Co způsobuje zanášení vnitřku turba?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
zeus
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 13 kvě 2010, 08:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od zeus »

Marek_A4 píše:(offtopic) (hm) si trochen mimo temu..nemyslis?
Proč normálně se ptám, vadí...... (LOL)
zeus
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 13 kvě 2010, 08:07
Odpovědi: 0

Re: VW Passat

Příspěvek od zeus »

misoVW píše:
zeus píše:Chlapi chci se zeptat. Jaký motor pro passata B6 je nejlepší. Našel jsem zde několik http://www.aaaauto.cz/vw/passat/ Passatů ale moc se v tom nevyznám.
1.9TDI, 77kW. V AAA nedoporucujem nic kupovat.
Tak jsem si koupil v AAA www.aaaauto.cz/vw/passat/ 1.9 TDI 77 KW plný je good.....i km souhlasí dle databáze vw VW podle WIN kódu.
raztos
Přispěvovatel
Příspěvky: 50
Registrován: 11 srp 2010, 21:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od raztos »

ALL:

mozno je to mrtve vlakno uz, ale zaujima ma (myslim uzivatel Huml to pisal), ze strednu cast turba netreba rozoberat, pretoze potom sa musi dat vyvazovat. Neviete mi prosim zaznacit presnesie na obrazku, ktora cast je ta stredna ?

Dakujem
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4886
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

tohle je výfuková část,kterou potřebuješ oddělit:
Obrázek

takhle vypadá:

Obrázek

a tohle vymontuj a vyčisti (pokud je problém v zatuhlé regulaci)

Obrázek

po tomhle zásahu nemusíš turbo nechat vyvážit
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
raztos
Přispěvovatel
Příspěvky: 50
Registrován: 11 srp 2010, 21:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od raztos »

OťasTDi

Dík pekne za presné vysvetlenie.
Uživatelský avatar
zizuzidan
Aktivista
Příspěvky: 2432
Registrován: 10 zář 2007, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Sedlčansko

Příspěvek od zizuzidan »

Prosím vás nemáte někdo rozměr distančních válečků,chci si je vyrobit tak abych věděl o kolik je mám udělat delší?
Jedná se mi o turbo GT 1749V Octa I 81KW
Díky
Uživatelský avatar
gabo00000
Aktivista
Příspěvky: 1128
Registrován: 13 lis 2010, 06:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice-okolie

Příspěvek od gabo00000 »

zizuzidan píše:Prosím vás nemáte někdo rozměr distančních válečků,chci si je vyrobit tak abych věděl o kolik je mám udělat delší?
Jedná se mi o turbo GT 1749V Octa I 81KW
Díky
2x je tu tu napisane (LOL)
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
jear ewing
Přispěvovatel
Příspěvky: 935
Registrován: 19 črc 2009, 20:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od jear ewing »

supsak píše:Ahojte.
V prilohe mate presne rozmery origo vymedzovacieho valceka turba z octavi 1.9 tdi 81kw -ASV 2002, turbo garret GT1749V.
Kreslenie a znacenie si nevsimajte, nie som kreslic, tak sa do toho nevyznam, ale nejako z toho stale vyjdem.

Pre pripad ze by priloha nepresla , tu su rozmery:

vyska valceka je 5,45 mm
vonkajsi priemer je 7,40 mm
a vnut.diera je 4,05mm

Jaro
OT po prvé
Subaru Forester 2.0D-nemá rád zimu-už je zablaťbůh v praku!
jear ewing
Přispěvovatel
Příspěvky: 935
Registrován: 19 črc 2009, 20:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od jear ewing »

supsak píše:prilohaObrázek
OT Po druhé
Subaru Forester 2.0D-nemá rád zimu-už je zablaťbůh v praku!
jear ewing
Přispěvovatel
Příspěvky: 935
Registrován: 19 črc 2009, 20:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od jear ewing »

erikb píše:Ak som to dobre pochopil tak tam treba dať trebársz valček ktorý bude mať namiesto 5,45mm výšku 5,65mm

inač dnes som čistil turbo a boli uplne zatuhnute lopatky a dal som tam valčeky vyrobene z nerezu vysoké 5,65mm
Ale aj tak neviem pochopiť načo to je dobre ved ked som čistil tie lopatky tak som si všimol že sa hybu zo strany na stranu asi 1mm a ked som poskladal turbo tak aj tak sa opierali o tu stenu ale ked som ich potiahol k sebe hore tak sa spravila medzera 0,5mm

Neviem či to ma tak byť alebo nie?
Inač vraj to po vypodloženi treba aj nejako doladiť vie to niekto upresniť čo tam treba a ako...doladiť
OT po třetí
Subaru Forester 2.0D-nemá rád zimu-už je zablaťbůh v praku!
Uživatelský avatar
zizuzidan
Aktivista
Příspěvky: 2432
Registrován: 10 zář 2007, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Sedlčansko

Příspěvek od zizuzidan »

Sorry asi sem málo hledal,Díky
pawek
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Registrován: 19 črc 2009, 15:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od pawek »

Ahoj, mám 9 lopatek u svého Passata B5 81kW, nevěděl by si rozměr válečku pro 9 lopatkové turbo? Chci si to nechat vyrobit předem.

Díky za info


Huml píše:
supsak píše:prilohaObrázek
jinak toto je na 11 lopatkový turbo, na 9 lopatce jsou jiný
VW Passat 1.9 TDi 81kW AFN rv. 1999
Olomouc
pawek
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Registrován: 19 črc 2009, 15:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od pawek »

1.9TDi 81kW turbo Garrett 9 lopatek a rozměry origo válečků jsou následující:Obrázek
Naposledy upravil(a) pawek dne 18 led 2011, 22:32, celkem upraveno 2 x.
VW Passat 1.9 TDi 81kW AFN rv. 1999
Olomouc
leguan
Aktivista
Příspěvky: 2028
Registrován: 11 črc 2010, 15:53
Odpovědi: 0
Bydliště: pelhřimov

Příspěvek od leguan »

kluci a namazat to něčim napadlo mě třeba měděnym tukem co je na vysoky teploty nebo je to blbost aby se na to ty saze ještě víc nechytaly co si o tom myslíte?
Tiguan 2 2.0 tdi
vilik
Přispěvovatel
Příspěvky: 455
Registrován: 24 led 2006, 07:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od vilik »

Nemazat. Turbo se dokáže rozžhavit do červena a to nevydrží žádné mazadlo.
VW Sharan
1.9 TDI PD
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“