Cvakání altíku 1.9 TDI PD BJB 77kw

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Petráš
Přispěvovatel
Příspěvky: 466
Registrován: 17 kvě 2010, 18:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Petráš »

Při 230tkm udělej repas altíku, nic tím nepokazíš. Teď se tady asi najde hodně oponentů kteří tvrdí že při 230tkm je v nejlepší kondici ale věř tomu že je těsně před smrtí :)
Schavi
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 30 led 2011, 17:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Velké Albrechtice 274,74291

Příspěvek od Schavi »

slovacek.milos píše:
Schavi píše:
Huml píše:nemůže při velkým odporu altíku v důsledku velkýho odběru proudu po startu prokluzovat volnoběžka? asi bych tím začal
Děkuji, po výměně napíšu, jestli to bylo tím.
schavi ale píšeš že řemen nový a volnoběžka v pořádku


na tento problém je stetoskop

stím se lokalizuje cvakání,

na výměnu volnoběžky musíš mít spešl nářadí a pokud se problém vrátí je to akumulátorem ;) miloš
Řemen má najeto asi 100km a když jsem měl auto v servisu kvůli intervalu zhruba před měsícem, tak jsem mechanikovi řekl, ať taky mrkne na volnoběžku..dle jeho slov naprosto v pořádku..tak snad nekecal..baterka je fungl nová kupovaná před 2 týdny..
Schavi
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 30 led 2011, 17:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Velké Albrechtice 274,74291

Příspěvek od Schavi »

marena tdi píše:
slovacek.milos píše:
Schavi píše: Děkuji, po výměně napíšu, jestli to bylo tím.
schavi ale píšeš že řemen nový a volnoběžka v pořádku


na tento problém je stetoskop

stím se lokalizuje cvakání,

na výměnu volnoběžky musíš mít spešl nářadí a pokud se problém vrátí
je to akumulátorem ;) miloš
spise to bylo spatne polozena otazka.
remen novy,alternator ma najeto 230 tkm vse na nem puvodni.
a ne ze volnobezka je dobra.je proste puvodni.tak ji vymen a mas pokoj.
jo stejně to vídím na výměnu té volnoběžky, ať mám jistotu..
Schavi
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 30 led 2011, 17:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Velké Albrechtice 274,74291

Příspěvek od Schavi »

Huml píše:nemůže při velkým odporu altíku v důsledku velkýho odběru proudu po startu prokluzovat volnoběžka? asi bych tím začal
Dnes poznatek...po 2 dnech jsem při -15 startoval...nastartoval v pohodě..v autě nebylo zaplé nic a altík byl v klidu..zapnul jsem ofuk předního okna,rádio,rozmražování zadního okna a potkávačky a už to bylo opět slyšet..asi chce opravdu vyměnit
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“