kámoš měnil každých 50 000 měnil komplet a stejně se mu přerval, záruka žádnákolina píše:Presne to co pises jsem taky videl- ruzne zdroje, ruzne doporucene intervaly. Osobne se drzim intervalu 60 tis oba remeny a 120 tis remeny +kladky+ pumpa.lt.kubosh píše:Hele chlapi, mám dotaz - co rozvoďák?
Někde píšou měnit po 60tis přední a po 90tis zadní. (nejčastěji zmíněno u AAT motoru)
Někde 90tis a 90tis a pak jsem dokonce viděl 120tis s tím, že každých 30tis kontrola napnutí.
Hayes tvrdí 60tis. Mně to přijde strašně málo.
čip audi 2.5 tdi 103kw ael poraď
Moderátoři: šulda, Moderátoři
GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW? 

Tak jsem to dohledal v Elze - je to pod Inspection 1
5valce TDI pred '94 se dela rozvodak kazdych 60tis, 94-97 se dela co 120tis
In 1
Every 12 months
Jobs without -/-- positions
In 1
Every 30,000 km
Jobs required every 12 months including -positions
In 1
One-off inspection after 60,000 km
Toothed belt for camshaft drive: replace
(5-cyl. TDI engines > 1994 only)
In 1
Every 60,000 km
Jobs required every 12 months including -/--positions
In 1
Every 90,000 km
In addition to Inspection Service:
Ribbed belt: replace (V6 engines >1994 only)
Toothed belt for camshaft drive and tensioning roller: replace (4-cyl. TDI engines only)
104
In 1
Every 120,000 km
In addition to Inspection Service:
V-belt and ribbed belt: replace (4-cylinder 5V engines)
Ribbed belt: replace (V6 engines >1995 only)
Toothed belt: replace (4 and 5-cyl. petrol engines)
Toothed belt for camshaft and injection pump: replace
(5-cyl. diesel engines)
Toothed belt for camshaft and injection pump: replace
(5-cyl. TDI engines)
Toothed belt and tensioning roller: Replace (V6 5-valve engines only)
Toothed belt and ribbed belt: Replace (V8 engines only)
5valce TDI pred '94 se dela rozvodak kazdych 60tis, 94-97 se dela co 120tis
In 1
Every 12 months
Jobs without -/-- positions
In 1
Every 30,000 km
Jobs required every 12 months including -positions
In 1
One-off inspection after 60,000 km
Toothed belt for camshaft drive: replace
(5-cyl. TDI engines > 1994 only)
In 1
Every 60,000 km
Jobs required every 12 months including -/--positions
In 1
Every 90,000 km
In addition to Inspection Service:
Ribbed belt: replace (V6 engines >1994 only)
Toothed belt for camshaft drive and tensioning roller: replace (4-cyl. TDI engines only)
104
In 1
Every 120,000 km
In addition to Inspection Service:
V-belt and ribbed belt: replace (4-cylinder 5V engines)
Ribbed belt: replace (V6 engines >1995 only)
Toothed belt: replace (4 and 5-cyl. petrol engines)
Toothed belt for camshaft and injection pump: replace
(5-cyl. diesel engines)
Toothed belt for camshaft and injection pump: replace
(5-cyl. TDI engines)
Toothed belt and tensioning roller: Replace (V6 5-valve engines only)
Toothed belt and ribbed belt: Replace (V8 engines only)
- Andre
- Aktivista
- Příspěvky: 1607
- Registrován: 23 led 2006, 05:35
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Tak proběhla první zatěžkávací zkouška - dovolená Chorvatsko, celkem 3100km.
Pro mě největším příjemným překvapením byla spotřeba, cesta tam 5,8l/100km 4lidi v autě a zvazadla až po střechu (připomínám, že pohotovostní hmotnost je 1670kg a pohon 4x4)
Cesta zpět 6,4l/100km se zaplou klimou až do čech a nebyl jsem rozhodně brzdou provozu.
Myslím si, že vělký podíl na takto příznívé spotřebe má právě instalace VNT.
Škoda: Dá se to udělat tak, aby to nezatuhávalo. Regulace se musí samozřejmě dobře nastavit a použít vhodnou plechovku, pak to reguluje plynule a s menšíma zákmitama než s elketronikou.
Pro mě jsou problém pouze ty vysoké otáčky kdy se nedá snižovat tlak, jinak to funguje naprosto korektně.
Pro mě největším příjemným překvapením byla spotřeba, cesta tam 5,8l/100km 4lidi v autě a zvazadla až po střechu (připomínám, že pohotovostní hmotnost je 1670kg a pohon 4x4)
Cesta zpět 6,4l/100km se zaplou klimou až do čech a nebyl jsem rozhodně brzdou provozu.
Myslím si, že vělký podíl na takto příznívé spotřebe má právě instalace VNT.
Škoda: Dá se to udělat tak, aby to nezatuhávalo. Regulace se musí samozřejmě dobře nastavit a použít vhodnou plechovku, pak to reguluje plynule a s menšíma zákmitama než s elketronikou.
Pro mě jsou problém pouze ty vysoké otáčky kdy se nedá snižovat tlak, jinak to funguje naprosto korektně.
takze uz jsi to tam dostal?ukaz to misto u nosniku.Andre píše:Tak proběhla první zatěžkávací zkouška - dovolená Chorvatsko, celkem 3100km.
Pro mě největším příjemným překvapením byla spotřeba, cesta tam 5,8l/100km 4lidi v autě a zvazadla až po střechu (připomínám, že pohotovostní hmotnost je 1670kg a pohon 4x4)
Cesta zpět 6,4l/100km se zaplou klimou až do čech a nebyl jsem rozhodně brzdou provozu.
Myslím si, že vělký podíl na takto příznívé spotřebe má právě instalace VNT.
Škoda: Dá se to udělat tak, aby to nezatuhávalo. Regulace se musí samozřejmě dobře nastavit a použít vhodnou plechovku, pak to reguluje plynule a s menšíma zákmitama než s elketronikou.
Pro mě jsou problém pouze ty vysoké otáčky kdy se nedá snižovat tlak, jinak to funguje naprosto korektně.
EX passat B2 mTDI
aktual G3 GTTDI
A6 2.5TDI R5 AAT,S764
aktual G3 GTTDI
A6 2.5TDI R5 AAT,S764
jinak ja zvetsil jen ty diry na prirube turba na prumer a prorizl je jako ze na obdelniky kvuli jine rozteci.nebylo to tak moc rozdilne aby se vyrabela podlozka.
na pritok mazani jsem vytocil jiny mezikus kvuli zavitu a spodek byl jednoduchy propojit hadici co ma byt na turbu s tou trubkou co vypada jako koleno vyfuku na babettu
taky jsme musel pretocit vnitrek turba aby sla plechovka nahoru.kde mas umistenou plechovku?ten neouzak kvuli tlaku by sel vyradit ne?ale richard uz ma rok jednotku a pochybuju ze jeste vi ze ji ma natoz kde se vali
uka nejaky fota z tve zastavby do kastle do rohliku..pise ten co ji ma do rohliku na druhou stranu
na pritok mazani jsem vytocil jiny mezikus kvuli zavitu a spodek byl jednoduchy propojit hadici co ma byt na turbu s tou trubkou co vypada jako koleno vyfuku na babettu

taky jsme musel pretocit vnitrek turba aby sla plechovka nahoru.kde mas umistenou plechovku?ten neouzak kvuli tlaku by sel vyradit ne?ale richard uz ma rok jednotku a pochybuju ze jeste vi ze ji ma natoz kde se vali

uka nejaky fota z tve zastavby do kastle do rohliku..pise ten co ji ma do rohliku na druhou stranu

EX passat B2 mTDI
aktual G3 GTTDI
A6 2.5TDI R5 AAT,S764
aktual G3 GTTDI
A6 2.5TDI R5 AAT,S764
me to drzi.jen bych potreboval asi jinou banku a poradne sestelovat.jinak to facha v poho.ted tlacim min.kdyz jsem si trosku pridal,uz to tlacilo ve spicce i 1.5 coz se nelibilo jednotce.mam nalitano tak 100tis odhadem?krom povoleny kontramatky na regulaci,kd tahlo vypadlo se nic nestalo
EX passat B2 mTDI
aktual G3 GTTDI
A6 2.5TDI R5 AAT,S764
aktual G3 GTTDI
A6 2.5TDI R5 AAT,S764