logy
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 44
- Registrován: 13 črc 2006, 11:10
logy
Prosím o kontrolu logů po výměně váhy, mě se to pořád nějak nezdá
http://muj.edisk.cz/soubor/stahni/24721 ... .46kB.html
http://muj.edisk.cz/soubor/stahni/82313 ... .58kB.html
http://muj.edisk.cz/soubor/stahni/24721 ... .46kB.html
http://muj.edisk.cz/soubor/stahni/82313 ... .58kB.html
Octavia 1,9 TDi, 81Kw, AHF
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 44
- Registrován: 13 črc 2006, 11:10
mě se to jeví zase obráceně, regulace turba je ok, ale MAF požadovaná máš 850 ale skutečná je 550. Co je to za váhu? Nová ? BOSCH? Pierburg? noname?
Škoda Octavia 00, 1.9TDi 81kW, podvozek Weitec -30/-30, brzdy RS, silentbloky Audi TT.
Seat Ibiza Cupra 2 2.0i16V 110kW, podvozek H&R -60/-40, silentbloky - předek komplet Strongflex, zadek Powerflex, pancéřový brzdový hadice...zatím
Seat Ibiza Cupra 2 2.0i16V 110kW, podvozek H&R -60/-40, silentbloky - předek komplet Strongflex, zadek Powerflex, pancéřový brzdový hadice...zatím

-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 44
- Registrován: 13 črc 2006, 11:10
žádnej zázrak to není, těžko říct jestli je to jen tou regulací turba (zatím to stíha zregulovat) nebo tou váhou, nejlepší je dát váhu Pierburg, tam máš jistotu, že pokud to ukazuje málo, je chyba jinde než ve váze. Není totiž Bosch jako Bosch a zrovna minulej týden namontovali známýmu origo novou váhu a vůbec to nejelo(týden před tím jsem čistil turbo, tak hned doletěl, že jsem to blbě udělal), ale kdepak, neříkám, že byla vadná, ale už se to tu rozebíralo, je jich víc typů a ne všechny sednou do každýho auta, na to je potřeba dávat pozor, s Pierburgem z toho byla zase ta pravá raketa.
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 44
- Registrován: 13 črc 2006, 11:10
tak na to koukám znovu na oba dva - sice je škoda že u toho druhýho máš místo požadovanýho tlaku barometrickej , ale faktem je že to ten první náběh zreguluje a pak se to drží jak má a váha do tý doby dává taky dobře tj při 3t. 950mg......
MARTEX ALH upgrade ASV + special switcher ECU 115/157PS - zlatá kára
BXE paštika
powered by CHF
BXE paštika
powered by CHF
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 44
- Registrován: 13 črc 2006, 11:10
no ty jsi mi nerozuměl dělali se dva druhy váhy : starý model (pierburg) vypadá jako krabička a nová je Bosch na dvou torxech.
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... ha+vzduchu
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... ha+vzduchu
MARTEX ALH upgrade ASV + special switcher ECU 115/157PS - zlatá kára
BXE paštika
powered by CHF
BXE paštika
powered by CHF
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 44
- Registrován: 13 črc 2006, 11:10
Tak já tam mám tu, co je na obrázku od Humla vpravo tudíž by to měl být bosch, takže bych jí měl zkusit vyměnit za pierburg?? A jaké číslo by měla mít ta váha od pierburgu pro motor AHF ?? Dík za informace.martex píše:no ty jsi mi nerozuměl dělali se dva druhy váhy : starý model (pierburg) vypadá jako krabička a nová je Bosch na dvou torxech.
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... ha+vzduchu
Octavia 1,9 TDi, 81Kw, AHF
je to jednoduchý ta váha je v podstatě univerzální její označení je: 7.22684.08.0 pierburg. já jí mám taky a fachá tak jak má.
http://www.mjauto.cz/akce.htm
a tady máš seznam použití :http://www.mjauto.cz/newdocs/aplikacepi ... senzor.htm
nicméně bych se snažil si jí od někoho pujčit a projet to , aby nebyl nakonec problém zcela jinde a ty jsi nevyhodil peníze.
http://www.mjauto.cz/akce.htm
a tady máš seznam použití :http://www.mjauto.cz/newdocs/aplikacepi ... senzor.htm
nicméně bych se snažil si jí od někoho pujčit a projet to , aby nebyl nakonec problém zcela jinde a ty jsi nevyhodil peníze.
MARTEX ALH upgrade ASV + special switcher ECU 115/157PS - zlatá kára
BXE paštika
powered by CHF
BXE paštika
powered by CHF