takhle sem nad tim neuvazoval a ani se s tim nesetkal..Pavelkot píše:asi jsi měl vůli jen v hřebenu, jako v převodu od volatové tyče. Já tady mluvím o vůlích řídící tyče v obalu (ve futrech), když se tyč uhne od středu o půl mm, tak u kola může být 2 mm vlastní sbíhavosti
Passat 3C hřeben řízení
Moderátoři: šulda, Moderátoři
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
Pokud máš vůli v řídící tyči že chodí hore-dole tak jsou vyběhané silonové kroužky. ty nechej udělat u soustružníka z otěruvzdorného silonu a vyměn. Musíš samozřejmě prohlídnout tyč, pokud není někde rýha, nebo nějaká závada. Dělám si kroužky sám vždy o něco menší. Pokud už i teče, gufera ti udělají taky jaké chceš namíru. V celém řízení jsou dvě tlakové a tři normální. Jen je tam potřeba si udělat klíč na povolení zajištovacího drátu a přípravek na nalisování jednoho tlakového gufera. 

sam som si ho demontoval aj rozobral, skoda ze je kdesi na pojde, poslal by som ti fotku, ma to take srobovacie zatky, som myslel ze pod nimi nieco zistim co ma volu, ale.....zacal odtial vytekat nejaky olej alebo co to bolo a to je take mäkke puzdro a v nom nieco neviem co.... no a vola sa vymedzit nedala...nebolo co do toho dat ani jako to rozobrat....