turbo tlačí víc, logy

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Ripper
Přispěvovatel
Příspěvky: 217
Registrován: 10 bře 2008, 19:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Litvínov

turbo tlačí víc, logy

Příspěvek od Ripper »

Zdravím odborníky, dnes jsem nalogoval na doporučení Resshy svojí Octu. Z logů je patrno, že turbo téměř ve všech místech tlačí víc, než je požadovaný tlak. Aspoň já to tak vidím. Regulace funguje, ale aktuální tlak je téměř pořád větší, než požadovaný. Logy jsem dělal docela dlouhé, aby to bylo pokud možno co nejobjektivnější, je tam i úsek jak se doporučuje do kopce na trojku a plný plyn a potom kus normální jízda. Já se ptám, jestli je možné ten tlak srazit poštelováním tyčinky z baňky, nebo to řešit nějak jinak? To, že to tlačí víc bylo zjištěno po výměně trysek za PP764 u Diselpoweru. Někdy loni jsem dělal logy ze seriovejma tryskama a tam to bylo OK. Tady jsou ty nové logy. Díky za názory

http://leteckaposta.cz/547645710
http://leteckaposta.cz/529295577
1x VW Passat 1.9 TDI PD 96kW 4 motion+ chip
2x Superb 2, 2.0 TDI CR 125 kW
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Logy na pytel. Naloguj jen kanály 3 a 11 a na trojku, nebo čtverku pusť pedál a nech klesnout ot. na 1500 a dej rychle plnej knedlík od 1500 do 4000ot. jí drž...
Podle těch logů se nedá poznat kdy a jak ti nabíhá turbo. Že tlačí víc jo, to je tak všechno. Pokud nemáš na baňce předpětí, tak ho tam udělej tak 1mm a pak sem hoď log jak jsem ti popisoval.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

log je sice na pytel, ale je vidět jak to dá plnej rozsah čidla a pak padne do nouze, budou zakyslý lopatky
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Píše, že regulace funguje...
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

no podle toho logu asi moc ne, když to na třech řádkách padne do nouzáku
petersatan
uživatel
Příspěvky: 178
Registrován: 18 kvě 2008, 15:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od petersatan »

Presne tak lopatky ostavaju vysiet
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

v tom prvním logu jsem myslel, to padlo do nouze, ale asi ne, když koukám dál, každopádně v tom druhým je to vidět dobře, prostě se to přetáčí jak prase, zkus jestli po oddělání baňky jde opravdu hýbat lehce páčkou a zkontroluj hadičky zda jsou ok (může být zpuchrelá a podtlakem se vcucne a pak to nechce pustit), když bude baňka venku, dá se odzkoušet i ta
Ripper
Přispěvovatel
Příspěvky: 217
Registrován: 10 bře 2008, 19:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Litvínov

Příspěvek od Ripper »

Pravda je, že jsem to táhlo zatím neoddělával a nezkoušel jako volně to jde. Když jsem dělal ty logy, tak mi to do nouzáku padlo. Po výměně těch trysek to Reesha zkoušel tou podlakovou pistolí a normálně se to zatahovalo. Takže hadičky budou asi OK. Zkusím to odpojit, rozhejbat a poštelovat a uvidím.
1x VW Passat 1.9 TDI PD 96kW 4 motion+ chip
2x Superb 2, 2.0 TDI CR 125 kW
martinus
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 08 úno 2010, 18:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od martinus »

Viete mi poradit. Aj ja mám velmi podobný problém. Mal som urobenú upravu. Za nejaky čas mi dalo turbo pápá. Vymenil som ho (za druhé repasované) išiel na brzdu ci je vsetko OK. A vraj aj vsetko OK bolo.

Nedávno som skúsil len tak zo srandy nalogovat čo to povie. Bolo mi povedané že regulácia je pojebabraná. (velmi dobrý kááámoš. dakujem mu za informácie ;) ) .To druhé turbo je tam cca 2 mesiace je možné že by sa zaniesla regulácia za taký krátky čas? podtlakove hadičky som vymenil. može to robiť N75 prípadne že by čidlo tlaku ( je tam C-čko) zaznamenávalo v nejakom inom rozsahu? Robil som viacej meraní a vždy to vyšlo na 2601 mbar.
tento log je na 3 do kopca.

http://leteckaposta.cz/493170213

Ďakujem
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

máš ten soft vůbec na to C-čidlo upravenej?
martinus
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 08 úno 2010, 18:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od martinus »

No to neviem. Ked som to dával robit hovoril som ze je tam menené sanie a čidlo C. Ako na to prídem?
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

VAG to dál jak 2601mbar nemusí ukazovat, každopádně to tlačí moc, asi bych zkontroloval jak funguje regulace
leguan
Aktivista
Příspěvky: 2028
Registrován: 11 črc 2010, 15:53
Odpovědi: 0
Bydliště: pelhřimov

Příspěvek od leguan »

chtěl bych se zeptat pana Humla budu čistit turbo mam zanesenou regulaci a někde sem se tu dočetl že se tam davají nějake podložky na vymezení tak bych chtěl poprosit o vysvětlení kam ty podložky dat jaky material a síla díky
Tiguan 2 2.0 tdi
Honz@
Přispěvovatel
Příspěvky: 151
Registrován: 06 srp 2010, 22:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Chodsko

Příspěvek od Honz@ »

Eddy91
Přispěvovatel
Příspěvky: 414
Registrován: 31 říj 2010, 19:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Eddy91 »

leguan píše:chtěl bych se zeptat pana Humla budu čistit turbo mam zanesenou regulaci a někde sem se tu dočetl že se tam davají nějake podložky na vymezení tak bych chtěl poprosit o vysvětlení kam ty podložky dat jaky material a síla díky
v tomhle topicu je toho napsanyho dost,kdyz projdeš všechny stranky tak sou tam i obrazky a je presne videt ktery ty valecky podlozit,nebo popripade kdyby sis nechal vyrobit 0,2 mm vetsi valecky abys nemusel podkladat tak kam je umistit, tady je ten odkaz

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... %E1le%E8ky
VW G4 1,9 Tdi PD 85 kw AJM-chip cca 160 hp, 5,2 kw hudba :D
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“