vymena hlavy v cerpadle

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

pokornasek.pepan
Aktivista
Příspěvky: 1556
Registrován: 10 pro 2008, 21:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od pokornasek.pepan »

jo to je tvuj nazor, ale podle me je to zbytecnost.... nikdy sem nemel zadny problem a muze se stat cokoliv i kdyz das novej.
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

ja nikomu svuj nazor vnucovat nebudu.jak pisu,kazdy dle svych moznosti.
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Uživatelský avatar
wr8
Přispěvovatel
Příspěvky: 762
Registrován: 05 úno 2007, 23:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Kunštát
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od wr8 »

doporucuji menit renem,vetsi hlava ho víc namaha zvlast 12mm,a takova oprava potkana je horsi nez cena remenu
Bunny.16
Přispěvovatel
Příspěvky: 241
Registrován: 19 říj 2009, 14:09
Odpovědi: 0
Bydliště: Slaný

Příspěvek od Bunny.16 »

No remen jsem si daval novy, teda ted uz ma najeto 30000 km, ale mam v cerpadle 10mm hlavu, a ta to tolik nenamaha, jinak remen davam kdyz se motor potka nebo po ujetych km, popripade jeste kdyz je starej. Nemenim ho kdyz vindavam cerpadlo...
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14428
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

marena tdi píše:tak ja nevim jak ostatni ale pokud ho ja jednou sundam tak tam dam novej.mozna moc prehanim ale jednou napnuty a jety remen bych znova nenapinal a nevracel ho na puvodni misto.nikdy nevis co ma za sebou jak to kdo menil jak to napnul atd. cena noveho remenu je 1000 kc. za pruser kdyby prasknul mi to nestoji.
zakaznici to normalne chapou.
kryju tim sebe i moji praci.v kazdem pripade kazdy dela jak umi a uzna za vhodne.
tak ze za mne.hlava na cerpadle jde vymenit na aute.
Tak to je v pořádku, obvzláště u aut kde neznáš servisní minulost apod.
Uživatelský avatar
skoda
Aktivista
Příspěvky: 1182
Registrován: 11 bře 2008, 16:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od skoda »

Doporucuji vyndat cerpadlo dat do sveraku na stojaka jak uz zde bylo psano a nehrozi zadne vysypani Ax vacky a valecku.Kdo by to potom hledal po zemi a skladal spinave :-(
A jeste doporucuji po slozeni cerpadla zkusit protocit cerpadlo 22klicem jestli ste blbe neposkladali vratne pruziny a cerpadlo nezustalo sekle.Dovedete si predstavit co by to udelalo pri startu. ;)
superb10
Přispěvovatel
Příspěvky: 807
Registrován: 01 říj 2007, 20:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od superb10 »

ako nastavim mnozstvo vstrekovaneho paliva po vymene hlavy :?
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

povol 4 sroby na vrchnej casti cerpadla , 3 su torxy, a jedna je bosch, ale da sa na nu nabut cinsky orech c7 alebo 12hranny kluc c7. zapni vag, kontroluj volnobeznu davku, a klepanim posuvaj vrchnu cast cerpadla tak, aby si dosiahol taku davku aku chces :)
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
superb10
Přispěvovatel
Příspěvky: 807
Registrován: 01 říj 2007, 20:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od superb10 »

vymenil som hlavu a strasne zle startuje teda s problemom natoci ....pri hlave boli aj nejake medene podlozky kde maju ist?
superb10
Přispěvovatel
Příspěvky: 807
Registrován: 01 říj 2007, 20:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od superb10 »

netopier píše:povol 4 sroby na vrchnej casti cerpadla , 3 su torxy, a jedna je bosch, ale da sa na nu nabut cinsky orech c7 alebo 12hranny kluc c7. zapni vag, kontroluj volnobeznu davku, a klepanim posuvaj vrchnu cast cerpadla tak, aby si dosiahol taku davku aku chces :)
aka hodnota je najlepsia?
najskor ho ale musim nastartovat (wallbash)
Uživatelský avatar
koco
Aktivista
Příspěvky: 1931
Registrován: 11 říj 2006, 14:02
Odpovědi: 0
Bydliště: SR-TT

Příspěvek od koco »

Predvstrek si kontroloval? Ak nie, nastaviť. A dávku paliva cca 4Mg.
AUDI A4 Avant TDI, AFN, 764, 11mm, 1749VA, jednohmota HDS, egrOFF, katOFF, soft, 288/245
superb10
Přispěvovatel
Příspěvky: 807
Registrován: 01 říj 2007, 20:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od superb10 »

teraz som skusal ono to nema asi tlak lebo zo vstrekovaca skoro nic nejde
superb10
Přispěvovatel
Příspěvky: 807
Registrován: 01 říj 2007, 20:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od superb10 »

koco píše:Predvstrek si kontroloval? Ak nie, nastaviť. A dávku paliva cca 4Mg.
v ktorom poli a v ktorej pozicii kontrolovat davku paliva v Mg ????
Uživatelský avatar
baciluss
Přispěvovatel
Příspěvky: 67
Registrován: 30 kvě 2007, 20:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Malacky SR

Příspěvek od baciluss »

Skupina 15 pole 2
Bora TDI 66kW AGR
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“