
Cvakání altíku 1.9 TDI PD BJB 77kw
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 20
- Registrován: 30 led 2011, 17:43
- Bydliště: Velké Albrechtice 274,74291
Řemen má najeto asi 100km a když jsem měl auto v servisu kvůli intervalu zhruba před měsícem, tak jsem mechanikovi řekl, ať taky mrkne na volnoběžku..dle jeho slov naprosto v pořádku..tak snad nekecal..baterka je fungl nová kupovaná před 2 týdny..slovacek.milos píše:schavi ale píšeš že řemen nový a volnoběžka v pořádkuSchavi píše:Děkuji, po výměně napíšu, jestli to bylo tím.Huml píše:nemůže při velkým odporu altíku v důsledku velkýho odběru proudu po startu prokluzovat volnoběžka? asi bych tím začal
na tento problém je stetoskop
stím se lokalizuje cvakání,
na výměnu volnoběžky musíš mít spešl nářadí a pokud se problém vrátí je to akumulátoremmiloš
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 20
- Registrován: 30 led 2011, 17:43
- Bydliště: Velké Albrechtice 274,74291
jo stejně to vídím na výměnu té volnoběžky, ať mám jistotu..marena tdi píše:spise to bylo spatne polozena otazka.slovacek.milos píše:schavi ale píšeš že řemen nový a volnoběžka v pořádkuSchavi píše: Děkuji, po výměně napíšu, jestli to bylo tím.
na tento problém je stetoskop
stím se lokalizuje cvakání,
na výměnu volnoběžky musíš mít spešl nářadí a pokud se problém vrátí
je to akumulátoremmiloš
remen novy,alternator ma najeto 230 tkm vse na nem puvodni.
a ne ze volnobezka je dobra.je proste puvodni.tak ji vymen a mas pokoj.
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 20
- Registrován: 30 led 2011, 17:43
- Bydliště: Velké Albrechtice 274,74291
Dnes poznatek...po 2 dnech jsem při -15 startoval...nastartoval v pohodě..v autě nebylo zaplé nic a altík byl v klidu..zapnul jsem ofuk předního okna,rádio,rozmražování zadního okna a potkávačky a už to bylo opět slyšet..asi chce opravdu vyměnitHuml píše:nemůže při velkým odporu altíku v důsledku velkýho odběru proudu po startu prokluzovat volnoběžka? asi bych tím začal