uno logo prestavba

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

mastry
Přispěvovatel
Příspěvky: 73
Registrován: 17 srp 2006, 22:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumpersko

uno logo prestavba

Příspěvek od mastry »

z jakyho auta tam dostanu motor TD nebo D. nemuzu sehnat OK motor 1.4TD ani 1.7D. nechci UNAcky motor 1.3D. dik
bury
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 08 led 2007, 18:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec

Příspěvek od bury »

Resim podobnej problem. me 1,4td jeste jezdi ale na jare ho vymenim za 1,9td z tipa. Motor s prevodovkou jde spojit a je potreba vymenit vodni pumpu kvuli uchyceni motoru. Jeste pak nejaky drobnosti,
mastry
Přispěvovatel
Příspěvky: 73
Registrován: 17 srp 2006, 22:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumpersko

Příspěvek od mastry »

ty woe, kdybych to vedel driv, tak tam dam motor z lancie (wallbash) nedavno jsem ji prodal. motor byl uzasnej.
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

:o
Naposledy upravil(a) radluk dne 08 zář 2008, 10:16, celkem upraveno 1 x.
mastry
Přispěvovatel
Příspěvky: 73
Registrován: 17 srp 2006, 22:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumpersko

Příspěvek od mastry »

bury píše:Resim podobnej problem. me 1,4td jeste jezdi ale na jare ho vymenim za 1,9td z tipa. Motor s prevodovkou jde spojit a je potreba vymenit vodni pumpu kvuli uchyceni motoru. Jeste pak nejaky drobnosti,



jak se resi ta vodni pumpa? nebo z ceho a jak se tam dava?
tam asi nebude stejna jak na unu.
a co tíha? je ta 1.9TD srovnatelna s 1.7D?


radluk: to nemam poneti, ale melo by to byt stejny a kdyz ne, tak jen nejaky nepatrny drobnosti



jeste se chci zeptat, jak vyresim vyvěvu co je na posilovac brzd, kdyz v hlave motoru pro to neni udelane misto :? ??? vymena hlavy se mi nechce delat. to radeji tatik bude jezdit bez ni :)
lukee
Přispěvovatel
Příspěvky: 193
Registrován: 24 led 2006, 07:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od lukee »

U 1,7D a 1,9TD by měla být pumpa stejná, ty motory se liší tuším jen ve zdvihu, vrtání a turbu.
Alfa Romeo 159 Sportwagon 1.9JTDm 16V
mastry
Přispěvovatel
Příspěvky: 73
Registrován: 17 srp 2006, 22:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumpersko

Příspěvek od mastry »

a umí nekdo vřešit tu vyvěvu?
bury
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 08 led 2007, 18:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec

Příspěvek od bury »

Pumpa je jina protoze na ni drzi motor u 1,4td. U 1,9td tam drzak neni, ale staci jen sundat z 1,4 a dat na 1,9. Vyveva by mela bejt stejna jako na 1,7d. Nevim jak to maj motory z lancie ale vim ze nektery meli cerpadlo navrchu motoru a ne zepredu jak na tipu. Pak se myslim meni remenice pac tam nepotrebujes servo. Pokud mas 1,4td motor tak to poskladas.
bury
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 08 led 2007, 18:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec

Příspěvek od bury »

radluk: rozdil je videt na pohled pred 89 maji vzduch filtr na podbehu. nad89 maji filtr na motoru. nad 89 maji automatickej sytic a jinou vyvevu, stejnou jako 1,7d. nad89 taky maji razeni boewdenama a ne tahla vedeny pod autem
mastry
Přispěvovatel
Příspěvky: 73
Registrován: 17 srp 2006, 22:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumpersko

Příspěvek od mastry »

k té vyvěvě. nebyl jsem konkretni. je to motor 1.3D puvodne z FIORINA a kdyz jsem ho dal do una, tak jsem zjistil, ze v hlave neni otvor pro vyvevu. dase to nejak udelat? motor je 100% ok, tak bych do nej nechtel moc zasahovat
bury
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 08 led 2007, 18:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec

Příspěvek od bury »

tak to nevim nikdy sem 1,3d nestudoval
mastry
Přispěvovatel
Příspěvky: 73
Registrován: 17 srp 2006, 22:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumpersko

Příspěvek od mastry »

je to stejny jak u 1.4 TD
bury
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 08 led 2007, 18:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec

Příspěvek od bury »

tak to musi mit vyvevu nekde jinde. nejak to musi delat podtlak
mastry
Přispěvovatel
Příspěvky: 73
Registrován: 17 srp 2006, 22:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumpersko

Příspěvek od mastry »

jako, moznost dady je. motory jsou uplne stejne, tak bych tam vymenil hlavu, ale to se mi moc nechce delat. premyslel jsem, kdybych to napojil na sani,jestli by to stacilo a udelal se podtlak :? na UNU 1000ccm je to tak reseny. je to napojeny na sani.
Jura
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 10 led 2007, 22:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jura »

Podtlak na posilovač brzd je odjakživa u všeho napojený na sání. Kam do hlavy bys ho chtěl dát, přímo na válec ? Takže at tam nacpeš jakykoliv 4T tak na sacím potrubí bude vyvod mimo jine aji na posilovač maximalně upravíš pruměr.
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“