;)
Nakoniec prislo na tvoje slova, dnes dorazili HP sporting, pojde to na jar na auto aj s RS pruzinami. Usetrim tomu nakoniec jednu zimu, to zlte lakovanie vyzera ze nebude moc trvacne :)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
klenoty
Přispěvovatel
Příspěvky: 73
Registrován: 15 čer 2007, 12:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od klenoty »

jedině hp kdo nevyzkousel neuverí :P :P :P :P :P :P

mam to na aute mozno vyzkouset praha
775686232
A3 160KW
zorg
Sběrač informací
Příspěvky: 41
Registrován: 23 led 2010, 10:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od zorg »

Naopak, řek bych, že ten žlutej prášek je celkem trvanlivej, určitě né míň, než barva na origu.
Jak řešíte snižování zadku, když je štelovatelnej jen předek?
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7564
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

klenoty píše:jedině hp kdo nevyzkousel neuverí :P :P :P :P :P :P

mam to na aute mozno vyzkouset praha
775686232
tak tak ! :-)
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7564
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

zadek - koupil jsem kratší pružiny od HP
k HPčkům je na léto asi nutnost mít 17ky nebo větší kola. 16ky to degradují, bohužel :-(
Uživatelský avatar
gabo00000
Aktivista
Příspěvky: 1128
Registrován: 13 lis 2010, 06:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice-okolie

Příspěvek od gabo00000 »

TDI tech píše:Z vlastnej skusenosti. Mam O1 Combi a momentalne tam su pruziny z O1 Combi RS a som max. spokojny. Taky ideal jazdne vlastnosti su omnoho lepsie a komfort je este vzdy fajn. nehovorim ze to somnou nenabija, ale proste ani dlha cesta nerobi z hladiska komfortu jazdy ziaden problem. V pribehu par dni davam silentbloky powerflex do prednej napravy a 312mm brzdy. takze dam vediet ako to ovplini jazdne vlastnosti a komfort.
s tymi strunami to mas aj nizsie alebo len tuhsie?
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

kdyžtak sadu RS pružin z combi mám ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7564
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

gabo00000 píše:
TDI tech píše:Z vlastnej skusenosti. Mam O1 Combi a momentalne tam su pruziny z O1 Combi RS a som max. spokojny. Taky ideal jazdne vlastnosti su omnoho lepsie a komfort je este vzdy fajn. nehovorim ze to somnou nenabija, ale proste ani dlha cesta nerobi z hladiska komfortu jazdy ziaden problem. V pribehu par dni davam silentbloky powerflex do prednej napravy a 312mm brzdy. takze dam vediet ako to ovplini jazdne vlastnosti a komfort.
s tymi strunami to mas aj nizsie alebo len tuhsie?
řekl bych že jen níž..
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

-35mm / -31mm :D
Uživatelský avatar
gabo00000
Aktivista
Příspěvky: 1128
Registrován: 13 lis 2010, 06:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice-okolie

Příspěvek od gabo00000 »

tyjo to je dost, bola by to dobra volba dat do na billstein? kolesa na leto planujem 205/55/16 ale tovie:D lakaju ma 17ky ale na nase cesty, a takisto mam rad komfort
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Mam to na Bilstein B4 a a komplet powerflexoch, ale tie Bislstein B4 niesu nic moc. Pojdu HPcka ;)
Uživatelský avatar
gabo00000
Aktivista
Příspěvky: 1128
Registrován: 13 lis 2010, 06:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice-okolie

Příspěvek od gabo00000 »

TDI tech píše:Mam to na Bilstein B4 a a komplet powerflexoch, ale tie Bislstein B4 niesu nic moc. Pojdu HPcka ;)
aj ja mam B4 ale len v predu zatial, po zime kupim aj zadne, co ti nevyhovuje na takejto komfiguracii? ja nie som ziden pretekar ked sedim v oktavke:D uprednostnujem pohodlnu jazdu ale nemam rad ked sa v zakrute auto naklana tak ze sa musim drzat volantu aby som nevypadol zo stolicky. tak to bolo na seriovom podvozku, uz nove predne tlmice tomu vela dopomohli aby to bolo lepsie. neposles mi foto ako stoji tvoja otavka na RS pruzinach?


inac pre mna najpohodlnejsi podvozok ma pasat B6 respektive B7 ako to kazdy vola, to auto tak suprovo sedi v zakrutach a pritom je strasne pohodlne, taky pdovozok by som chcel mat v oktavke
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

gabo00000 píše:inac pre mna najpohodlnejsi podvozok ma pasat B6 respektive B7 ako to kazdy vola, to auto tak suprovo sedi v zakrutach a pritom je strasne pohodlne, taky pdovozok by som chcel mat v oktavke
No moj, takych nas je tu myslim viac :) Zial je to len utopia, to zavesenie kolies je holt predpotopne a ziadne tlmice a odpruzenie to nezachrania... chces komfort - nechaj seriu, chces aby to sedelo - das kratsie pruziny a tvrdsie tlmice, ale na komforte sa to podpise... Nic zasadne medzi tym neexistuje, iba urcite kompromisy, ale seriovy alebo lepsi ako seriovy komfort od toho necakaj. Bilstein B4 tlmice a LCR ulozenia v ramenach je asi to najrozumnejsie co s podvozkom mozes urobit, ak to chces prevazne na normalne jazdenie a nie na vyblaznenie. Na skodafore malo zopar chalanov pneumaticke podvozky, to by mozno mohla byt cesta - ze si modifikujes vysku a utlm podla potreby za jazdy, ale ja osobne by som to na auto nechcel...
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“