ford galaxy pridavne kurenie
Moderátoři: šulda, Moderátoři
ford galaxy pridavne kurenie
Ahojte mam problem s fordom galaxy 2005 1,9 tdi pd
Blbne pridavne kúrenie . Raz ide raz nejde ako kedy. Pričom vypisuje chybu že je prehriate a rj ho zablokuje. Po vymazani zavady opäť nabehne . V meraných hodnotách som sledoval teploty kedy ho odstavi a teploty sú rôzne. raz je to 30 druhý krat 130 . Mam teda podozrenie na snímač teploty priamo na kúrení. Máte niekto obdobnú skúsenosť ???
Ma vymenenú rj a pomocne predne obehové čerpadlo
Addresa 18: Přídavné topení Labely: nevybrány
Objednací číslo řídící jednoky: 7M3 815 071 G
Systém a/nebo verze: HEIZG. B/D5W 0001
5 závad nalezeno.
01410 - topeni - prehrate
06-00 - signal prilis velky
00668 - palubni napeti - svorka 30
07-00 - signal prilis maly
01410 - topeni - prehrate
06-00 - signal prilis velky
01410 - topeni - prehrate
06-00 - signal prilis velky
01410 - topeni - prehrate
06-00 - signal prilis velky
Blbne pridavne kúrenie . Raz ide raz nejde ako kedy. Pričom vypisuje chybu že je prehriate a rj ho zablokuje. Po vymazani zavady opäť nabehne . V meraných hodnotách som sledoval teploty kedy ho odstavi a teploty sú rôzne. raz je to 30 druhý krat 130 . Mam teda podozrenie na snímač teploty priamo na kúrení. Máte niekto obdobnú skúsenosť ???
Ma vymenenú rj a pomocne predne obehové čerpadlo
Addresa 18: Přídavné topení Labely: nevybrány
Objednací číslo řídící jednoky: 7M3 815 071 G
Systém a/nebo verze: HEIZG. B/D5W 0001
5 závad nalezeno.
01410 - topeni - prehrate
06-00 - signal prilis velky
00668 - palubni napeti - svorka 30
07-00 - signal prilis maly
01410 - topeni - prehrate
06-00 - signal prilis velky
01410 - topeni - prehrate
06-00 - signal prilis velky
01410 - topeni - prehrate
06-00 - signal prilis velky
Naposledy upravil(a) šulda dne 09 pro 2023, 17:14, celkem upraveno 1 x.
Důvod: Úprava názvu.
Důvod: Úprava názvu.
Re: ford galaxy problem pridavne kurenie
Nikto nič ?Panoramix píše:Ahojte mam problem s fordom galaxy 2005 1,9 tdi pd
Blbne pridavne kúrenie . Raz ide raz nejde ako kedy. Pričom vypisuje chybu že je prehriate a rj ho zablokuje. Po vymazani zavady opäť nabehne . V meraných hodnotách som sledoval teploty kedy ho odstavi a teploty sú rôzne. raz je to 30 druhý krat 130 . Mam teda podozrenie na snímač teploty priamo na kúrení. Máte niekto obdobnú skúsenosť ???
Ma vymenenú rj a pomocne predne obehové čerpadlo
Addresa 18: Přídavné topení Labely: nevybrány
Objednací číslo řídící jednoky: 7M3 815 071 G
Systém a/nebo verze: HEIZG. B/D5W 0001
5 závad nalezeno.
01410 - topeni - prehrate
06-00 - signal prilis velky
00668 - palubni napeti - svorka 30
07-00 - signal prilis maly
01410 - topeni - prehrate
06-00 - signal prilis velky
01410 - topeni - prehrate
06-00 - signal prilis velky
01410 - topeni - prehrate
06-00 - signal prilis velky
sledoval jsi i teplotu hoření při provozu?
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 
Re: ford galaxy problem pridavne kurenie
pozri www.vw-club.cz sekcia SAG (SHARAN.ALHAMBRA.GALAXI) moderátor jozef abel sa stým zaoberá častoPanoramix píše:Ahojte mam problem s fordom galaxy 2005 1,9 tdi pd
Blbne pridavne kúrenie . Raz ide raz nejde ako kedy. Pričom vypisuje chybu že je prehriate a rj ho zablokuje. Po vymazani zavady opäť nabehne . V meraných hodnotách som sledoval teploty kedy ho odstavi a teploty sú rôzne. raz je to 30 druhý krat 130 . Mam teda podozrenie na snímač teploty priamo na kúrení. Máte niekto obdobnú skúsenosť ???
Ma vymenenú rj a pomocne predne obehové čerpadlo
Addresa 18: Přídavné topení Labely: nevybrány
Objednací číslo řídící jednoky: 7M3 815 071 G
Systém a/nebo verze: HEIZG. B/D5W 0001
5 závad nalezeno.
01410 - topeni - prehrate
06-00 - signal prilis velky
00668 - palubni napeti - svorka 30
07-00 - signal prilis maly
01410 - topeni - prehrate
06-00 - signal prilis velky
01410 - topeni - prehrate
06-00 - signal prilis velky
01410 - topeni - prehrate
06-00 - signal prilis velky
Na to čerpadlo bacha. Ono se zdá, že se točí a jede dobře, ovšem stává se, že se točí pomaleji, třeba vlivem opotřebení uhlíků, takže čerpadlo nedá tolik vody, co by mělo.
Další věc je, že přenos momentu mezi motorkem a čerpadlem je bezkontaktní, magnetickou spojkou. Pokud bude čerpadlo klást větší odpor, třeba nějaká nečistota, přidřené, atd., tak se motorek může točit naplno, ale čerpadlo zdaleka ne.
A ten výpis chyb jasně ukazuje na čerpadlo.

Další věc je, že přenos momentu mezi motorkem a čerpadlem je bezkontaktní, magnetickou spojkou. Pokud bude čerpadlo klást větší odpor, třeba nějaká nečistota, přidřené, atd., tak se motorek může točit naplno, ale čerpadlo zdaleka ne.
A ten výpis chyb jasně ukazuje na čerpadlo.
VW Sharan
1.9 TDI PD
1.9 TDI PD
Ano, také bych to viděl na to čerpadlo. Motory PD totiž nemají tak výkonné vodní čerpadlo jako rotačky a při volnoběhu či malých otáčkách není schopno zajistit kvalitní cirkulaci vody na tak velkou vzdálenost. Z toho důvodu je tam to pomocné elektrické čerpadlo. To pokud nepracuje správně, bufík nemá zajištěnu dostatečnou cirkulaci vody a tudíž nemá kam odevzdávat teplo, které v něm hořením vzniká. Přehřeje se a zastaví.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
-
matej19392
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: 27 úno 2010, 19:40
Jen taková perlička, teď jsem dělal sharana a uplně ten samej problém - přehřívání.
Čerpadlo běželo, čidla ok, prostě vše ok, tak jsem bufíka vyndal a dal místo něj průhlednou hadici a zjistil že nějakej chytrák při skládání po nehodě (auto kupovaný jako nehavarovaný, majitelka měla ukrutnou radost
) zapojil obráceně ty hliníkový trubky. 
Čerpadlo běželo, čidla ok, prostě vše ok, tak jsem bufíka vyndal a dal místo něj průhlednou hadici a zjistil že nějakej chytrák při skládání po nehodě (auto kupovaný jako nehavarovaný, majitelka měla ukrutnou radost
Elektronika auta a technika........
776 829390
776 829390
-
matej19392
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: 27 úno 2010, 19:40