Nechodí přídavné topení VW sharan 1999

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Vraťa
Přispěvovatel
Příspěvky: 440
Registrován: 31 říj 2006, 20:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vraťa »

Mám zase problém s topením na Sharanu, teda kámoš, hrozně to hulí a na vagu to píše opakované přerušení hoření číslo závady si nepamatuju a svíčka tam je měsíc.
Nevíte někdo čím to může bejt. Díky za odpovědi.
sharik4x4
Aktivista
Příspěvky: 1566
Registrován: 06 srp 2006, 17:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sharik4x4 »

To bude sejtko kolem svíčky asi za 300Kč.Už to tu bylo milionkrát probíraný.Hledat,hledat,hledat :)
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
Miri
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 06 lis 2006, 10:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od Miri »

TO Sharik 4x4:
a kde to stoji 300kc??? u nas v Porsche to sitko maju za 1700 Sk
Kupoval si to niekde ako auto stangl, alebo auto kelly, proste neoriginálne prislusenstvo??? Alebo ako origo v porsche?
Sharan 1.9TDI PD 85kW + Chip, 2001, 212.000km
Uživatelský avatar
daniel.987
Přispěvovatel
Příspěvky: 560
Registrován: 22 úno 2006, 23:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Krkonoše

Příspěvek od daniel.987 »

To sítko se dá koupit u autorizovaných servisů eber.
Naposledy jsem za něho dával 380kč s DPH.
Najdi si na stránkách ebersp. nejbližší servis a zavolej. Třeba ti to pošlou dobírkou. Ale pozor je víc druhů podle topení!
Sharan ASZ
Octavia AGR
kikin
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 27 led 2006, 23:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Chrudim

Příspěvek od kikin »

daniel.987 píše:Když odpojíš čidlo a propojíš konektor, tak musí topení po nastartování
chytnout. Sleduj jestli bude dělat tyto odezvy:
1 krátké profouknutí vzduchem
2 žhavení (to nepoznáš) asi 10 vteřin
3 pomalý náběh naft. čerp. a ventilátoru topení
4 hoří
Pokud není žádná odezva bude problém v přívodu proudu D+, 30 nebo 15
(čidlo) případně kostra. Jinak je problém přímo v topení.
Jestli jen kouří a nechytne tak ti poradím kde je chyba.
Když je vše v pořádku, téměř vůbec nekouří. Jak začne hulit, blíží se problém.
Dobrý den chtěl sem se zeptat. Mam Galaxy s přídavným topením. Koupil sem nove sítko přes žhavicí svíčku zamontoval a z výfuku se hustě bíle kouří. Nevím jestli chytnul (nemám možnost porovnat se zvukem fungujícího topení). Je slyšet spalovací dmychadlo (stejny zvuk jako když to zkouším přes akční členy na VAGU, takové hvízdání) Dočetl sem se zde ješte o nějakém ventilatoru a nevím jestli to není právě to dmychadlo...Mohlo by to být způsobeno žhavicí svíčkou? Zkoušel sem ji na 12V baterii z auta a rozžhaví se. Jenže na ní je napsáno 8V, je mozné aby se při osmi voltech nerozžhavila? A napsalo mi to závadu 01409 opakované přerušení hoření sporadicky i když sem vyměnil to sítko. Jinak dávkovací pumpa funguje. Děkuji za každou radu
trojka
Přispěvovatel
Příspěvky: 170
Registrován: 20 říj 2006, 10:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od trojka »

Vyzkoušej to bez výfuku. Bufík se při špatném hoření zanáší sazemi, pokud se to zlepší je třeba ho vyčistit a to i těleso. Částečně pomůže i spuštění na benzín ale vždy bez "laufu"(snížíš odpor proudícíhovzduchu)
kikin
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 27 led 2006, 23:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Chrudim

Příspěvek od kikin »

trojka píše:Vyzkoušej to bez výfuku. Bufík se při špatném hoření zanáší sazemi, pokud se to zlepší je třeba ho vyčistit a to i těleso. Částečně pomůže i spuštění na benzín ale vždy bez "laufu"(snížíš odpor proudícíhovzduchu)
Měl sem celé to těleso rozdělané a všechno sem vyčistil...výfuk sem čistil jako první :( A do žhavicí svíčky se mi jít nechce když nevím jestli to dělá na 100%. Napadlo mě ještě ucpaně potrubí s naftou, ale to by to zas tak nehulilo. Budu ještě dumat a uvidim. Diky za reakci
Uživatelský avatar
orakor
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Registrován: 06 čer 2007, 11:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Kutná Hora

Příspěvek od orakor »

Měl sem celé to těleso rozdělané a všechno sem vyčistil...výfuk sem čistil jako první :( A do žhavicí svíčky se mi jít nechce když nevím jestli to dělá na 100%. Napadlo mě ještě ucpaně potrubí s naftou, ale to by to zas tak nehulilo. Budu ještě dumat a uvidim. Diky za reakci[/quote]

Ahoj mám ten samej problém,vše jsem vyčistil a stále mi to píše tu samou závadu jak tobě..Přšel jsi nakonec na to čím to bylo? Děkuji za radu
ORAKOR
kevino
Aktivista
Příspěvky: 4674
Registrován: 23 led 2006, 21:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od kevino »

kikin píše:
daniel.987 píše:Když odpojíš čidlo a propojíš konektor, tak musí topení po nastartování
chytnout. Sleduj jestli bude dělat tyto odezvy:
1 krátké profouknutí vzduchem
2 žhavení (to nepoznáš) asi 10 vteřin
3 pomalý náběh naft. čerp. a ventilátoru topení
4 hoří
Pokud není žádná odezva bude problém v přívodu proudu D+, 30 nebo 15
(čidlo) případně kostra. Jinak je problém přímo v topení.
Jestli jen kouří a nechytne tak ti poradím kde je chyba.
Když je vše v pořádku, téměř vůbec nekouří. Jak začne hulit, blíží se problém.
Dobrý den chtěl sem se zeptat. Mam Galaxy s přídavným topením. Koupil sem nove sítko přes žhavicí svíčku zamontoval a z výfuku se hustě bíle kouří. Nevím jestli chytnul (nemám možnost porovnat se zvukem fungujícího topení). Je slyšet spalovací dmychadlo (stejny zvuk jako když to zkouším přes akční členy na VAGU, takové hvízdání) Dočetl sem se zde ješte o nějakém ventilatoru a nevím jestli to není právě to dmychadlo...Mohlo by to být způsobeno žhavicí svíčkou? Zkoušel sem ji na 12V baterii z auta a rozžhaví se. Jenže na ní je napsáno 8V, je mozné aby se při osmi voltech nerozžhavila? A napsalo mi to závadu 01409 opakované přerušení hoření sporadicky i když sem vyměnil to sítko. Jinak dávkovací pumpa funguje. Děkuji za každou radu
neviem ci jej spravilo dobre 12 V ked je na 8V. to som este neskusal hmmm
Bucta
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 13 lis 2008, 18:22
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bucta »

Dobry den. Znamy ma forda galaxi a nejde mu pridavne topeni vyzkouseli jsme vymenit cidlo teploty(to co je u steracu), vymenili jsme i svicku a porad nic, kdyz to pripojime na Vag tak to nic neukaze. Po nastartovani topeni ani neskytne. Ted to zkousime jeste cele rozdelat a mrknout jestli tam neni neco, ale jinak uz nam dochazi pomalu napady cim by to mohlo byt. Nenaslo by se tu nejake schematko na zapojeni konektoru do topeni? Ze bych si zkusil jestli treba cele topeni neni mrtve. Dik za pripadny rady
kevino
Aktivista
Příspěvky: 4674
Registrován: 23 led 2006, 21:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od kevino »

Bucta píše:Dobry den. Znamy ma forda galaxi a nejde mu pridavne topeni vyzkouseli jsme vymenit cidlo teploty(to co je u steracu), vymenili jsme i svicku a porad nic, kdyz to pripojime na Vag tak to nic neukaze. Po nastartovani topeni ani neskytne. Ted to zkousime jeste cele rozdelat a mrknout jestli tam neni neco, ale jinak uz nam dochazi pomalu napady cim by to mohlo byt. Nenaslo by se tu nejake schematko na zapojeni konektoru do topeni? Ze bych si zkusil jestli treba cele topeni neni mrtve. Dik za pripadny rady
aky je to rocnik ? aky typ kurenia ? skusali ste diagnostiku akcnych clenov ? ci ide vetrak a podavacie cerpadlo ?
pitrisek
Přispěvovatel
Příspěvky: 904
Registrován: 05 bře 2007, 20:03
Odpovědi: 0
Bydliště: západ

Příspěvek od pitrisek »

A co to může být když se s topením vůbec nespojím vagem ? Galaxi 02
bodyvlk
Přispěvovatel
Příspěvky: 346
Registrován: 09 črc 2007, 21:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od bodyvlk »

Buď máš v háji pojistku, která napájí bufík, nebo je uhnilý nějaký kablík pod podvozkem u svorkovnice bufíku. Třeba uhnil plus nebo kostra nebo prostě něco jiného. Je potřeba to pořádně projít, ne jenom kouknout, ale i proměřit.
Bucta
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 13 lis 2008, 18:22
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bucta »

Tak jak sme to rozdelali ten Bufik a zjistili jsme ze tam je uhnilej kablik od napajeni.
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

pitrisek píše:A co to může být když se s topením vůbec nespojím vagem ? Galaxi 02
už se mi taky stalo, že jsem muselmít nastartovanej motor a pak jsem se spojil. Nevim proč, ale bylo to tak :o
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“